A csomagolás nem árt, ha hasonlít az eredetihez, a figyelmetlen vásárló számára akár megtévesztő is lehet. Végül árazd alaposan az igazi termék alá – ezt elérheted az olcsóbb alapanyagok felhasználásával, de a reklámkampányon spórolt pénz akár hasonló, vagy azonos minőségű alapanyagok esetén is jóval alacsonyabb eladási árat tesz lehetővé. A „presztizs-felárat” felejtsd el, a másolt termék sosem lesz Menő. Nyilvánvaló koppintással nem csak a kínai piacon találkozhatunk; cipők, ruhák, parfümök esetében már megszokhattuk, hogy a szinte fillérekért vásárolt „világmárkáktól” nem várhatunk csodákat, anyagukban, minőségükben, élvezeti értékükben az alacsony árnak megfelelően alaposan elmaradnak igazi társaiktól. Mi történik azonban, ha a szorgos másolók a csokoládépiacra is beszállnak?
A Klónok Támadása, képekben - kattintson!
A Tesco, a Lidl és a Plus polcain olyan édességekkel találkozhatunk, mint a Coconut Dream, a Peanut Champion, a Nutty Nougat vagy akár a Mister Choc. Ezek mind összetételükben, mind pedig ízvilágukban a Bounty, a Snickers, a Mars, a Twix vagy a Milky Way csokoládékat próbálják utánozni. A Privátbankár kosarasa annak járt utána, hogy mennyire sikerült leutánozni a jól ismert termékeket? Létezik-e akkora skandallum, hogy a tesztelt olcsó csoki kenterbe veri eredeti társát? Ki lehet-e hozni kevesebb pénzből ugyanazt a minőséget? És állandó kérdésünk: tényleg tudunk valamennyit spórolni, vagy megint lehúznak minket az üzletben?
A sorozat első részében a Twix klónjait teszteltük - verhető az eredeti? Lapozzon! >>
( 1 ) | ( 2 ) | következő >> |