Jelenleg a kötelező-felelősségbiztosítási kampány közepén járunk. A kampány indulásától eltelt két hétben az Allianz Hungária saját honlapján hetente 50.000 ügyfél indított díjszámítást, tízezres nagyságrendben keresték fel az ügyfelek a cég kirendeltségeit, valamint közel 12.000-en hívták fel a telefonos ügyfélszolgálatot a 2007-es gfb-díjakkal kapcsolatban.
Spóroljon a kötelezőn - segítünk! |
Az idei kampány eddigi tapasztalatai szerint az ügyfelek aktívabbak, és 30%-kal kevesebb szerződést töröltek az Allianz Hungáriánál, mint tavaly ugyanebben az időszakban. De ahogyan az Allianz Hungária, úgy egyik biztosító sem rendelkezik még végleges adatokkal a veszteségekre és az új kötésekre vonatkozóan, így elhamarkodott lenne következtetéseket levonni a kötelező kampány sikeréről, veszteseiről-nyerteseiről, végkimeneteléről.
Bármilyen számú új kötés, illetve felmondás történik is egy adott biztosítónál, azt csak portfólió-arányosan lehet korrekt módon értelmezni, így a biztosítók egymáshoz képest elért eredményei is csak ezzel a megközelítéssel vezetnek pontos eredményre - olvasható a cég közleményében.
Van, ami kötelező, mégis számos lehetőséget rejt!
Katasztrófák: mi is megúsztuk, a biztosítók is
Gyerekkel olcsóbb kötelezőt kötni