3p
KKV
A márkamenedzsment és márkakommunikáció kérdéseit járja körül 360 fokban a BrandTrend "Ez a Branding 360° - Ne hagyd kiégni a márkádat !" konferenciája. Előadások, esettanulmányok, megoldások neves külföldi és hazai előadóktól. (x)

Miért a márka a vállalat gazdasági sikerének alapja?

Hogyan ismerhetjük fel a márka "burn-out" első jeleit, milyen módszerekkel és intézkedésekkel lehet ezek ellen hatni? 
Hogyan járul hozzá a márka "burn-out"  megelőzéséhez a  márka- és reklám ROI számítás?
A jelenlegi gazdasági helyzet és az online elsöprő térhódítása milyen kihívások elé állítja a hagyományos értékek modelljeit? A márkák hogyan tudnak relevánsak maradni ebben az új fogyasztói környezetben?
Hogyan hasznosíthatók a neuropszichológia, a storytelling, a content marketing területei  a márkakommunikációban?
Milyen mérhető, és a vállalati célokba beépíthető megoldásokat kínál a BrandTrend  a márkaépítéshez?
Regisztráció: www.ezabranding360.hu

A márka "burn-out"

Bár a márka "burn-out", a márkakiégés egy új „buzz-word”-nek tűnik a marketing szakmában, valójában felbukkanása az elmúlt évek történéseinek logikus következménye.

A gazdasági válság, a telített piacok, az ügyféligények gyors változása, illetve a kommunikációs modellben végbemenő paradigmaváltás és médiahasználat változás egyaránt okai annak, hogy a vállalatok egyre keményebben vívják meg napi harcukat a piaci részesedésekért, a lojális ügyfelekért és kereskedőkért.

Pedig épp ebben a bizalomvesztéssel járó helyzetben a márkák védőpajzs funkciója, és a vásárlói döntésben elfoglalt stressz mentesítő szerepe kimagasló.

Ha a piaci részesedések az árengedmények ellenére tovább csökkennek, az ügyféllojalitás értékei egyre alacsonyabb értéket mutatnak, a márka "burn-out" folyamatának egyértelmű jeleivel állunk szemben. A márkakiégés folyamatának jelei felismerhetők, így a „burn-out” idejében ellenkormányozható, sőt megelőzhető.

Megoldás: 360° márkamenedzsment

A 360° márkamenedzsment jóval több, mint az integrált kommunikáció széles eszköztárának használata.
A márkavezetés a vállalaton belüli stratégiai és gazdasági, pénzügyi döntések meghozatalával, mérleg adatok és egyéb vállalaton belüli, vagy piackutatáson keresztül elérhető mutatószámok elemzésével, összevetésével, a márka jogi oltalmának vizsgálatával kezdődik.
A kvalitatív márkaanalízis során a márka legbelső kódja, a márka DNS megfejtése következik.
Kérdés továbbá, hogy megfelel-e a márkaüzenet a kornak, a társadalomnak, illetve a márkaértékeknek megfelelően kerül-e közvetítésre.

Fontos a mérés, a visszacsatolás. Az ügyfélelégedettség, a kereskedői lojalitás és további értékek összevetése értékes adatokat szolgáltat a sikeres márkaépítéshez.

Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés

Az Ez a branding 360 ° konferencián kerül bemutatásra Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés című interjúkötete. A hazai kommunikációs és médiavilág elismert szakembere vezet be a márkák világának kulisszái mögé. A beszélgetéseken keresztül megismerhetjük vezető személyiségek gondolatainak a különbségét, így az egyes márkák sikeréhez vezető utakat.
(BrandTrend) (x)

 

Címkék: KKV
A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Vegas.hu A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
KKV Megnyitják a pénzcsapot a magyar cégeknek: milliárdokat érő bejelentést tett egy bank
Privátbankár.hu | 2023. május 10. 17:14
Jelentős beruházási hitelkeretről állapodott meg az UniCredit.
KKV Jó szakemberből gyenge vállalkozó lesz? – interjú
Natív tartalom | 2023. április 4. 12:02
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG