Danone: Ázsia és az ásványvíz húzta a forgalmat
Ezzel a csoport kissé gyorsított: a tavalyi harmadik negyedben az éves növekedés 7,1 százalékos volt, és az idei első háromnegyed év átlagában is gyorsult a növekedés az első félévi, 9 százalékos átlag után. Abszolút értékben az első háromnegyed évi bevétel 9,3 százalékkal több az egy évvel azelőttinél.
A sikerért elsősorban Ázsiát és azon belül az ásványvizek keresletét dicsérték.
A harmadik negyedben a tejtermékek forgalma 9,2 százalékkal, az alkoholmentes italok - jórészt ásványvizek - értékesítése 14,9 százalékkal, az aprósüteményeké és a gabonapelyheké 0,3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest szervesen.
Európában a forgalom 5,3 százalékkal, Ázsiában 20,1 százalékkal, a világ többi részén 14,9 százalékkal volt nagyobb a tavalyi harmadik negyedévinél.
Egész évre a forgalom több mint 8 százalékos szerves növekedését jósolták a cégnél. Az első félév után pontosan 8 százalékos növekedést ígértek egész évre, javítva a korábban várt 7 százalékról.
A Danone a következő három-öt évben fél-egymilliárd eurót akar terjeszkedésre költeni, főleg Ázsiában és Kelet-Európában akar terjeszkedni. Célpontjai kis- és középvállalatok lesznek, a csoport a jelenlegi 40 országról legalább 80-ra akarja bővíteni működési körét.
Danone: egészséges élelmiszer hozott nagyobb profitot
Fogyasztói tájékoztatóval az elhízás ellen