Az Unicumot tartották a szakemberek a legjobb magyar márkának az első
Superbrands Magyarország Gálán - közölte a Superbrands hivatalos
kommunikációs ügynöksége, a Noguchi Porter Novelli. Az úgynevezett Superbrandek, szuper márkák közül öt márka különdíjat kapott. A szakértői bizottság döntése alapján a
leginnovatívabb márka a Nokia, a rendszerváltást legsikeresebben
túlélő avagy "örökzöld" a Pick, a fiatalok körében kedvelt márka a
Sziget Fesztivál, a társadalmi felelősségvállalás szempontjából
kiemelkedő teljesítményt nyújtó a Matáv lett.
A 13 fős szakértői bizottság döntése alapján 400 márka nyerte el a Superbrand státuszt, a szuper márkák között olyan nevek találhatók, mint
a Tesco, a Hewlett-Packard, a T-Mobile. Továbbá olyan nagy múlttal rendelkező márkák,
mint a Zsolnay, a Herend, a Skála, a Zwack vagy a Piros Mogyorós.