3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online marketing eszköztár egyik legeredményesebbje napjainkban - még mindig - a Facebook hirdetés. Egy sikeres kampány létrehozása a megfelelő beállításoknál kezdődik, világos célok mentén és folyamatos optimalizálással valósulhat meg. 

Még nem hirdettél Facebookon? 

Mielőtt nekilátsz egy Facebook kampány futtatásának, létre kell hoznod egy hirdetési fiókot, ha korábban még nem hirdettél. Ennek beállítása nélkülözhetetlen, ahogy a weboldalon a Facebook Pixel elhelyezése szintén. Ez segít mérni a kampányok eredményét, ez alapján tudhatjuk meg, mennyien kattintottak át a weboldalra és nem utolsó remarketing eszközként. 

Ezt követően jön a célmeghatározás. Tudni kell, pontosan mit akarunk elérni a hirdetéssel, azaz termék értékesítése, listaépítés, esetleg márkaismertség növelése a cél? Ha ez megvan, belevághatunk a megvalósításba. 

Hogyan hozd létre a hirdetésed? 

A Facebook hirdetések legfelső szintjén kezdjük a gyakorlatban a kampány beállítását mégpedig a cél kiválasztásával, amely valószínűleg forgalom vagy aktivitás lesz. A hiretéssorozatoknál további célközönséget határozhatunk meg, különféle módon szűrhetjük őket. Érdemes itt megjegyezni a hasonmás célközönséget, amely a részletes célzás és az egyéni célközönség megadásán túl rendkívül jó konverziókat hozhat. 

Célközönség kapcsán jogosan merülhet fel a kérdés, hogy mégis mekkora legyen? Az MP Marketing Ügynökség tapasztalatai a Facebook hirdetések terén kimagasalóak, szakértő csapattal figyelik nap mint nap a futtatott hirdetések alakulását. Megfigyeléseik szerint az 50-200.000 fős célközönségek működnek itthon a legeredményesebben, érdemes ezzel próbálkozni. 

Következő lépésben el kell dönteni, hol jelenjenek meg a hirdetések, melyik platformon és azon belül hol. Ne hagyjuk figyelmen kívül az asztali és a mobilos nézetet, a hírfolyambeli elhelyezés pedig mindenképp ajánlott, ami viszont kerülendő, az az automatikus opció használata.

A hirdetéssorozat költségkeretét megadhatjuk napi költéssel és a teljes időtartamra egy keretösszeggel, utóbbit a Facebook maga dönti el, hogyan használja fel a hirdetési idő alatt. Ez az összeg vállalkozásonként változó, induláskor észszerű alacsonyabb költéssel kalkulálni, majd optimalizálni.

Figyelj a hirdetés tartalmára!

A Facebook hirdetési szintjeit tekintve a harmadik magának a hirdetésnek a létrehozása, tartalmilag pedig két elemből áll: szöveg, kép és videó. 

Képeknél rendkívül fontos a megfelelő képarány, illetve a minél kevesebb szöveg. A szövegezésnél a címsor a legfontosabb, amely legyen figyelemfelkeltő, érdekes 6-7 szóban megírt. A hirdetési szöveg hossza nem befolyásolja az eredményességet, néha egy hosszabb történet is kiválóan teljesít. 

Ami feltétlenül javasolt, hogy egy Facebook kampány indítása előtt olvassuk át tüzetesen a szabályzatot, nehogy letiltásra kerüljön akár az egész hirdetési fiók!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Hogyan védhetjük az izületeinket az ülő munka adta nehézségektől?
Márkázott tartalom | 2024. április 29. 19:45
Az ülő munka legalább olyan szinten terhelheti az ízületeket, mintha kemény fizikai munkát végeznénk. Gyakran pedig 40 óránál is többet töltünk a számítógép előtt ülve, ezért különösen fontos, hogy tudatosan védjük az ízületeinket. Mit tehetünk egészségünk érdekében? Mutatjuk a leghasznosabb tippeket!
Vásárló Örömteli hír érkezett a magyar benzinkutakról
Privátbankár.hu | 2024. április 29. 11:24
Olcsóbb lesz megtölteni a tankokat. 
Vásárló Bevetik a "mindent tudó" tanácsadót az élelmiszereknél
Privátbankár.hu | 2024. április 28. 15:28
Komoly változás jöhet az élelmiszer- és italpiacon, miután minden vállalat a mesterséges intelligenciára támaszkodva akar versenytársai fölé kerekedni. 
Vásárló Használtcikk-forradalmat hirdet a Decathlon
Buksza blog | 2024. április 28. 14:41
Magasabb szintre emeli használtcikk-üzletét a Decathlon.
Vásárló Ki lehet mosni a legkoszosabb ruhákat is 15 perc alatt?
Buksza blog | 2024. április 28. 12:57
A távmunka egyik kevésbé ismert mellékhatása, hogy sokan többet sportolnak, amihez nem az öregebb pólókat használják, hanem az úgynevezett athleisure ruházatot. Ennek is van azonban egy mellékhatása.
Vásárló Meglepő újdonsággal állt elő az Aldi, mérföldkő lehet a boltlánc életében
Buksza blog | 2024. április 28. 08:33
Az Aldi és építőipari beruházó partnere új szintre emelte Németországban közös tevékenységét azzal, hogy többre vállalkozott egyszerűen egy új áruház felépítésénél. A bolt felett lakóház épült.
Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Csempésszünk egy kis zöldet bárhová!
Márkázott tartalom | 2024. április 22. 16:32
A szép, zöld, gondozott fűfelület nagyon vonzó és kellemes látványt nyújt. Azonban tény, hogy sok odafigyelést is igényel. A rendszeres fűnyírás, öntözés, esetlegesen a gyomirtás vagy a különféle növényvédelmi kezelések időt és energiát igényelnek. Emellett költségesek is, és még a környezetet is terhelik.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG