BUX
34 552.56
-0.40%
-139.00
OTP
10 150.00
-2.31%
-240.00
MOL
1 732.00
+0.87%
+15.00
RICHTER
6 830.00
+0.81%
+55.00
MTELEKOM
372.00
+1.09%
+4.00
 
TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
KKV
2019. szeptember 15. 11:34

Minden adott: a tőke, a szépen felszerelt bemutatóterem, a gondosan válogatott termékportfólió is - az üzlet mégsem hozza a várt eredményeket. Még a legprecízebb tervezés ellenére is előfordul, hogy a koncepció nem úgy működik, ahogyan elképzeltük. Hála a webes megoldásoknak, a vállalkozás még ilyen esetekben is egyszerűen menthető.

Hol rontottuk el?

A legtöbben ezt a kérdést teszik fel magunknak, amikor a cég mutatói fél-egy év után is stagnálnak, romlanak. Vannak, akik ilyenkor megpróbálnak mindent elölről kezdeni. Kiszállnak, üzlethelyiséget, koncepciót váltanak. Pedig nem a drasztikus átszervezés az egyetlen megoldás.

Ha egy üzlet nem teljesít jól, annak általában három oka van:

●     Földrajzi és környezeti tényezők: A környék összes vásárlóját megszólítottuk, újakat már csak túl nagy befektetéssel szerezhetnénk.

●     Túl kicsi láthatóság: A termékünk jó és újszerű, de ismeretlen. A reklámozás pedig túl sok időt, tőkét és energiát emészt fel - eredménytelenül.

●     Gazdasági változások: Munkaerőhiány, emelkedő energiaár, felszívódó beszállítók - sokszor egy kis változás is alapjaiban rengeti meg, amit felépítettünk.

Webáruház: biztonság, kiszámíthatóság, kényelem

“Egy olyan non-stop bolt, ahová nem kell eladó, bármikor, bárhol elérhető.” - nagyjából így foglalja össze a webáruház készítés előnyeit a szolgáltatás bemutatójában a Webrolling nevű cég. Ezzel a fenti lista első pontját tulajdonképpen ki is pipáltuk: megszüntettük a földrajzi és időbeli határokat.

Természetesen az áruház léte önmagában még kevés a sikerhez. A láthatóságért éppen úgy meg kell küzdeni, mintha egy fizikai boltot nyitottunk volna. Ez az internetes világban azért jóval egyszerűbb, mert a hirdetés és a vevőkkel történő kommunikáció szinte teljesen automatizálható.

A Webrolling megoldása például az, hogy a webáruházat összeköti a vállalatirányítási és/vagy az ügyfél-kapcsolattartási rendszerrel. A webshopon a cég keresőoptimalizálást végez, így hirdetés nélkül is a találati listák elejére kerülhet az oldalunk. A láthatóság gondja megoldva: tulajdonképpen már az előtt személyre szabott ajánlatot tehetünk, hogy a potenciális vevő felkereste volna a boltunkat.

Az automatizálás azt is jelenti, hogy a virtuális üzletet minimális idő- és energiabefektetéssel fent tudjuk tartani. Ha nem is szeretnénk a teljes vállalkozást a webshopra alapozni, a fizikai üzeltünk mellett ezzel egy plusz “lábat” teremthetünk a cégünknek, így biztosabban állhatunk a gazdaság viharai közepette is.

Ha tehát azt érezzük, az üzletünk nem teljesít a céljainknak megfelelően, a teljes átszervezés előtt érdemes megpróbálkozni az értékesítésünk digitalizálásával. Ehhez a feladathoz ma már könnyen kaphatunk teljes körű, profi segítséget. Ha biztonságban szeretnénk tudni a vállalkozást, építsünk tehát virtuális boltot a meglévő fizikai üzletünk mellett vagy akár helyett!

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Címkék: KKV

KKV Zöld kkv-k figyelem: 7,3 milliárd forintnyi pályázati pénz vált elérhetővé
MTI | 2020. augusztus 3. 09:21
Vállalkozásonként 20 és 400 millió forint közötti összeget lehet elnyerni.
KKV Optimistábbak a cégvezetők, mint amire bárki számított
Privátbankár.hu | 2020. július 22. 12:24
A vírusjárvány meglepő módon mérsékelten hatott a cégvezetők várakozásaira: nem sokkal maradnak el a hazai kkv-k következő egy évre vonatkozó árbevétel- és nyereségvárakozásai az előző év azonos időszakához képest – derült ki a K&H kkv bizalmi index legfrissebb kutatásából.  
KKV Hány milliárdot hagy a cégeknél a kormány?
Privátbankár.hu | 2020. július 19. 17:01
A hangzatosan csak a gazdaságvédelem költségvetésének keresztelt jövő évi tervben a kormány egyebek mellett arról is bemutatta egy mellékletben, hogy 2021-ben mennyi pénzt hagynak a vállalkozásoknál a társasági adónál érvényesíthető kedvezmények formájában.
KKV Az online jelenlét fontossága minden vállalati szektorban
Márkázott tartalom | 2020. július 5. 19:26
20 évvel ezelőtt, ha valaki nem szerepelt a telefonkönyvben, akkor őt nem lehetett megkeresni, elérhetetlennek számított. Ahogy a 21. század telefonkönyve egyre inkább az internet lett, úgy tolódott át a fókusz a telefonkönyvről (és úgy általánosságban véve a nyomtatott megjelenésről) az online jelenlét felé.  
KKV Adószám keresés egyszerűen!
Márkázott tartalom | 2020. június 26. 10:09
Nem tudja a partnere adószámát? Az alábbiakban 3+1 lehetőséget ismertetünk, amellyel gyorsan és egyszerűen hozzájuthat a megfelelő információkhoz.
KKV Nincs mese, a kkv-knak fel kell gyorsítaniuk a digitális átállást
Csabai Károly | 2020. június 18. 19:31
A március közepe előtt digitális eszközöket nem használt, vagy ilyen irányú fejlesztésekbe nem fogott kis- és középvállalkozások 40 százaléka szüneteltette vagy korlátozta jelentősen a tevékenységét. Ez is kiderült a Magyar Telekom megbízásából az eNET által végzett felmérésből.
KKV A koronavírus felforgatta a cégek életét
Kollár Dóra | 2020. június 11. 17:48
Szepesi Balázs, az Innovációs és Technológia Minisztérium gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkára a Piac & Profit „Pénz a túléléshez” videókonferenciáján beszélt arról, hogy a koronavírus-járvány után mire készülhetnek a magyar cégek. 
KKV Szuperkedvezményes reklámfelületekkel támogatják a kkv-kat
PR | 2020. június 11. 10:18
Közösen, egymást segítve törhetnek ki a járvány-krízisből a vállalkozások a Ringier Axel Springer Magyarország kiadó üzletélénkítő akciójával. A koncepció társadalmi és iparági összefogáson alapszik: segíts magadon vállalkozóként és tedd ugyanezt egy másik vállalkozással is! Ehhez a kiadó óriási elérésű reklámfelületekkel járul hozzá.
KKV 500 milliárd forintot fordítanának beruházásra a versenyszférában
Privátbankár.hu / MTI | 2020. június 5. 07:51
Átlag feletti az aktivitás az autóiparban.
KKV Jócskán több hitelt adott a CIB a kkv-knak
Privátbankár.hu | 2020. június 3. 15:43
Húsz százalékkal növelte a kis- és közepes vállalkozások részére folyósított hiteleinek összegét a CIB Bank 2019 és 2020 márciusa között. A pénzintézet adatai szerint az első negyedév végén közel 13 százalékkal több kkv-t finanszírozott, mint az előző év azonos időszakában. 
hírlevél