Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
4p
KKV
Az online fogyasztók jelentős része gondolja úgy, hogy egy márka megítélését nagyban befolyásolja, hogy a cég üzenete mennyire releváns, milyen a minősége és időzítése. Igaz ez a hirdetésekre, és az email kampányokra is. MiniCRM-mel minden eddiginél jobban tudja megcélozni vevőit. Hogyan? A cikkből kiderül!

Ismerjük meg vásárlóinkat

A leggyakrabban meglévő ügyfélperszónák alapján szegmenseket lehet kialakítani, tulajdonságaikra pedig a MiniCRM-ben tárolt adatok alapján lehet következtetni. Mit vásárolt korábban? Milyen eszközön olvas emaileket? Férfi/nő? Cégek esetében érdemes cégadatbázisból betölteni információkat (árbevétel, alkalmazottak száma stb.).

Kisebb adatbázisok esetén az ügyfelek kategorizálása működhet manuálisan, tíz-, százezres, esetleg milliós adatbázisoknál az automata szegmentálás a megoldás. A MiniCRM – machine learning algoritmusokkal – képes ügyfélszegmensek meghatározására, az adatbázisban megtalálható minták felismerésével. Ezután a rendszer automatikusan meg tudja határozni, ki milyen vásárlói csoporthoz tartozik.

Ha az érdeklődő Macbook eszközön böngészik és prémium kategóriájú termékeket keres, valószínűleg “prémium vásárló” lesz. Ennek megfelelő ajánlattal kell őt ösztönözni a vásárlásra, és később sem érdemes alacsony árkategóriás készülékekről hírlevelet küldeni neki.

A MiniCRM folyamatosan tanul. Ha már kezdetben is sok adat áll az algoritmusok rendelkezésére, azonnal képesek mintákat felismerni, ha pedig nulláról kezdődik a folyamat, minél több az adat, annál jobb eredményeket tudnak hozni. Míg a Google Analytics statisztikákat, a MiniCRM személyreszabott előrejelzést biztosít.

Szegmentálás fontossága

A  teljes listára ugyanazt az üzenetet küldő kampányok nem hoznak elég bevételt, mivel az ajánlat nem érdekes a címzettek nagy részének. A számtalan irreleváns hirdetés pedig csak fokozza a fogyasztók hirdetésblokkolók iránti igényét.

Hatékonyabbak azok a kampányok, amelyek a lehető legtöbb szempontot figyelembe veszik az ajánlat kiválasztásánál. Ilyen lehet a termékkategória, árkategória, korábbiakkal kompatibilis eszközök és kiegészítők ajánlása. Nem kell azon gondolkozni, hogy kinek küldhetné ki a csúcskategóriás okostelefonról szóló hírlevelet, mivel a rendszer tudja, kik érdeklődtek ezen kategória iránt.

Emailek küldéséhez sem kell elhagynia MiniCRM rendszerét. Hírlevelei megjelenését cégéhez igazíthatja, időzítheti és A/B tesztelheti. A kampányokró észletes statisztikát mutat a rendszer: mennyien nyitották meg, milyen eszközön és platformon, mennyien kattintottak a levélben szereplő linkre, milyen volt a konverziós arány.

Hirdess a legjobb helyen és időben

Minden eddiginél fontosabb, hogy akkor érje el vevőit, amikor ők a legfogékonyabbak erre. Erre nyújt megoldást a Google AdWords-szel való MiniCRM integráció.

Az általános targetálással, és a cookie-alapú webes kampányokkal ellentétben az Adwords Ügyfélegyezés funkciójával azokat tudja megcélozni YouTube-on, Gmail-ben, és Google Keresés közben, akikkel már kapcsolatban áll, esetleg vásároltak Öntől.

Ehhez szükséges egy jól felépített ügyfélbázis MiniCRM-ben, amiből tetszőleges szempontok szerint célcsoportok alakíthatók ki. Miután feltöltötte az egyes célcsoportokat alkotó vevők listáját Google AdWords fiókjába, az email címek összevetésre kerülnek a Google-ba történő bejelentkezéshez használt címekkel, és személyreszabott hirdetésekkel célozhatja meg vevőit, valamint a már ismert vevőkhöz hasonló potenciális vásárlókat is.

Eredményorientált marketing MiniCRM-mel

A MiniCRM egy bárhonnan elérhető, könnyen használható rendszer, amely az analitikus CRM-ek irányába tart a technológiában rejlő lehetőségek kiaknázásával, és az ügyfélérték középpontba helyezésével.

Ha szeretné, hogy cége minden eddiginél eredményesebb marketing kampányokat indítson, próbálja ki rendszerünket díjmentesen!

(x)

A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Indul a pénzeső – tarthatják a markukat a cégek
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 1. 14:05
Szeptember elseje egy új pályázatot is hozott.
KKV Ez jobb az Otthon Startnál? Akár 100 millió juthat a szemfüles cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. augusztus 25. 17:10
Az ingatlanvásárlásra készülő vállalkozóknak jó figyelni.
KKV Elárultak egy kellemes hírt a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. július 30. 16:34
Egyszerűbb lett a feltételek teljesítése. 
KKV Zuhog a pénzeső: még több magyar cégnek jut támogatás
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 14:15
Már több mint 1300 cég örülhetett.
KKV Még mindig lehet pályázni elektromos autó vásárlására
Privátbankár.hu | 2025. július 1. 09:55
Több, mint 6 ezer támogatási szerződést írtak alá eddig, a 30 milliárdos keretből 26,8 milliárd forintot ítéltek oda. 
KKV Nagy Mártonék megnyitották a pénzesőt: a cégek sorban állnak
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 16:17
Érkeznek a támogatások, tartják a markukat a cégek.
KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG