"Az árak az egész ágazatban emelkednek majd" - mondta a cégvezető, ugyanakkor kitérő választ adott arra a kérdésre, hogy vajon a H&M termékeiért is többet kell-e majd fizetni. "Nálunk továbbra is jó minőségű holmikat lehet kapni kedvező áron" - mondta Karl-Johan Persson a német gazdasági lapnak.
Az 1947-ben alapított vállalat jelenleg 38 országban nagyjából 2 ezer üzletet működtet és 76 ezer embert foglalkoztat. Magyarországon 15 H&M márkabolt van, az első 2005-ben nyitott.
                
                    
A H&M a második legnagyobb európai divatlánc. Forgalma a lakossági fogyasztási kedv fokmérőjének számít. A társaság legutóbbi beszámolója szerint az őszi kollekciót jól fogadta a vásárlóközönség, a forgalom szeptemberben 15 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
MTI
Hamarosan emelkedésnek indul a ruházati termékek ára a svéd Hennes & Mauritz (H&M) divatházlánc vezetője szerint		
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
							Hszi Csin-ping kínai elnök kedden az Oroszországgal való kölcsönös befektetések növelésére és a gazdasági együttműködés elmélyítésére szólított fel.						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

