3p

Az online marketing eszköztár egyik legeredményesebbje napjainkban - még mindig - a Facebook hirdetés. Egy sikeres kampány létrehozása a megfelelő beállításoknál kezdődik, világos célok mentén és folyamatos optimalizálással valósulhat meg. 

Még nem hirdettél Facebookon? 

Mielőtt nekilátsz egy Facebook kampány futtatásának, létre kell hoznod egy hirdetési fiókot, ha korábban még nem hirdettél. Ennek beállítása nélkülözhetetlen, ahogy a weboldalon a Facebook Pixel elhelyezése szintén. Ez segít mérni a kampányok eredményét, ez alapján tudhatjuk meg, mennyien kattintottak át a weboldalra és nem utolsó remarketing eszközként. 

Ezt követően jön a célmeghatározás. Tudni kell, pontosan mit akarunk elérni a hirdetéssel, azaz termék értékesítése, listaépítés, esetleg márkaismertség növelése a cél? Ha ez megvan, belevághatunk a megvalósításba. 

Hogyan hozd létre a hirdetésed? 

A Facebook hirdetések legfelső szintjén kezdjük a gyakorlatban a kampány beállítását mégpedig a cél kiválasztásával, amely valószínűleg forgalom vagy aktivitás lesz. A hiretéssorozatoknál további célközönséget határozhatunk meg, különféle módon szűrhetjük őket. Érdemes itt megjegyezni a hasonmás célközönséget, amely a részletes célzás és az egyéni célközönség megadásán túl rendkívül jó konverziókat hozhat. 

Célközönség kapcsán jogosan merülhet fel a kérdés, hogy mégis mekkora legyen? Az MP Marketing Ügynökség tapasztalatai a Facebook hirdetések terén kimagasalóak, szakértő csapattal figyelik nap mint nap a futtatott hirdetések alakulását. Megfigyeléseik szerint az 50-200.000 fős célközönségek működnek itthon a legeredményesebben, érdemes ezzel próbálkozni. 

Következő lépésben el kell dönteni, hol jelenjenek meg a hirdetések, melyik platformon és azon belül hol. Ne hagyjuk figyelmen kívül az asztali és a mobilos nézetet, a hírfolyambeli elhelyezés pedig mindenképp ajánlott, ami viszont kerülendő, az az automatikus opció használata.

A hirdetéssorozat költségkeretét megadhatjuk napi költéssel és a teljes időtartamra egy keretösszeggel, utóbbit a Facebook maga dönti el, hogyan használja fel a hirdetési idő alatt. Ez az összeg vállalkozásonként változó, induláskor észszerű alacsonyabb költéssel kalkulálni, majd optimalizálni.

Figyelj a hirdetés tartalmára!

A Facebook hirdetési szintjeit tekintve a harmadik magának a hirdetésnek a létrehozása, tartalmilag pedig két elemből áll: szöveg, kép és videó. 

Képeknél rendkívül fontos a megfelelő képarány, illetve a minél kevesebb szöveg. A szövegezésnél a címsor a legfontosabb, amely legyen figyelemfelkeltő, érdekes 6-7 szóban megírt. A hirdetési szöveg hossza nem befolyásolja az eredményességet, néha egy hosszabb történet is kiválóan teljesít. 

Ami feltétlenül javasolt, hogy egy Facebook kampány indítása előtt olvassuk át tüzetesen a szabályzatot, nehogy letiltásra kerüljön akár az egész hirdetési fiók!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
Vásárló Teszt Plussz Magazin: ezek a legjobb vezeték nélküli állóporszívók
Márkázott tartalom | 2025. november 12. 10:25
A Teszt Plussz Magazin ismét frissítette vezeték nélküli állóporszívó tesztjét, aminek részeként megvizsgálták az egész piacot, és a teszteredményekből kiderült, hogy a Dyson még mindig uralja a prémium kategóriát, de egyre komolyabb kihívót jelent a Dreame, miközben az alacsonyabb kategóriákat leginkább a Xiaomi, a Bosch, a Shark és a Gorenje porszívói uralják.
Vásárló Milyen előnyei vannak a toló bukó erkélyajtónak?
Márkázott tartalom | 2025. november 10. 18:30
Ez egy rendkívül népszerű nyílászáró típus, amit az erkélyekhez, teraszokhoz és télikertekhez rendszeresen használnak. A kialakítása tulajdonképpen egy fix elemből és egy tolható szárnyból áll. Zárt állapotban a fix üvegfal síkjában helyezkedik el, így a gyakorlatban nem foglal el felesleges helyet.
Vásárló Az autóüveg javításának időtartamát befolyásoló tényezők
Márkázott tartalom | 2025. november 10. 09:12
Valószínűleg mind vissza tud idézni egy alkalmat, amikor egy kis kavics az úton repülve megcsapta a szélvédőt, látható sérülést okozva. Amennyire jelentéktelennek tűnhet is, a szélvédő megsérülése a biztonság szempontjából nem hagyható figyelmen kívül, hiszen a későbbi kockázatokat megelőzendő gyors beavatkozásra lehet szükség.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG