Tovább dagad az autóvisszahívási botrány – felkészül a Mazda
Gyakorlatilag minden nagyobb autógyár érintett most már a légzsákbotrányban, iszonyatos pénzek mehetnek el a cserékre.
Mi a probléma?A légzsák kinyílásához szükséges elsütő túlságosan erőset robban az érintett autókban, fémdarabokat repítve az utastérbe. A szakértők eddig 6 halálesetet hoztak összefüggésbe a hibával.
A Mazda Japánban hívott vissza 75 ezer autót, miután a Takata veszélyes légzsákrobbantói ezekben is megtalálhatóak. Egyébként 38 ezer autót már korábban visszahívtak felülvizsgálatra – írja a Reuters.
Dagad a botrány
A Mazda lépése egyáltalán nem meglepő, a Honda mellett a Toyota, a Nissan, a BMW, és a Chrysler is hívott vissza autókat. A Takata korábban úgy nyilatkozott, hogy évekig tarthat, mire az összes érintett autóban ki tudják cserélni a légzsákokat – erről itt olvashat bővebben! >>>
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A 35 ezer fős leépítésből 20 ezer már megtörtént, most azt tervezi a német autógyártó, hogy 2027-től átáll a négynapos munkahétre a wolfsburgi üzemében.