A magyarok ma már egyre jobban bíznak az internetes vásárlásban. Ezt támasztja alá a SkyEurope legújabb megfigyelése is, amely szerint a cég utasainak 85 százaléka az interneten foglalja le jegyét, a fennmaradó 15 százalék utas még mindig a call centeren keresztül vásárol annak ellenére, hogy a telefonos foglalásért a SkyEurope, akárcsak minden légitársaság néhány száz forint többletköltséget számol fel. A cég szerint a magyarországi internetes kultúra fejlődésével még tovább növekszik majd világhálón való vásárlók száma, amely jótékonyan hat majd az utazási piacra is. A légitársaság célja, hogy néhány éven belül mindenki a neten vásárolja meg repülőjegyét.
A SkyEurope történetének eddigi legsikeresebb őszi hónapja volt az október. 2006. októberében összesen 226,714 utast szállított a cég, amely 49,7 százalékos növekedést eredményezett, összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakának adataival.
A repülőjegy a negyedik legnépszerűbb internetes árucikk