1p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon csak az üzletek elenyésző hányada látja vendégül ügyfeleit egy kávéra, vagy ásványvízre
Egy felmérés szerint azoknak a szolgáltatóknak, akiknél gyakorlat, hogy egy pohár kávéval vagy ásványvízzel kedveskednek kuncsaftjaiknak, könnyebb a vevők megtartása. Itthon azonban például a szépségszalonok elenyésző, mindössze 16 százaléka "látja vendégül" kuncsaftjait.

Aki vett már igénybe különböző szolgáltatásokat külföldön, tapasztalhatta, hogy lépten-nyomon üdítővel, kávéval kínálják az ügyfelet. Hazánkban ez a szokás még messze nem ilyen elterjedt, bár az üzleti életben nálunk is természetes, hogy az irodába érkezőt a fogadó fél "vendégül látja". Az ügyfélszolgálaton, a fodrásznál, vagy a magánrendelőben azonban legfeljebb régi magazinokat olvasgathatunk, míg várunk a sorunkra.

Az emberek jelentős része azonban nagyon jó néven venné, ha a fodrásznál, a ruházati boltban vagy a biztosítónál megkínálnák ásványvízzel vagy kávéval − derül ki a Caffé Perté legújabb, nem reprezentatív hazai felméréséből. Ennek ellenére mindössze a megkérdezett szépségszalonok 16 százaléka válaszolta azt, hogy megkínálják a vendégeket.

Ugyanakkor a tapasztalatok szerint - teszi hozzá Boda Andrea, a Caffé Perté marketing vezetője –, tízből kilenc ember elfogadja, ha kávéval kínálják, és aki nem, az is értékeli a figyelmességet. A hazai marketinggyakorlat ennek ellenére mégsem él ezzel az olcsó és hatékony lehetőséggel, a kérdést a közlemény szerint álkifogásokkal intézik el.

Kávé, mint befektetés:
Tényleg felrobbant a kávéfőző - elemzés
Jön a feketeleves: robban a kávéfőző - elemzés

A megkérdezett fodrászüzletek 39 százaléka nyilatkozta ugyanis, hogy a kávé ára nem férne bele az árrésbe, illetve hogy a szolgáltatás árába a kávé árát már nem tudná forgalomcsökkenés nélkül beépíteni. A fodrászok 24 százaléka továbbá úgy gondolta, hogy az efféle kínálásnak itthon nincs kultúrája, ötödük még soha nem gondolt a kínálásra.

Természetesen itt nem csak fodrászatokról van szó – hangoztatta Boda Andrea. Sokan vennék szívesen a kínálást az autószalonban, a gumisnál, a magánorvos várójában vagy a könyvesboltban is. A megkérdezett potenciális ügyfelek - járókelők - 46 százaléka egyértelműen kijelentette, ha kapna egy jó kávét a fodrásznál vagy biztosítónál töltött idő alatt, biztosan ragaszkodna a helyszínhez, természetesen a fő szolgáltatás megfelelő színvonala mellett.

Mit keresnek egymás mellett a szórakozóhelyek?
Csokival drágább az élet

Privátbankár

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG