3p
Újfent bebizonyosodott, hogy az internet a fiatalok világa: a Simple felmérése szerint a válaszadók fele az egész Szigeten ott lesz, de többségük ez idő alatt is kijön napi 5-10 ezer forintból.

Tízből kilenc internetező már járt zenei fesztiválon, nyolcan idén is kilátogattak, vagy tervezik, hogy nyár végéig ott lesznek valamelyik nagyobb eseményen - derül ki a Simple fesztiválozási szokásokat vizsgáló online felmérésből, amelyet a ma induló Sziget fesztivál ihletett. A Simple 2000 forintos kedvezményt ad a mobilalkalmazáson keresztül jegyet választóknak. Arra a kérdésre, hogy idén melyik fesztiválon volt, illetve tervezi, hogy kimegy, 66 százalék jelölte meg a Szigetet, így elmondható, hogy hazai viszonylatban még mindig ez a fesztivál a legnépszerűbb. A látogatók több mint fele az egész fesztiválon részt vesz, de csak 34 százalék sátorozik a fesztivál helyszínén, a többség valamilyen közelben lévő szálláson alszik.

Spontán ismertségben a Sziget és a VOLT Fesztivál vezetnek (85%) az internetezők körében, ezt követi a Balaton Sound (63%) és kicsit lemaradva az EFOTT, a Fishing on Orfű, a B My Lake, a SZIN, a Hegyalja és a Fezen fesztiválok (10-20%). A válaszadók 59 százaléka volt a Szigeten, 58 százalékuk a Volt Fesztiválon és 46 százalék járt már a Balaton Soundon. A nagyokat az EFOTT (26%), a Strand Fesztivál (24%), a Művészetek Völgye (18%) és a SZIN (13%) követi.

A több mint 2000 internetező bevonásával készült felmérés szerint a visszatérő látogatók fele az egész fesztiválon részt vesz. Átlagosan 20 és 100 ezer forint közötti költéssel számolnak egy eseményre és gyakran hónapokig, sőt akár egész évben erre spórolnak – ezeket az adatokat megmagyarázhatja, hogy a kitöltők 44 százaléka diák.

Bulizni napi ötezerből?

A válaszadók harmada 20 és 50 ezer forint, 28 százalékuk pedig 50 és 100 ezer forint között költ a fesztiválokon. Évi 100 ezer forint feletti értéket 14 százalék, a 200 ezer forint feletti számot 3 százalék költségvetése éri el. A helyszínen legtöbben napi 2 és 5 ezer forint között, vagy 5 és 10 ezer forint közötti összeggel számolnak.

Érdekesség, hogy a megkérdezettek csupán fele finanszírozza saját fizetésből a fesztiválozást, sokan zsebpénzből (12%) vagy családtagok támogatásából (10%) buliznak. 5 százalék az ösztöndíját szánja a fesztiválszezonra. Minden második válaszadó már hónapokkal előre elkezdi a spórolást, 16 százalékuk pedig egész évben erre tesz félre.

Előreváltva...

A válaszadók leginkább az interneten (63%), vagy jegyirodában (53%) vásárolnak belépőjegyet, a helyszínen való sorbaállást csupán 16 százalékuk jelölte meg lehetséges opcióként, úgy hogy több válasz volt lehetséges.

A Szigeten a válaszadók 56 százaléka jellemzően Festipay kártyával vásárol, ezt követi a MasterCard Pay Pass érintőkártya 36 százalékos részarányával.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nyaralni indul? Ezt a tippet fogadja meg tankoláshoz!
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 09:33
Ez történt az üzemanyagokkal.
Vásárló Valami készül a benzinkutakon – örülhetnek az autósok?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 10:26
Ez történt az üzemanyagok árával.
Vásárló Lefújták az egészen különös sztrájkot Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 16:08
Mégsem lesz benzinkútsztrájk.
Vásárló Hogyan írjunk figyelemfelkeltő ingatlanhirdetést?
Márkázott tartalom | 2025. június 19. 09:55
Ingatlan eladásakor az egyik legfontosabb tényező a hatásos hirdetési szöveg. A piacon rengeteg hasonló hirdetés található, amelyeket az érdeklődők könnyen átfutnak. Mi teremtheti meg azt a különbséget, ami a mi hirdetésünket kiemeli a tömegből? Egy jól megírt szöveg nemcsak az adatok felsorolásából áll, hanem az ingatlan hangulatát is át kell adnia. Gondoltunk már arra, hogy a részletek és az érzelmek közvetítése az, ami igazán megragadhat egy potenciális vevőt?
Vásárló Nagy durranás készül a magyar patikákban – Nagy Márton már örül
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 16:42
Itt is vállalják az árkorlátozást.
Vásárló Leszegi a fejét, ha meglátja a hétvégi üzemanyagárakat!
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 12:45
A nemzetközi áremelkedés szombattól megjelenik a hazai kutakon is.
Vásárló Diszkrét fogszabályzó módszerek
Márkázott tartalom | 2025. június 13. 10:52
A nem megfelelően nőtt fogak és a torlódásuk hosszú távon igen kellemetlen fogászati problémákhoz vezethetnek, mindemellett esztétikailag sem túl vonzóak. Sokan felnőttkorban jutnak el arra a pontra, hogy szeretnék az egymásra torlódott fogakat szabályozó viselésével helyreállítani.
Vásárló Váratlan veszély leselkedik a gyerekekre – baljós jelentést tettek közzé
Kollár Dóra | 2025. június 11. 15:03
Egy friss jelentés szerint Európában és Nagy-Britanniában folyamatosan nő az új autók motorháztetejének magassága, ami egyre komolyabb közlekedésbiztonsági kockázatot jelent, különösen a gyerekek számára.
Vásárló Hónapok óta nem láttunk ilyet a boltokban: megint drágább lett a családi nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. június 10. 05:47
Az árrésstopos termékek ára csökkent, de így is megszakadt egy kedvező trend júniusban: három hónap után most először drágult újra a családi nagybevásárlás a Privátbankár Árkosár-felmérése szerint. Alaposan megvizsgáltuk, hogyan alakítja az árakat az intézkedés, amivel a kormány elégedett, de a szakszövetség szerint csúnyán vissza fog majd ütni.
Vásárló Kinek segíthet a lézeres látásjavítás?
Márkázott tartalom | 2025. június 8. 11:56
Sokak számára a szemüveg és a kontaktlencse már évek óta része a mindennapoknak – hol több, hol kevesebb kellemetlenséget okozva. Pedig létezik egy korszerű, tartós és biztonságos megoldás azok számára, akik szívesen búcsút mondanának ezeknek az eszközöknek. A kérdés csak az, hogy kik élhetnek ezzel a remek lehetőséggel, azaz a lézeres látásjavítással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG