3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az online marketing eszköztár egyik legeredményesebbje napjainkban - még mindig - a Facebook hirdetés. Egy sikeres kampány létrehozása a megfelelő beállításoknál kezdődik, világos célok mentén és folyamatos optimalizálással valósulhat meg. 

Még nem hirdettél Facebookon? 

Mielőtt nekilátsz egy Facebook kampány futtatásának, létre kell hoznod egy hirdetési fiókot, ha korábban még nem hirdettél. Ennek beállítása nélkülözhetetlen, ahogy a weboldalon a Facebook Pixel elhelyezése szintén. Ez segít mérni a kampányok eredményét, ez alapján tudhatjuk meg, mennyien kattintottak át a weboldalra és nem utolsó remarketing eszközként. 

Ezt követően jön a célmeghatározás. Tudni kell, pontosan mit akarunk elérni a hirdetéssel, azaz termék értékesítése, listaépítés, esetleg márkaismertség növelése a cél? Ha ez megvan, belevághatunk a megvalósításba. 

Hogyan hozd létre a hirdetésed? 

A Facebook hirdetések legfelső szintjén kezdjük a gyakorlatban a kampány beállítását mégpedig a cél kiválasztásával, amely valószínűleg forgalom vagy aktivitás lesz. A hiretéssorozatoknál további célközönséget határozhatunk meg, különféle módon szűrhetjük őket. Érdemes itt megjegyezni a hasonmás célközönséget, amely a részletes célzás és az egyéni célközönség megadásán túl rendkívül jó konverziókat hozhat. 

Célközönség kapcsán jogosan merülhet fel a kérdés, hogy mégis mekkora legyen? Az MP Marketing Ügynökség tapasztalatai a Facebook hirdetések terén kimagasalóak, szakértő csapattal figyelik nap mint nap a futtatott hirdetések alakulását. Megfigyeléseik szerint az 50-200.000 fős célközönségek működnek itthon a legeredményesebben, érdemes ezzel próbálkozni. 

Következő lépésben el kell dönteni, hol jelenjenek meg a hirdetések, melyik platformon és azon belül hol. Ne hagyjuk figyelmen kívül az asztali és a mobilos nézetet, a hírfolyambeli elhelyezés pedig mindenképp ajánlott, ami viszont kerülendő, az az automatikus opció használata.

A hirdetéssorozat költségkeretét megadhatjuk napi költéssel és a teljes időtartamra egy keretösszeggel, utóbbit a Facebook maga dönti el, hogyan használja fel a hirdetési idő alatt. Ez az összeg vállalkozásonként változó, induláskor észszerű alacsonyabb költéssel kalkulálni, majd optimalizálni.

Figyelj a hirdetés tartalmára!

A Facebook hirdetési szintjeit tekintve a harmadik magának a hirdetésnek a létrehozása, tartalmilag pedig két elemből áll: szöveg, kép és videó. 

Képeknél rendkívül fontos a megfelelő képarány, illetve a minél kevesebb szöveg. A szövegezésnél a címsor a legfontosabb, amely legyen figyelemfelkeltő, érdekes 6-7 szóban megírt. A hirdetési szöveg hossza nem befolyásolja az eredményességet, néha egy hosszabb történet is kiválóan teljesít. 

Ami feltétlenül javasolt, hogy egy Facebook kampány indítása előtt olvassuk át tüzetesen a szabályzatot, nehogy letiltásra kerüljön akár az egész hirdetési fiók!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Vásárló Előzzük meg a penészedést az újonnan épített otthonokban!
Márkázott tartalom | 2024. november 10. 14:02
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG