Túl jól sikerült a MÁV akciója
Belső vizsgálatnak kell ugyanakkor feltárnia, mekkorát bukott első kedvezményes jegyértékesítési próbálkozásán a vasúttársaság - írja a lap. A vizsgálatot, melyet Heinczinger István, a cég általános vezérigazgató-helyettese Kóka János gazdasági miniszter kérésére indított, arra keresi ugyanis a választ: valójában milyen mérleggel zárta a MÁV a kampányt? Felmerült ugyanis a gyanú, hogy a 122,3 ezer vonatjegy eladására a MÁV alaposan ráfizetett.
A lap úgy tudja: a Rossmann 710 forintért vásárolta meg a MÁV-tól az akciós jegyeket. A drogérialánc kasszájában így majdnem 11 millió forint maradt. Eközben az állami vasút a több mint 122 ezer jegy eladásából 87 millió forintot kasszírozott.
A cikk szerint a MÁV elsősorban a hétvégén és ünnepnapokon közlekedő, valamint az InterCity-járatokra szóló jegyeken bukott nagyot. A drogériákban árusított 799 forintos jegyekkel például a Debrecen és Szombathely között közlekedő vonatokra is fel lehetett szállni, ezekre a hivatalos díjszabás 3700 forint - olvasható az újság mai számában.
Családonként 40 ezerbe kerül a MÁV veszteségessége