Magyarországon elsőként a Fidesz kezdte meg a pártemblémával díszített termékek internetes forgalmazását - írja a Napi Gazdaság. A cikk szerint azonban a nyugat-európai tapasztalatok alapján hamarosan a többi politikai erő is csatlakozik hozzájuk. Amerikában és tőlünk nyugatra ugyanis teljesen általánosnak számít a párttermékek forgalmazása, a jelentős politikai csoportok szinte kivétel nélkül üzemeltetnek on-line boltot.
A szakértő szerint a netes árusítás ráadásul a modernség üzenetét is hordozza. A lap a szocialistáktól azt tudta meg, hogy az MSZP a kampányidőszakon kívül nem foglalkozik identitásjelző tárgyak forgalmazásával és hasonló a helyzet az SZDSZ háza táján is.
A Fidesz webshopjának megnyitása óta eltelt időben egyébként a legnépszerűbb terméknek az 1490 forintért megvásárolható, pártemblémával díszített narancssárga esernyő bizonyult - olvasható az újság mai számában. |