1p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Tavaly a legtöbb, 69 elmarasztaló hatósági döntés a kábeltévékkel kapcsolatban született, a vezetékes telefon szolgáltatókat 51, az internet szolgáltatókat 48, a mobil szolgáltatókat pedig 40 esetben marasztalta el az NHH.
Tavaly a legtöbb, 69 elmarasztaló hatósági döntés a kábeltévékkel kapcsolatban született, a vezetékes telefon szolgáltatókat 51, az internet szolgáltatókat 48, a mobil szolgáltatókat pedig 40 esetben marasztalta el az NHH.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság vizsgálata szerint a különböző szolgáltatások rendelkezésre állását tekintve 99,61 százalékkal a mobil vezet, a második 99,09 százalékkal a vezetékes telefon, majd 97,82 százalékkal a kábeltévé és 97,55 százalékkal az internet következik: a négy szektor átlaga 98,52 százalék.

Somodi Attila, az NHH központi piacfelügyleti osztályának vezetője szerdán Budapesten sajtótájékoztatón a 2006. évre vonatkozó elemzésüket ismertetve elmondta: a mobilszolgáltatók esetében 1.000 előfizetőre átlagosan 38,2 panasz jutott: ezen belül a Pannon GSM-re 82,3, a T-Mobile-ra 22, míg a Vodafone-ra 10,3. Ugyanakkor a szolgáltatók ellen folytatott hatósági vizsgálatok listáját a Vodafone vezeti: ellene 37 elmarasztaló döntés született, illetve vele kapcsolatban 54 olyan vizsgálat zajlott, ami nem járt elmarasztalással. A Pannon GSM esetében ez a két szám 2 és 39, míg a T-Mobile vonatkozásában 1 és 53. Az eseményen elhangzott: a Pannon esetében azért volt kiugróan sok a panasz tavaly, mert egy új számlázási rendszerre állt át.

A 100 ezernél több előfizetővel rendelkező kábelszolgáltatók esetében a minőségi panasz hibaelhárításának ideje az UPC Kft-nél a legtöbb, 56 óra. A második a Fibernet Zrt. 54 órával, a harmadik a T-Kábel 26 órával, a negyedik pedig a ViDaNet Zrt. 19 órával. A teljes szektor ágazati átlaga 23,12 óra.

A 10 ezernél több vezetékes telefonszolgáltatást nyújtó vállalkozások közül, ezer előfizetőre vetítve az UPC-re jutott tavaly a legtöbb, 52,82 panasz. Az ágazati átlag e szektorban 40,28, de a sorrendben következő szolgáltatóra, a Tele2-re csak 3,89 panasz jut. A Magyar Telekomra például 2,81, az Invitelre 1, míg Hungarotelre csak 0,29 panasz jutott tavaly. Az NHH megállapítása szerint az UPC-re azért jutott kiemelkedően sok panasz, mert szintén új számlázási rendszerre állt át.

A 100 ezernél több előfizetővel rendelkező internet-szolgáltatók esetében az ezer ügyfélre jutó ügyintézés elleni panaszok száma a Tele2-nél a legtöbb 9,22. A sorrendben második a T-Onlinre 4, az UPC-re 1,64, míg a Magyar Telekom T-Mobile üzletág esetében 0,6 panasz jutott. A teljes szektort tekintve az ágazati 1,38.

A szolgáltatókat összehasonlítva a legtöbb, 69 elmarasztaló hatósági döntés a kábeltévékkel kapcsolatban született, a vezetékes telefon szolgáltatókat 51, az internet szolgáltatókat 48, a mobil szolgáltatókat pedig 40 esetben marasztalta el az NHH. A legtöbb, elmarasztalással nem járó hatósági vizsgálat, 489 a vezetékes telefon szolgáltatókkal kapcsolatban volt. Az internetes cégek esetében 386, a kábeltévékkel összefüggésben 281, a mobil vállalkozások viszonylatában pedig 146 ilyen vizsgálat volt.

A minőségi panaszok hibaelhárítását a internet szolgáltatók átlagosan 25,73 óra alatt végezték el 2006-ban. A kábeltévés cégeknek ehhez 23,12 óra kellett, a vezetékes telefon szolgáltatóknak 19,85 óra, míg a mobilos cégeknek átlagosan csak 10 óra. A négy szektor átlaga 19,68 óra volt tavaly.

Nevetnek a markukba a tévék: viszlát ORTT?
Már 200 ezernél több számot vittünk magunkkal
Telefon helyett internet

MTI
Címkék: Cikkek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Cikkek Megújult a Privátbankár!!
Privátbankár.hu | 2011. november 15. 15:35
Kedves olvasóink az elmúlt héten már megújult oldalunk tesztverziójával találkozhattak, ami jelezte: a Privátbankár új útra lépett. A változás már a nyáron elkezdődött, azóta lépkedünk folyamatosan előre. Most egy nagyobb ugrás következett..
Cikkek További árfolyamok >>
Privátbankár.hu | 2011. november 9. 10:05
 
Cikkek Skandináviában sincs minden rendben
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 18:02
Folytatódik a dán lejtmenet jövőre is, a skandináv ország gazdasága tovább lassul, egyre nehézkesebb a hitelezés, és tovább csökkennek a lakásárak
Cikkek Papandreu lemondott a népszavazásról
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 16:21
A görög kormányfő elállt attól az ötletétől, hogy népszavazáson dőljön el, akarnak-e a görögök megszorításokat a nemzetközi mentőcsomagért cserébe. Ezzel visszatértünk a pár nappal ezelőtti állapotokhoz, amikor a piacok optimista hangulatban nyugtázták, hogy az európai tagállamok nagy nehezen megállapodtak a magánbefektetőkkel a görög adósság felének leírásáról.
Cikkek Papandreu nem mond le - még
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 14:05
Óriási meglepetésre kamatot vágott az Európai Központi Bank. 25 bázisponttal 1,25 százalékra csökkentették az irányadó rátát az eddig 1,5 százalékról. A piacok azonnal reagáltak. Közben egyre fogy a levegő a görög miniszterelnök körül, aki távozhat posztjáról. Ha Athén elköszön az eurótól, az első tagállam lehet, amely kilép az EU-ból
Cikkek A bankokat kérdezi a kormány, mi legyen a devizahitelesekkel
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 13:50
Újra tárgyalóasztalhoz ülnek a bankok a kormánnyal, az NGM várja a javaslatokat a szektor szereplőitől. Az már biztos, hogy feltőkésítik az MFB-t
Cikkek Sehol egy biztonságos magyar bank?
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 13:36
A Global Finance Magazin közzétette listáját az ötven legbiztonságosabb feltörekvő piaci bankról: sehol egy magyar bank, még a régiós összesítésben sem
Cikkek A mauríciuszi devizát a költségvetési tervek gyengítik
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 12:47
Harmadik napja gyengül a mauríciuszi rúpia a dollárral, és a fő devizákkal szemben. Az Indiai-óceán szigetországában a jövő évi költségvetés terveire várnak a befektetők. A várakozások szerint a port louis-i kormány olyan intézkedésekről dönt majd, amelyek gyengítik a devizát, ugyanis az elsősorban exportból élő gazdaságnak ez kifejezett érdeke. Érdekesség, hogy a helyi statisztikai hivatal nemrég főleg az európai válságra hivatkozva csökkentette az idei GDP előrejelzését 4,5-ről 4,1 százalékra. A mindössze 1,3 millió lakosú ország GDP-je a második Fekete-Afrikában köszönhetően az erős olaj, cukornád-kivitelnek, és a textiliparnak.   Privátbankár
Cikkek A kormány átvállalja Várpalota devizahitelét - a jó lobbi miatt
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 11:48
Várpalota polgármesterének lobbitevékenységét a kormány azzal ismeri el, hogy kifizeti a kistérség devizatartozását
Cikkek Kollektív szerződések: már most nyomást gyakorolnak a munkaadók
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 11:21
A jövő évi költségcsökkentések jegyében több munkáltató nyomásgyakorlásba kezdett, jelezvén, hogy felbontanák a kollektív szerződéseket
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG