A válság miatt zsugorodó piac arra késztette az autógyárat, hogy ne hozzon új modellt Európába a Swift Sport 2011-es bevezetése után. Viszont a piaci helyzet javulására számítva a vállalat 2013-tól évente vezet majd be új modelleket az öreg kontinensen.
Európában a Suzuki 2007-ben adta el a legtöbb kocsit, szám szerint 343 ezer darabot. 2008, a globális pénzügyi válság kezdete óta az európai értékesítés csökkent, tavaly már csak 234 ezer Suzukit adtak el a kontinensen. Idén a Suzuki tengeren túli piacain visszaesett a gazdasági növekedés, amit rekord magas jenárfolyam tetézett. A Suzuki mindezek ellenére éves szinten az értékesítési árbevétel és a nettó nyereség növekedésére számít: a cél 2,6 billió jen értékesítési árbevétel és 70 milliárd jen nettó eredmény.
Idén az első negyedévében a konszolidált nettó értékesítési árbevétel elérte a 644,8 milliárd jent, ami az előző év azonos időszakához képest 6,2 százalékos növekedést jelentett és 2010 óta ez volt az első alkalom, amikor az első negyedévben sikerült növekedést elérni az előző év azonos időszakához képest. Az üzemi eredmény éves szinten 39,4 százalékkal, az üzleti eredmény 39,9 százalékkal, a nettó jövedelem pedig 30,6 százalékkal nőtt.
Az év első felében jelentősen nőtt az eladott Suzukik száma Ázsiában, ami részben a Japánban kelendő környezetbarát járműveknek, részben az ASEAN-országokban bevezetett állami támogatásnak köszönhető. Globálisan a vállalat személygépkocsi-értékesítése éves szinten 10 százalékkal emelkedett, majdnem elérte az egymillió 440 ezer darabot. Kelet-Európában szinten maradt az autóeladás, ám a dél-európai piac zsugorodása és az élesedő verseny miatt Európa egészét tekintve éves szinten 12,5 százalékkal, 110 ezer darabra csökkentek az eladások.
A Suzuki további befektetéseket hajt végre Ázsiában, hogy lépést tartson a piac növekedésével, áprilisban két új gyártóüzemet nyitott Kínában és Vietnamban. A vállalat emellett újabb lépést tett az indiai termelés bővítésére: áprilisban 280 hektáros földterületet vásárolt a nyugat-indiai Gudzsaratban, hogy ott új gyártóüzemet létesítsen. Az idei Párizsi Autószalonon a Suzuki bemutatta S-Cross tanulmányautóját, amely a márka következő generációs, C szegmensbe tartozó crossover modelljének előfutára.