2p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az új rendszerek nem azt követik, mennyit vásárolt valaki egy üzletben, hanem hogy hányszor tért be - akár még el is tudják téríteni a vásárlókat a tervezett bevásárlási útvonalukról.

A Bond felmérése alapján a vásárlók által regisztrált hűségprogramok számának átlaga 2014-ről 2015-re 10,9-ről 13,3-ra nőtt, ennek ellenére a hűségprogramokban való aktív részvétel átlagszáma 7,8-ról 6,7-re csökkent. Sőt, a Cap Gemini szerint a vásárlás alapú hűségprogramok 77%-a elbukik az első két évében. Az Egyesült Államokban egyre nagyobb teret hódítanak a látogatás alapú hűségrendszerek, melyek lényege, hogy nem a levásárolt összeget, hanem az üzletekben tett látogatásokat jutalmazzák. Az egyik legelterjedtebb ilyen program, mint 270 ezer üzletben kínál jutalmakat a vásárlóknak az USA-ban.

Magyarországon is működik ilyen rendszer: egy mobil applikáción alapuló, független marketing platform, ami a felhasználók számára érdekes kedvezményes ajánlatokat gyűjti össze, melyeket a felhasználók az üzletekben egyszerűen és gyorsan érvényesíthetnek okostelefonjukkal. A felhasználóknak emellett automatikusan push értesítést küld a közelükben elérhető ajánlatokról, így egy-egy jó ajánlattal a lehetséges vásárlók letéríthetők a tervezett vásárlási útvonalukról és becsábíthatók az üzletekbe - írja összefoglalójában a Shoployal.

Az applikáció nem a vásárlást, hanem a látogatást jutalmazza hűségponttal. A hűségpontok nem költhetők el, nem válthatók be, nem nullázhatók, így nem egyenleget alkotnak, hanem hűségszintet határoznak meg, így lehetővé válik a vásárlók besorolása (és jutalmazása) aszerint, hogy mennyire hűségesek az üzlethez.

"A Shoployal számára az igazi értéket a nem-ek képviselik: mi ugyanis meg tudjuk mondani, hogy mi az érdeklődési köre azoknak, akik elutasítják az üzletet, így egy ügyes kampánnyal közülük is új érdeklődők, látogatók, vásárlók konvertálhatók" – mondta el Nagy István, a Shoployal magyarországi képviselője. "Ha egy üzlet körzetében egy nap 100 felhasználónk halad el, akik közül 10-en térnek be az üzletbe, a Shoployal meg tudja mondani azt, hogy mi érdekli azt a 90 embert, aki csak elhaladt az üzlet mellett."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
Vásárló Tarol a magyar Lidl: naponta több mint 4 milliárdnál tart a boltlánc
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 07:55
Utcahosszal vezet a Lidl. 
Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG