4p

A Gucci ügyfelei hamarosan olyan kriptovalutákkal fizethetnek majd a megvásárolt luxusdivatért, mint a Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), készpénz, Dogecoin (DOGE), shiba inu, wrapped bitcoin (WBTC), life Coin és más digitális valuták a kiválasztott amerikai üzletekben.

A Gucci ügyfelei hamarosan olyan kriptovalutákkal fizethetnek majd a megvásárolt luxusdivatért, mint a Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), készpénz, Dogecoin (DOGE), shiba inu, wrapped bitcoin (WBTC), life Coin és más digitális valuták a kiválasztott amerikai üzletekben.

Május végétől kezdve a Gucci öt üzletben - a Miami Design Districtben, a Los Angeles-i Rodeo Drive-on, a New York-i Wooster Street-en, az atlantai Phipps Plazában és a Las Vegas-i The Shops at Crystals-ban fogadja el a kriptovalutákat. A lépéssel a luxusmárka igyekszik fiatal vásárlókat vonzani az üzleteibe, és hűséget teremteni a kriptotechnológia korai alkalmazói között.

"A Gucci mindig igyekszik új technológiákat alkalmazni, ha azok jobb élményt nyújthatnak vásárlóinknak" - mondta Marco Bizzarri, a Gucci elnök-vezérigazgatója a Vogue Businessnek. Majd így folytatta: "Most, hogy képesek vagyunk integrálni a kriptovalutákat a fizetési rendszerünkbe, ez egy természetes fejlődés azon vásárlók számára, akik szeretnék, hogy ez a lehetőség elérhető legyen számukra".

Más luxuskereskedők is tesztelik a kriptovalutás fizetéseket. Az Off White bejelentette, hogy párizsi, londoni és milánói zászlóshajóüzletei elkezdték elfogadni a kriptopénzekben történő fizetést. Nincsenek fizetési korlátok, és a visszatérítést csak bolti kreditként kínálja majd. Ezzel szemben a Gucci azt tervezi, hogy kriptopénzben történő vásárlások esetén kriptopénzben történő visszatérítést kínál majd.

Természetesen további kiskereskedők is vannak, akik mostantól elfogadják a kriptopénzeket az Egyesült Államokban. Ezek közé tartozik a Whole Foods, a Starbucks (SBUX), a Home Depot, a Microsoft (MSFT), a Shopify és a PayPal (PYPL). Ezek nem olyan luxusmárkák, mint a Gucci, de mindannyian a fiatalabb vásárlókhoz (és mindenki máshoz, aki felkarolja ezeket az új valutákat) akarnak igazodni. Várhatóan még több vállalat fog alkalmazkodni és elfogadni az új érméket. Philip Plein tervező tavaly nyáron "kriptokirálynak" nyilvánította magát, miután az első olyan márka lett, amely elfogadta a digitális tokeneket fizetésre. Jelenleg bővíti londoni üzletét, és elmondása szerint naponta legalább egy bitcoin-tranzakciót bonyolít le. Egy jelentés szerint jelenleg 150 bitcoinja van, ami körülbelül 5,8 millió dollárnak felel meg.

A Gucci egy Web-3-ra összpontosító csapatot alakított ki; továbbá digitális ingatlanokat vásárolt és fejleszt a The Sandbox (SAND) blokklánc alapú ingatlanplatformon. Többek között az Adidas és az Al Dente is fejleszt ott telkeket. Ehhez kapcsolódóan a Gucci volt az első luxusmárka, amelyik NFT-t adott ki; az egyedi filmje 25 000 dollárért kelt el.

Utószó

A kriptovaluták árfolyama nagyon ingadozó volt. El kell gondolkodni azon, hogy ez az ingadozás az állami vállalatok által értékesített árucikkek esetében hátrányosan érinti-e ezeket a vállalatokat. A Gucci a Kering tulajdonában van, és ez hatással lehet a bejelentett eladásokra és bevételekre, ami közvetlenül a Kering tulajdonosaira is kedvezőtlenül hat. Rámutatnék továbbá, hogy a bitcoin a világjárvány idején a 60 000 dolláros tartomány közepén kereskedett, de tegnap este 36 277 dolláron zárt. Elégedetlen vásárlókat látok ilyenkor, és azon is elgondolkodom, hogyan tudnak az üzletek profitot termelni, amikor a kiskereskedelmi árak nagymértékben ingadozhatnak. Egy fiatal barátom, aki rendelkezik némi kriptovalutával (ellenőrizze a legjobb bitcoin befektetés) biztosított arról, hogy a koinokkal könnyű kereskedni bármelyik országban, ezért tetszenek neki az új tokenek. Ahogyan a kiskereskedőknek alkalmazkodniuk kellett a világjárvány idején népszerűvé vált érintés nélküli fizetésekhez, úgy kell majd megtalálniuk a módját, hogyan kezeljenek minden ilyen új fizetési formát, amely a célközönség körében teret nyer.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Olcsóbb lett a tankolás szerda reggelre, de van egy rossz hírünk
Privátbankár.hu | 2025. december 17. 10:44
A következő napokban viszont nem várható további árcsökkenés.
Vásárló Döntött az EU: ezt megemlegeti, aki rendszeresen rendel külföldről
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 16:25
Jön a kötelező vám a kis értékű csomagokra.
Vásárló Érdemes lesz elővenni a töltőpisztolyt a hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 11:05
Szombaton mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken. A benziné jobban.
Vásárló Tegyél a kosaradba egy kis gondoskodást! – Indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció
PR | 2025. december 11. 13:27
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Vásárló Táncra perdülhetnek az autósok – itt vannak az új üzemanyagárak
Privátbankár.hu | 2025. december 10. 11:42
Csütörtökön mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken.
Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Outdoor életmód – merész vállalkozás és divat találkozása
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 17:21
Gondoltál már arra, hogy mitől válik egy márka ikonikussá a szabadtéri világban? A szabadidős életmód iránti növekvő lelkesedés nemcsak a természet szerelmeseinek körében terjed, hanem divatirányzatként is egyre hangsúlyosabban van jelen.
Vásárló Miért választják egyre többen a prémium magánegészségügyet?
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 14:12
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.
Vásárló Amikor a megelőzés olcsóbb, mint a javítás
Márkázott tartalom | 2025. december 6. 14:43
A mindennapokban gyakran csak akkor figyelünk fel egy problémára, amikor már nagy a baj. Holott sok esetben – legyen szó épületekről, a kertünkről, a szerszámainkról vagy akár a háztartási gépeinkről – a megelőzés nemcsak egyszerűbb és gyorsabb, de hosszú távon sokkal költséghatékonyabb is lenne. A Poli-Farbe tapasztalata az, hogy a karbantartás rendszerszerű, előrelátó szemlélete rengeteg kiadástól kímélhet meg bennünket, ahogy az is, ha már a kivitelezéskor a minőséget keressük – lássuk, miért.
Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG