
40 féle utazási szolgáltatást kínál 14 irodából álló országos hálózatán és online csatornáin keresztül. De a Vista ma már nem csak az utazás világában „utazik”. Néhány éve külső cégek, partnerek számára is elérhetővé tette - az utazási piac egyébként legnagyobb, főként AB státuszú, fizetőképes - ügyfélkörét. Évről-évre egyre nagyobb az érdeklődés a Vista kiemelkedő ár/érték arányú és speciális hirdetési felületei iránt.
A Vista az utóbbi két évben SuperBrands, idén pedig CoolBrands díjat kapott, így az egyetlen olyan utazási iroda, mely mindkét díjat magáénak tudhatja. Az elmúlt 5 év legtöbb díjat elnyert utazási irodája, de ami talán ennél is fontosabb: a Vista útjaira érkezett arányaiban a legkevesebb panasz.
A Vista marketing-tevékenységének fő célja a cég egyediségének hangsúlyozása, megkülönböztetés a piac többi szereplőjétől: a szolgáltatására jellemző igényesség és kreativitás. Ezt érzékelteti minden megjelenésével a kommunikáció terén
is. Rendszeresen hirdeti repülőjegy árait, útjait és szolgáltatásait a legnépszerűbb napi- és hetilapokban, magazinokban, speciális utazási kiadványokban.
A Vista évente négy katalógust ad ki:
- márciusban a nyári prospektust,
- a kiemelt horvát partnerével közösen megjelentetett Horvátország katalógust.
- Ősz elején pedig megjelenik a síés snowboard katalógus
- és a téli egzotikus utakat illetve városlátogatásokat bemutató kiadvány.
Terjedelmük 150–200 oldal, de még így is csak ízelítőt nyújtanak a rendkívül széles kínálatból. 30-50 000 példányban jelennek meg, a hirdetők számára rendkívüli elérést biztosítva egy különleges, kiemelt, prémium fogyasztói szegmenshez.
A repülőjegy- és utalványtartó tasakokban havonta 3-4000 ember tartja úti okmányait, a BCD Travel hasonló tasakjai pedig üzleti utazók öltönyzsebében lapulnak, a vásárlástól egészen az út végéig.
A Vista nagy hangsúlyt fektet a direktmarketingre, hiszen a személyes eladás, a direkt levelek és emailek teszik lehetővé, hogy ügyfeleivel a rá jellemző, testreszabott kommunikációt folytassa.
- A Vista Hírlevél 20 000 példányos, havi megjelenésű, egyedi kommunikációs eszköz az utazási piacon.
- A legfrissebb, akciós ajánlatokat tartalmazó, elektronikus Vista Forródrótra csaknem 200 000-en kíváncsiak. Ez a legnagyobb utazás irodai adatbázis.
A megújult www.vista.hu-n és a www.go.hu-n on-line repülőjegy foglalási rendszer és praktikusabb utazási ajánlat keresőrendszer áll az utazni vágyók rendelkezésére. A naponta többször frissített, adszerverrel támogatott www.vista.hu a Webaudit számai alapján a leglátogatottabb utazásszervezői site havi 130 000 látogatóval. A cég ügyfelei évente közel 1 milliárd forint forgalmat bonyolítanak a www.vista.hu és a www.go.hu honlapokon keresztül.
A Vista utasainak 51%-a diplomás, 66%-a 18 és 40 év közötti, 50%-a átlagon felüli jövedelmű és 86%-a szokott internetezni.
Kommunikációs eszközeinek egyedülállósága abban rejlik, hogy hirdetőik számára speciális elérést biztosítanak az átlagosnál magasabb státuszú fogyasztói szegmensekhez, mindezt kirívóan magas volumennel és példányszámmal ötvözve. Tehát ez a szegmens nem szűk, ahogy ez sok prémium brand esetében lenni szokott, hanem a legtöbb kommunikációs csatorna vonatkozásában a legszélesebb az utazási piacon.
A Vista által kínált hirdetési lehetőséggel az elmúlt 3 évben több mint 60 partner élt már, 8 bank, 10 autómárka és számos cég a fotózás és a kommunikáció területéről. 60%-uk rendszeres hirdető, köztük a Vodafone, Pannon, CIB Bank, Opel, Renault, Volvo, Nokia, Samsonite, Marosport, British Airways, Lipton, Nivea.
A marketing@vista.hu címen és a 06-1-429-9900-ás telefonon további részleteket is megtudhatunk a legkeresettebb hirdetési felületekről az utazási szakmában, illetve árajánlatot is kérhetünk.
A jövő évi marketing-kommunikációs tervek jó ár/érték arányú elemeit jelenthetik a Vista felületei! Ráadásul olyan egyedi kedvezményekre is számíthat a megrendelő, amely csak az utazás világában lehetséges.
(x)