1p

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Vista 16 éve a legdinamikusabban fejlődő utazási iroda, és valamennyi magyar versenytársa közül a legnépesebb ügyfélkört tudhatja magáénak (x)
A Vista egyedi és értékes kommunikációs lehetőségeket kínál 2007-ben is

A Vista - innovációival, pénzügyi stabilitásával, kifinomult kommunikációjával, egyedi szolgáltatásaival 16 éve a legdinamikusabban fejlődő utazási iroda, és valamennyi magyar versenytársa közül a legnépesebb ügyfélkört tudhatja magáénak.

40 féle utazási szolgáltatást kínál 14 irodából álló országos hálózatán és online csatornáin keresztül. De a Vista ma már nem csak az utazás világában „utazik”. Néhány éve külső cégek, partnerek számára is elérhetővé tette - az utazási piac egyébként legnagyobb, főként AB státuszú, fizetőképes - ügyfélkörét. Évről-évre egyre nagyobb az érdeklődés a Vista kiemelkedő ár/érték arányú és speciális hirdetési felületei iránt.

A Vista az utóbbi két évben SuperBrands, idén pedig CoolBrands díjat kapott, így az egyetlen olyan utazási iroda, mely mindkét díjat magáénak tudhatja. Az elmúlt 5 év legtöbb díjat elnyert utazási irodája, de ami talán ennél is fontosabb: a Vista útjaira érkezett arányaiban a legkevesebb panasz.

A Vista marketing-tevékenységének fő célja a cég egyediségének hangsúlyozása, megkülönböztetés a piac többi szereplőjétől: a szolgáltatására jellemző igényesség és kreativitás. Ezt érzékelteti minden megjelenésével a kommunikáció terén
is. Rendszeresen hirdeti repülőjegy árait, útjait és szolgáltatásait a legnépszerűbb napi- és hetilapokban, magazinokban, speciális utazási kiadványokban.

A Vista évente négy katalógust ad ki:
- márciusban a nyári prospektust,
- a kiemelt horvát partnerével közösen megjelentetett Horvátország katalógust.
- Ősz elején pedig megjelenik a síés snowboard katalógus
- és a téli egzotikus utakat illetve városlátogatásokat bemutató kiadvány.

Terjedelmük 150–200 oldal, de még így is csak ízelítőt nyújtanak a rendkívül széles kínálatból. 30-50 000 példányban jelennek meg, a hirdetők számára rendkívüli elérést biztosítva egy különleges, kiemelt, prémium fogyasztói szegmenshez.

A repülőjegy- és utalványtartó tasakokban havonta 3-4000 ember tartja úti okmányait, a BCD Travel hasonló tasakjai pedig üzleti utazók öltönyzsebében lapulnak, a vásárlástól egészen az út végéig.

A Vista nagy hangsúlyt fektet a direktmarketingre, hiszen a személyes eladás, a direkt levelek és emailek teszik lehetővé, hogy ügyfeleivel a rá jellemző, testreszabott kommunikációt folytassa.

- A Vista Hírlevél 20 000 példányos, havi megjelenésű, egyedi kommunikációs eszköz az utazási piacon.
- A legfrissebb, akciós ajánlatokat tartalmazó, elektronikus Vista Forródrótra csaknem 200 000-en kíváncsiak. Ez a legnagyobb utazás irodai adatbázis.

A megújult www.vista.hu-n és a www.go.hu-n on-line repülőjegy foglalási rendszer és praktikusabb utazási ajánlat keresőrendszer áll az utazni vágyók rendelkezésére. A naponta többször frissített, adszerverrel támogatott www.vista.hu a Webaudit számai alapján a leglátogatottabb utazásszervezői site havi 130 000 látogatóval. A cég ügyfelei évente közel 1 milliárd forint forgalmat bonyolítanak a www.vista.hu és a www.go.hu honlapokon keresztül.

A Vista utasainak 51%-a diplomás, 66%-a 18 és 40 év közötti, 50%-a átlagon felüli jövedelmű és 86%-a szokott internetezni.

Kommunikációs eszközeinek egyedülállósága abban rejlik, hogy hirdetőik számára speciális elérést biztosítanak az átlagosnál magasabb státuszú fogyasztói szegmensekhez, mindezt kirívóan magas volumennel és példányszámmal ötvözve. Tehát ez a szegmens nem szűk, ahogy ez sok prémium brand esetében lenni szokott, hanem a legtöbb kommunikációs csatorna vonatkozásában a legszélesebb az utazási piacon.

A Vista által kínált hirdetési lehetőséggel az elmúlt 3 évben több mint 60 partner élt már, 8 bank, 10 autómárka és számos cég a fotózás és a kommunikáció területéről. 60%-uk rendszeres hirdető, köztük a Vodafone, Pannon, CIB Bank, Opel, Renault, Volvo, Nokia, Samsonite, Marosport, British Airways, Lipton, Nivea.

A marketing@vista.hu címen és a 06-1-429-9900-ás telefonon további részleteket is megtudhatunk a legkeresettebb hirdetési felületekről az utazási szakmában, illetve árajánlatot is kérhetünk.

A jövő évi marketing-kommunikációs tervek jó ár/érték arányú elemeit jelenthetik a Vista felületei! Ráadásul olyan egyedi kedvezményekre is számíthat a megrendelő, amely csak az utazás világában lehetséges.

(x)
Címkék: Cikkek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Cikkek Megújult a Privátbankár!!
Privátbankár.hu | 2011. november 15. 15:35
Kedves olvasóink az elmúlt héten már megújult oldalunk tesztverziójával találkozhattak, ami jelezte: a Privátbankár új útra lépett. A változás már a nyáron elkezdődött, azóta lépkedünk folyamatosan előre. Most egy nagyobb ugrás következett..
Cikkek További árfolyamok >>
Privátbankár.hu | 2011. november 9. 10:05
 
Cikkek Skandináviában sincs minden rendben
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 18:02
Folytatódik a dán lejtmenet jövőre is, a skandináv ország gazdasága tovább lassul, egyre nehézkesebb a hitelezés, és tovább csökkennek a lakásárak
Cikkek Papandreu lemondott a népszavazásról
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 16:21
A görög kormányfő elállt attól az ötletétől, hogy népszavazáson dőljön el, akarnak-e a görögök megszorításokat a nemzetközi mentőcsomagért cserébe. Ezzel visszatértünk a pár nappal ezelőtti állapotokhoz, amikor a piacok optimista hangulatban nyugtázták, hogy az európai tagállamok nagy nehezen megállapodtak a magánbefektetőkkel a görög adósság felének leírásáról.
Cikkek Papandreu nem mond le - még
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 14:05
Óriási meglepetésre kamatot vágott az Európai Központi Bank. 25 bázisponttal 1,25 százalékra csökkentették az irányadó rátát az eddig 1,5 százalékról. A piacok azonnal reagáltak. Közben egyre fogy a levegő a görög miniszterelnök körül, aki távozhat posztjáról. Ha Athén elköszön az eurótól, az első tagállam lehet, amely kilép az EU-ból
Cikkek A bankokat kérdezi a kormány, mi legyen a devizahitelesekkel
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 13:50
Újra tárgyalóasztalhoz ülnek a bankok a kormánnyal, az NGM várja a javaslatokat a szektor szereplőitől. Az már biztos, hogy feltőkésítik az MFB-t
Cikkek Sehol egy biztonságos magyar bank?
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 13:36
A Global Finance Magazin közzétette listáját az ötven legbiztonságosabb feltörekvő piaci bankról: sehol egy magyar bank, még a régiós összesítésben sem
Cikkek A mauríciuszi devizát a költségvetési tervek gyengítik
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 12:47
Harmadik napja gyengül a mauríciuszi rúpia a dollárral, és a fő devizákkal szemben. Az Indiai-óceán szigetországában a jövő évi költségvetés terveire várnak a befektetők. A várakozások szerint a port louis-i kormány olyan intézkedésekről dönt majd, amelyek gyengítik a devizát, ugyanis az elsősorban exportból élő gazdaságnak ez kifejezett érdeke. Érdekesség, hogy a helyi statisztikai hivatal nemrég főleg az európai válságra hivatkozva csökkentette az idei GDP előrejelzését 4,5-ről 4,1 százalékra. A mindössze 1,3 millió lakosú ország GDP-je a második Fekete-Afrikában köszönhetően az erős olaj, cukornád-kivitelnek, és a textiliparnak.   Privátbankár
Cikkek A kormány átvállalja Várpalota devizahitelét - a jó lobbi miatt
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 11:48
Várpalota polgármesterének lobbitevékenységét a kormány azzal ismeri el, hogy kifizeti a kistérség devizatartozását
Cikkek Kollektív szerződések: már most nyomást gyakorolnak a munkaadók
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 11:21
A jövő évi költségcsökkentések jegyében több munkáltató nyomásgyakorlásba kezdett, jelezvén, hogy felbontanák a kollektív szerződéseket
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG