A lap az általa megismert tanulmányra hivatkozva azt írta: a szerzők lényegében minden mutatójában az életképtelenség jeleit fedezik föl.
Csökkenő utasszám, apadó bevételek, rossz üzletpolitika - hosszasan lehetne sorolni a céggel kapcsolatos problémákat, de a legfájóbb, hogy a budapesti központ régiós pozíciója is kezd megrendülni, mert az utasoknak nem tudnak megfelelő ajánlatokat nyújtani - írták. Hozzátették: a 2010-es menetrendet zavarosnak és drágának tartja a tanulmány, kijelentve, hogy abban nem érvényesülnek a piaci prioritások. A lap szerint a szerzők alaposan elverik a port a jegyértékesítési rendszeren is.
A Malév vezetése nem látja ennyire kritikusnak a helyzetet, de azt elismerik, hogy az eredeti várakozásaikhoz képest gyengébb eredményre van kilátás, ám a veszteség mértéke szerintük nem fogja elérni a tavalyit - olvasható a lapban.
A Malév tőkeemelésére 13,75 milliárd forintot irányoz elő a 2011. évi költségvetési törvényjavaslat, de ebből 60 milliót már elvontak egyéb célokra.
MTI, Privátbankár, Népszabadság