A társaság 2012 januárjától 2014 júniusáig az üdülési jogokkal kapcsolatos ajánlatait személyes, szóbeli egyeztetések keretében, és egyéb hirdetéseken, szórólapokon, weboldalakon népszerűsítette – áll a GVH közleményében.
A Versenyhivatal szerint a szóbeli tájékoztatásoknál a fogyasztók azonnali döntéshozatalra késztetése céljából valótlanul azt a látszatot keltette a cég, hogy az üdülési jogokkal kapcsolatos ajánlatok csak nagyon korlátozott ideig érhetőek el, valótlan előnyöket jelenített meg az általa preferált helyen elhelyezkedő üdülési jogokkal kapcsolatban, miszerint azok könnyebben eladhatóak, elsősorban külföldi fogyasztóknak.
Valótlan tájékoztatást adtak az árról és a „beszámítás”-ról mint árkedvezményről, illetve a fogyasztók meglévő üdülési jogának továbbértékesítésére tett ígéretet annak érdekében, hogy a fogyasztókat újabb üdülési jog vásárlására késztesse, azonban nem tudta igazolni, hogy valóban gyakorlatszerűen értékesített volna másodlagosan üdülési jogokat.