Január elsejével átalakult a Magyar Turizmus Zrt. - közölte a társaság. Az átalakításról a Magyar Turizmus Zrt. igazgatóságának 2006. december 13-i ülésén döntöttek, és elfogadták az MT Zrt. új szervezeti és működési szabályzatát. Az átalakítás eredményeként az eddigi kilenc igazgatóság helyett 2007. január 1-től öt igazgatóság irányítja a Magyar Turizmus Zrt. tevékenységét: a marketing igazgatóság, az e-kereskedelem igazgatóság, a hálózati igazgatóság, a gazdasági igazgatóság és az emberi erőforrás igazgatóság.
Jelentős változás, hogy a jövőben egy igazgatóság, a hálózati igazgatóság alá tartozik a nemzetközi és a belföldi hálózat munkájának irányítása. A szervezet átalakítása ellenére a működés zavartalan lesz, a karcsúsítással a nagyobb hatékonyság elérése a cél - áll az MT Zrt. közleményében.
Lendületben a turizmus: bejött az üdülési csekk