4p

Mi vár a magyar gazdaságra a választások után?
Tényleg elkerülhetetlen lesz a megszorítás?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Gucci ügyfelei hamarosan olyan kriptovalutákkal fizethetnek majd a megvásárolt luxusdivatért, mint a Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), készpénz, Dogecoin (DOGE), shiba inu, wrapped bitcoin (WBTC), life Coin és más digitális valuták a kiválasztott amerikai üzletekben.

A Gucci ügyfelei hamarosan olyan kriptovalutákkal fizethetnek majd a megvásárolt luxusdivatért, mint a Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), készpénz, Dogecoin (DOGE), shiba inu, wrapped bitcoin (WBTC), life Coin és más digitális valuták a kiválasztott amerikai üzletekben.

Május végétől kezdve a Gucci öt üzletben - a Miami Design Districtben, a Los Angeles-i Rodeo Drive-on, a New York-i Wooster Street-en, az atlantai Phipps Plazában és a Las Vegas-i The Shops at Crystals-ban fogadja el a kriptovalutákat. A lépéssel a luxusmárka igyekszik fiatal vásárlókat vonzani az üzleteibe, és hűséget teremteni a kriptotechnológia korai alkalmazói között.

"A Gucci mindig igyekszik új technológiákat alkalmazni, ha azok jobb élményt nyújthatnak vásárlóinknak" - mondta Marco Bizzarri, a Gucci elnök-vezérigazgatója a Vogue Businessnek. Majd így folytatta: "Most, hogy képesek vagyunk integrálni a kriptovalutákat a fizetési rendszerünkbe, ez egy természetes fejlődés azon vásárlók számára, akik szeretnék, hogy ez a lehetőség elérhető legyen számukra".

Más luxuskereskedők is tesztelik a kriptovalutás fizetéseket. Az Off White bejelentette, hogy párizsi, londoni és milánói zászlóshajóüzletei elkezdték elfogadni a kriptopénzekben történő fizetést. Nincsenek fizetési korlátok, és a visszatérítést csak bolti kreditként kínálja majd. Ezzel szemben a Gucci azt tervezi, hogy kriptopénzben történő vásárlások esetén kriptopénzben történő visszatérítést kínál majd.

Természetesen további kiskereskedők is vannak, akik mostantól elfogadják a kriptopénzeket az Egyesült Államokban. Ezek közé tartozik a Whole Foods, a Starbucks (SBUX), a Home Depot, a Microsoft (MSFT), a Shopify és a PayPal (PYPL). Ezek nem olyan luxusmárkák, mint a Gucci, de mindannyian a fiatalabb vásárlókhoz (és mindenki máshoz, aki felkarolja ezeket az új valutákat) akarnak igazodni. Várhatóan még több vállalat fog alkalmazkodni és elfogadni az új érméket. Philip Plein tervező tavaly nyáron "kriptokirálynak" nyilvánította magát, miután az első olyan márka lett, amely elfogadta a digitális tokeneket fizetésre. Jelenleg bővíti londoni üzletét, és elmondása szerint naponta legalább egy bitcoin-tranzakciót bonyolít le. Egy jelentés szerint jelenleg 150 bitcoinja van, ami körülbelül 5,8 millió dollárnak felel meg.

A Gucci egy Web-3-ra összpontosító csapatot alakított ki; továbbá digitális ingatlanokat vásárolt és fejleszt a The Sandbox (SAND) blokklánc alapú ingatlanplatformon. Többek között az Adidas és az Al Dente is fejleszt ott telkeket. Ehhez kapcsolódóan a Gucci volt az első luxusmárka, amelyik NFT-t adott ki; az egyedi filmje 25 000 dollárért kelt el.

Utószó

A kriptovaluták árfolyama nagyon ingadozó volt. El kell gondolkodni azon, hogy ez az ingadozás az állami vállalatok által értékesített árucikkek esetében hátrányosan érinti-e ezeket a vállalatokat. A Gucci a Kering tulajdonában van, és ez hatással lehet a bejelentett eladásokra és bevételekre, ami közvetlenül a Kering tulajdonosaira is kedvezőtlenül hat. Rámutatnék továbbá, hogy a bitcoin a világjárvány idején a 60 000 dolláros tartomány közepén kereskedett, de tegnap este 36 277 dolláron zárt. Elégedetlen vásárlókat látok ilyenkor, és azon is elgondolkodom, hogyan tudnak az üzletek profitot termelni, amikor a kiskereskedelmi árak nagymértékben ingadozhatnak. Egy fiatal barátom, aki rendelkezik némi kriptovalutával (ellenőrizze a legjobb bitcoin befektetés) biztosított arról, hogy a koinokkal könnyű kereskedni bármelyik országban, ezért tetszenek neki az új tokenek. Ahogyan a kiskereskedőknek alkalmazkodniuk kellett a világjárvány idején népszerűvé vált érintés nélküli fizetésekhez, úgy kell majd megtalálniuk a módját, hogyan kezeljenek minden ilyen új fizetési formát, amely a célközönség körében teret nyer.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Mi a különbség a különleges bankkártyák között?
Mester Nándor | 2025. december 3. 10:47
Van egy tárgy, amely a legtöbb dolgozó zsebében ott lapul, és amelyet akár nap mint nap használ: ez pedig a bankkártya. Ennek a kis eszköznek többféle változata is van, cikkünkben ezeket vesszük szemügyre.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Így lesz hosszú életű a telefon
Márkázott tartalom | 2025. december 2. 09:37
A mobiltelefon egy olyan eszköz, amely szinte 24 órán keresztül használatban van. Ha nem szeretnénk gyakran cserélgetni, akkor vigyáznunk kell rá – nemcsak a külsőre, de a belsőre is. Cikkünkben hozunk pár praktikus tanácsot ezzel kapcsolatban.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Gyors és eredményes lakáseladás: így írj vevőcsalogató ingatlanhirdetést
Márkázott tartalom | 2025. december 1. 09:45
Az ingatlanpiac rendkívül versengő világában az eladás vagy bérbeadás pénzügyi sikere sokszor azon múlik, mennyire tudod megragadni az érdeklődők figyelmét már az első pillanatban. Egy hatásos hirdetési szöveg nem csupán információt közöl, hanem érzelmeket is kelt, segít a potenciális vevőknek elképzelni, milyen élet vár rájuk az adott lakásban vagy házban.
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG