3p

A társkereső oldalakon a regisztráció során sok kérdésre kell válaszolni, hogy az oldalt használók a megadott információk alapján el tudják dönteni, hogy szeretnének-e minket megismerni vagy sem. Éppen ezért merül fel sokszor a kérdés, hogy milyen információkat osszunk meg magunkról, és azt milyen formában tegyük, hogy igazán eredményesek lehessünk.

Az adatlapot rendesen ki kell tölteni
 
Egy félig kitöltött adatlap nem mutat túl jó képet rólunk, hiszen valahol azt sugallja, hogy nem fektetünk kellő energiát a netes társkeresésre. Ezért ajánlott minden egyes ponton végigmenni és lehetőleg a valóságnak megfelelően kitölteni a ránk vonatkozó mezőket. Így az oldalunkra tévedő potenciális partner képet kaphat rólunk, ami alapján el tudja dönteni, hogy szeretne-e megismerni vagy nem.
 
Gyakran találkozni olyan adatlapokkal is, ahol a feltett kérdésekre ugyan van válasz, de a bemutatkozó rész üresen tátong. Azonban érdemes ezt a részt is kihasználni figyelemfelkeltésre, és valami olyat írni magunkról, ami az előbbi részben még nem hangzott el, de fontosnak tartjuk kiemelni. Ha kevés hely áll rendelkezésre, akkor értelemszerűen igyekezzünk minél tömörebben megfogalmazni a mondandónkat, míg több hely esetén bátran bő lére ereszthetjük a közlendőnket.


 
A jó kép szintén fontos

 
A megfelelő kép kiválasztásának menetéről oldalakat lehetne írni, de most csak a leglényegesebbeket említjük. Fontos többek közt, hogy a kép legyen jó minőségű, nem túl régi, és lehetőleg ne túl hátrányosan ábrázoljon bennünket.
 
Érdemes több képet, vagyis legalább kettőt feltölteni, amelyekből az egyik portrékép, a másik egész alakos legyen. Ez azért fontos, hogy a partnerjelölt biztos lehessen benne, hogy a szimpátiát és a virtuális beszélgetéseket követően valóban azzal fog szembesülni a személyes találkozón, amire a képek alapján számított.
 
Fel kell venni a kapcsolatot

 
Az a legritkább esetekben működik, hogy kiszemelünk valakit az adatlapja alapján, és várjuk, hogy egyszer csak észrevegyen minket és írjon. Ezért ha tényleg tetszik az illető, és az adatlapján olvasottak szerint el tudunk képzelni vele egy kapcsolatot, akkor nem érdemes a sült galambra várni, hanem billentyűzetet kell ragadni, és megfogalmazni egy figyelemfelkeltő levelet.
 
A figyelemfelkeltéshez egy „Szia!” általában kevés, viszont egy nagyobb terjedelmű iromány már túlságosan sok. Az első levélnek nem kell 3-4 mondatnál hosszabbnak lennie, és fontos, hogy érződjön rajta, hogy valóban annak a személynek íródott, akinek szánjuk, nem pedig egy előre megírt sablon, amit minden szembejövő adatlap tulajdonosának elküldünk.
 
Amennyiben te is szeretnél magadnak esélyt adni a sikeres pártalálásra, próbáld ki a CUPYDO Társkeresőt, és találd meg a társadat online!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG