.jpg)
"A Malév 54 országba repül, van 28 fiatal Boeingje. Persze kis társaság, és nem tud konkurálni a Lufthansával és társaival. Az is érthető, hogy miért adták el: mert nem jövedelmező" - mondta Borisz Abramovics. Mindezt azonban nem tartja kritikusnak. "Minden megváltozik, amint összekötjük az orosz desztinációinkkal, és hozzátesszük a transzfert. Más lesz a kihasználtsága, és két-három éven belül nyereséges lesz" - mondta.
Hozzátette még, hogy a Malév segíthetne az AirUnionnnak a repülőgépparkjával is, mivel a holdingnak már most is több repülőgépre lenne szüksége, és a hiány a továbbiakban csak nőni fog. Végül elmondta: fel is vetette már az orosz közlekedési minisztériumnak: engedélyezzék az orosz légitársaságnak, hogy külföldi partnerei gépeivel repülhessen.
Két új név a tiltott légitársaságok feketelistáján
Az Európai Bizottság elfogadta az Európai Unióban betiltott légitársaságok frissített listáját, amelyre ezúttal egy ukrán és egy iráni légitársaság került fel.
A kevéssé biztonságosnak ítélt légitársaságok feketelistáját 2006 márciusában hozták létre, és azóta többször frissítették. Most a Ukrainian Mediterranean Airlines, illetve a Mahan Air működését tiltották be az Európai Unióban.
A több tagállamból érkezett értesítés alapján a bizottság meghallgatta mind a Ukrainian Mediterranean Airlines és a Mahan Air képviselőit, mind pedig a felügyeletükért felelős nemzeti polgári közlekedési hatóságokat. Ezenkívül konzultált a munkáját a témában segítő és a tagállamok repülésbiztonsági szakértőiből álló bizottsággal is, amely egyhangúlag szavazott a tiltó intézkedések elfogadása mellett.
220 milliós privatizációs bevétel fél év alatt
Föld alá megy Abramovics
Különleges Malév-járatok, tömött repülőgépek
MTI