Miért a márka a vállalat gazdasági sikerének alapja?
Hogyan ismerhetjük fel a márka "burn-out" első jeleit, milyen módszerekkel és intézkedésekkel lehet ezek ellen hatni?
Hogyan járul hozzá a márka "burn-out" megelőzéséhez a márka- és reklám ROI számítás?
A jelenlegi gazdasági helyzet és az online elsöprő térhódítása milyen kihívások elé állítja a hagyományos értékek modelljeit? A márkák hogyan tudnak relevánsak maradni ebben az új fogyasztói környezetben?
Hogyan hasznosíthatók a neuropszichológia, a storytelling, a content marketing területei a márkakommunikációban?
Milyen mérhető, és a vállalati célokba beépíthető megoldásokat kínál a BrandTrend a márkaépítéshez?
Regisztráció: www.ezabranding360.hu
A márka "burn-out"
Bár a márka "burn-out", a márkakiégés egy új „buzz-word”-nek tűnik a marketing szakmában, valójában felbukkanása az elmúlt évek történéseinek logikus következménye.
A gazdasági válság, a telített piacok, az ügyféligények gyors változása, illetve a kommunikációs modellben végbemenő paradigmaváltás és médiahasználat változás egyaránt okai annak, hogy a vállalatok egyre keményebben vívják meg napi harcukat a piaci részesedésekért, a lojális ügyfelekért és kereskedőkért.
Pedig épp ebben a bizalomvesztéssel járó helyzetben a márkák védőpajzs funkciója, és a vásárlói döntésben elfoglalt stressz mentesítő szerepe kimagasló.
Ha a piaci részesedések az árengedmények ellenére tovább csökkennek, az ügyféllojalitás értékei egyre alacsonyabb értéket mutatnak, a márka "burn-out" folyamatának egyértelmű jeleivel állunk szemben. A márkakiégés folyamatának jelei felismerhetők, így a „burn-out” idejében ellenkormányozható, sőt megelőzhető.
Megoldás: 360° márkamenedzsment
A 360° márkamenedzsment jóval több, mint az integrált kommunikáció széles eszköztárának használata.
A márkavezetés a vállalaton belüli stratégiai és gazdasági, pénzügyi döntések meghozatalával, mérleg adatok és egyéb vállalaton belüli, vagy piackutatáson keresztül elérhető mutatószámok elemzésével, összevetésével, a márka jogi oltalmának vizsgálatával kezdődik.
A kvalitatív márkaanalízis során a márka legbelső kódja, a márka DNS megfejtése következik.
Kérdés továbbá, hogy megfelel-e a márkaüzenet a kornak, a társadalomnak, illetve a márkaértékeknek megfelelően kerül-e közvetítésre.
Fontos a mérés, a visszacsatolás. Az ügyfélelégedettség, a kereskedői lojalitás és további értékek összevetése értékes adatokat szolgáltat a sikeres márkaépítéshez.
Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés
Az Ez a branding 360 ° konferencián kerül bemutatásra Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés című interjúkötete. A hazai kommunikációs és médiavilág elismert szakembere vezet be a márkák világának kulisszái mögé. A beszélgetéseken keresztül megismerhetjük vezető személyiségek gondolatainak a különbségét, így az egyes márkák sikeréhez vezető utakat.
(BrandTrend) (x)