3p

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

KKV
A márkamenedzsment és márkakommunikáció kérdéseit járja körül 360 fokban a BrandTrend "Ez a Branding 360° - Ne hagyd kiégni a márkádat !" konferenciája. Előadások, esettanulmányok, megoldások neves külföldi és hazai előadóktól. (x)

Miért a márka a vállalat gazdasági sikerének alapja?

Hogyan ismerhetjük fel a márka "burn-out" első jeleit, milyen módszerekkel és intézkedésekkel lehet ezek ellen hatni? 
Hogyan járul hozzá a márka "burn-out"  megelőzéséhez a  márka- és reklám ROI számítás?
A jelenlegi gazdasági helyzet és az online elsöprő térhódítása milyen kihívások elé állítja a hagyományos értékek modelljeit? A márkák hogyan tudnak relevánsak maradni ebben az új fogyasztói környezetben?
Hogyan hasznosíthatók a neuropszichológia, a storytelling, a content marketing területei  a márkakommunikációban?
Milyen mérhető, és a vállalati célokba beépíthető megoldásokat kínál a BrandTrend  a márkaépítéshez?
Regisztráció: www.ezabranding360.hu

A márka "burn-out"

Bár a márka "burn-out", a márkakiégés egy új „buzz-word”-nek tűnik a marketing szakmában, valójában felbukkanása az elmúlt évek történéseinek logikus következménye.

A gazdasági válság, a telített piacok, az ügyféligények gyors változása, illetve a kommunikációs modellben végbemenő paradigmaváltás és médiahasználat változás egyaránt okai annak, hogy a vállalatok egyre keményebben vívják meg napi harcukat a piaci részesedésekért, a lojális ügyfelekért és kereskedőkért.

Pedig épp ebben a bizalomvesztéssel járó helyzetben a márkák védőpajzs funkciója, és a vásárlói döntésben elfoglalt stressz mentesítő szerepe kimagasló.

Ha a piaci részesedések az árengedmények ellenére tovább csökkennek, az ügyféllojalitás értékei egyre alacsonyabb értéket mutatnak, a márka "burn-out" folyamatának egyértelmű jeleivel állunk szemben. A márkakiégés folyamatának jelei felismerhetők, így a „burn-out” idejében ellenkormányozható, sőt megelőzhető.

Megoldás: 360° márkamenedzsment

A 360° márkamenedzsment jóval több, mint az integrált kommunikáció széles eszköztárának használata.
A márkavezetés a vállalaton belüli stratégiai és gazdasági, pénzügyi döntések meghozatalával, mérleg adatok és egyéb vállalaton belüli, vagy piackutatáson keresztül elérhető mutatószámok elemzésével, összevetésével, a márka jogi oltalmának vizsgálatával kezdődik.
A kvalitatív márkaanalízis során a márka legbelső kódja, a márka DNS megfejtése következik.
Kérdés továbbá, hogy megfelel-e a márkaüzenet a kornak, a társadalomnak, illetve a márkaértékeknek megfelelően kerül-e közvetítésre.

Fontos a mérés, a visszacsatolás. Az ügyfélelégedettség, a kereskedői lojalitás és további értékek összevetése értékes adatokat szolgáltat a sikeres márkaépítéshez.

Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés

Az Ez a branding 360 ° konferencián kerül bemutatásra Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés című interjúkötete. A hazai kommunikációs és médiavilág elismert szakembere vezet be a márkák világának kulisszái mögé. A beszélgetéseken keresztül megismerhetjük vezető személyiségek gondolatainak a különbségét, így az egyes márkák sikeréhez vezető utakat.
(BrandTrend) (x)

 

Címkék: KKV

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Gyomrost kaptak a magyar cégek – komoly kellemetlenséget hozott a november
Privátbankár.hu | 2025. november 4. 10:53
Nem elhanyagolható pluszkiadást jelent ez.
KKV Itt van Nagy Mártonék bejelentése, örülhetnek a magyar cégek
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 09:41
Jelentős változtatásokat készít elő a kormány.
KKV Aki kkv-nek dolgozik, felejtse el a fizetésemelést?
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 14:40
A makrogazdasági mutatókhoz képest meglepően optimista a hazai kkv-k hangulata – olvasható ki a VOSZ Barométer felmérés friss, harmadik negyedévre vonatkozó számaiból. Beruházásokra viszont nem sokan készülnek, a cégek 85 százaléka még fizetésemelést sem tervez.
KKV Indul a pénzeső – tarthatják a markukat a cégek
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 1. 14:05
Szeptember elseje egy új pályázatot is hozott.
KKV Ez jobb az Otthon Startnál? Akár 100 millió juthat a szemfüles cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. augusztus 25. 17:10
Az ingatlanvásárlásra készülő vállalkozóknak jó figyelni.
KKV Elárultak egy kellemes hírt a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. július 30. 16:34
Egyszerűbb lett a feltételek teljesítése. 
KKV Zuhog a pénzeső: még több magyar cégnek jut támogatás
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 14:15
Már több mint 1300 cég örülhetett.
KKV Még mindig lehet pályázni elektromos autó vásárlására
Privátbankár.hu | 2025. július 1. 09:55
Több, mint 6 ezer támogatási szerződést írtak alá eddig, a 30 milliárdos keretből 26,8 milliárd forintot ítéltek oda. 
KKV Nagy Mártonék megnyitották a pénzesőt: a cégek sorban állnak
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 16:17
Érkeznek a támogatások, tartják a markukat a cégek.
KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG