3p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

KKV
A márkamenedzsment és márkakommunikáció kérdéseit járja körül 360 fokban a BrandTrend "Ez a Branding 360° - Ne hagyd kiégni a márkádat !" konferenciája. Előadások, esettanulmányok, megoldások neves külföldi és hazai előadóktól. (x)

Miért a márka a vállalat gazdasági sikerének alapja?

Hogyan ismerhetjük fel a márka "burn-out" első jeleit, milyen módszerekkel és intézkedésekkel lehet ezek ellen hatni? 
Hogyan járul hozzá a márka "burn-out"  megelőzéséhez a  márka- és reklám ROI számítás?
A jelenlegi gazdasági helyzet és az online elsöprő térhódítása milyen kihívások elé állítja a hagyományos értékek modelljeit? A márkák hogyan tudnak relevánsak maradni ebben az új fogyasztói környezetben?
Hogyan hasznosíthatók a neuropszichológia, a storytelling, a content marketing területei  a márkakommunikációban?
Milyen mérhető, és a vállalati célokba beépíthető megoldásokat kínál a BrandTrend  a márkaépítéshez?
Regisztráció: www.ezabranding360.hu

A márka "burn-out"

Bár a márka "burn-out", a márkakiégés egy új „buzz-word”-nek tűnik a marketing szakmában, valójában felbukkanása az elmúlt évek történéseinek logikus következménye.

A gazdasági válság, a telített piacok, az ügyféligények gyors változása, illetve a kommunikációs modellben végbemenő paradigmaváltás és médiahasználat változás egyaránt okai annak, hogy a vállalatok egyre keményebben vívják meg napi harcukat a piaci részesedésekért, a lojális ügyfelekért és kereskedőkért.

Pedig épp ebben a bizalomvesztéssel járó helyzetben a márkák védőpajzs funkciója, és a vásárlói döntésben elfoglalt stressz mentesítő szerepe kimagasló.

Ha a piaci részesedések az árengedmények ellenére tovább csökkennek, az ügyféllojalitás értékei egyre alacsonyabb értéket mutatnak, a márka "burn-out" folyamatának egyértelmű jeleivel állunk szemben. A márkakiégés folyamatának jelei felismerhetők, így a „burn-out” idejében ellenkormányozható, sőt megelőzhető.

Megoldás: 360° márkamenedzsment

A 360° márkamenedzsment jóval több, mint az integrált kommunikáció széles eszköztárának használata.
A márkavezetés a vállalaton belüli stratégiai és gazdasági, pénzügyi döntések meghozatalával, mérleg adatok és egyéb vállalaton belüli, vagy piackutatáson keresztül elérhető mutatószámok elemzésével, összevetésével, a márka jogi oltalmának vizsgálatával kezdődik.
A kvalitatív márkaanalízis során a márka legbelső kódja, a márka DNS megfejtése következik.
Kérdés továbbá, hogy megfelel-e a márkaüzenet a kornak, a társadalomnak, illetve a márkaértékeknek megfelelően kerül-e közvetítésre.

Fontos a mérés, a visszacsatolás. Az ügyfélelégedettség, a kereskedői lojalitás és további értékek összevetése értékes adatokat szolgáltat a sikeres márkaépítéshez.

Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés

Az Ez a branding 360 ° konferencián kerül bemutatásra Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés című interjúkötete. A hazai kommunikációs és médiavilág elismert szakembere vezet be a márkák világának kulisszái mögé. A beszélgetéseken keresztül megismerhetjük vezető személyiségek gondolatainak a különbségét, így az egyes márkák sikeréhez vezető utakat.
(BrandTrend) (x)

 

Címkék: KKV

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
KKV Milliókat is megspórolhat, aki jókor észbe kap
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 10:08
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG