4p

A Gucci ügyfelei hamarosan olyan kriptovalutákkal fizethetnek majd a megvásárolt luxusdivatért, mint a Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), készpénz, Dogecoin (DOGE), shiba inu, wrapped bitcoin (WBTC), life Coin és más digitális valuták a kiválasztott amerikai üzletekben.

A Gucci ügyfelei hamarosan olyan kriptovalutákkal fizethetnek majd a megvásárolt luxusdivatért, mint a Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), készpénz, Dogecoin (DOGE), shiba inu, wrapped bitcoin (WBTC), life Coin és más digitális valuták a kiválasztott amerikai üzletekben.

Május végétől kezdve a Gucci öt üzletben - a Miami Design Districtben, a Los Angeles-i Rodeo Drive-on, a New York-i Wooster Street-en, az atlantai Phipps Plazában és a Las Vegas-i The Shops at Crystals-ban fogadja el a kriptovalutákat. A lépéssel a luxusmárka igyekszik fiatal vásárlókat vonzani az üzleteibe, és hűséget teremteni a kriptotechnológia korai alkalmazói között.

"A Gucci mindig igyekszik új technológiákat alkalmazni, ha azok jobb élményt nyújthatnak vásárlóinknak" - mondta Marco Bizzarri, a Gucci elnök-vezérigazgatója a Vogue Businessnek. Majd így folytatta: "Most, hogy képesek vagyunk integrálni a kriptovalutákat a fizetési rendszerünkbe, ez egy természetes fejlődés azon vásárlók számára, akik szeretnék, hogy ez a lehetőség elérhető legyen számukra".

Más luxuskereskedők is tesztelik a kriptovalutás fizetéseket. Az Off White bejelentette, hogy párizsi, londoni és milánói zászlóshajóüzletei elkezdték elfogadni a kriptopénzekben történő fizetést. Nincsenek fizetési korlátok, és a visszatérítést csak bolti kreditként kínálja majd. Ezzel szemben a Gucci azt tervezi, hogy kriptopénzben történő vásárlások esetén kriptopénzben történő visszatérítést kínál majd.

Természetesen további kiskereskedők is vannak, akik mostantól elfogadják a kriptopénzeket az Egyesült Államokban. Ezek közé tartozik a Whole Foods, a Starbucks (SBUX), a Home Depot, a Microsoft (MSFT), a Shopify és a PayPal (PYPL). Ezek nem olyan luxusmárkák, mint a Gucci, de mindannyian a fiatalabb vásárlókhoz (és mindenki máshoz, aki felkarolja ezeket az új valutákat) akarnak igazodni. Várhatóan még több vállalat fog alkalmazkodni és elfogadni az új érméket. Philip Plein tervező tavaly nyáron "kriptokirálynak" nyilvánította magát, miután az első olyan márka lett, amely elfogadta a digitális tokeneket fizetésre. Jelenleg bővíti londoni üzletét, és elmondása szerint naponta legalább egy bitcoin-tranzakciót bonyolít le. Egy jelentés szerint jelenleg 150 bitcoinja van, ami körülbelül 5,8 millió dollárnak felel meg.

A Gucci egy Web-3-ra összpontosító csapatot alakított ki; továbbá digitális ingatlanokat vásárolt és fejleszt a The Sandbox (SAND) blokklánc alapú ingatlanplatformon. Többek között az Adidas és az Al Dente is fejleszt ott telkeket. Ehhez kapcsolódóan a Gucci volt az első luxusmárka, amelyik NFT-t adott ki; az egyedi filmje 25 000 dollárért kelt el.

Utószó

A kriptovaluták árfolyama nagyon ingadozó volt. El kell gondolkodni azon, hogy ez az ingadozás az állami vállalatok által értékesített árucikkek esetében hátrányosan érinti-e ezeket a vállalatokat. A Gucci a Kering tulajdonában van, és ez hatással lehet a bejelentett eladásokra és bevételekre, ami közvetlenül a Kering tulajdonosaira is kedvezőtlenül hat. Rámutatnék továbbá, hogy a bitcoin a világjárvány idején a 60 000 dolláros tartomány közepén kereskedett, de tegnap este 36 277 dolláron zárt. Elégedetlen vásárlókat látok ilyenkor, és azon is elgondolkodom, hogyan tudnak az üzletek profitot termelni, amikor a kiskereskedelmi árak nagymértékben ingadozhatnak. Egy fiatal barátom, aki rendelkezik némi kriptovalutával (ellenőrizze a legjobb bitcoin befektetés) biztosított arról, hogy a koinokkal könnyű kereskedni bármelyik országban, ezért tetszenek neki az új tokenek. Ahogyan a kiskereskedőknek alkalmazkodniuk kellett a világjárvány idején népszerűvé vált érintés nélküli fizetésekhez, úgy kell majd megtalálniuk a módját, hogyan kezeljenek minden ilyen új fizetési formát, amely a célközönség körében teret nyer.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG