Kevesebb új autót vettek
Az egyesület összesítése szerint a legtöbb új személygépkocsit és terepjárót a Suzuki értékesítette, összesen 24.749 járművet adott el, 18,9 százalékkal kevesebbet a 2005. évi bázishoz képest. Piaci részesedése így 17,5 százalék, míg 2005 első kilenc hónapjában még 21,1 százalék volt.
A második legnagyobb személygépjármű- és terepjáró forgalmazó az Opel volt, 16.152 jármű értékesítésével, ami 1százalékos mérséklődés a bázishoz viszonyítva. Az Opel piaci részesedése mindössze 0,1 százalékponttal emelkedett 2005 hasonló időszakához képest.
A harmadik helyen a Ford végzett 14.038 eladott személyautóval és terepjáróval, ami 19,4 százalékos növekedés a múlt év első háromnegyedévéhez képest, a piaci részesedése 9,9 százalékra nőtt a 2005 I-IX. havi 8,1 százalékról.
Gyorsan tolat a hazai autópiac