A Connestic innovatív szolgáltatásainak köszönhetően számtalan nagykereskedés termékpalettája a webáruházakba importálható és szinkronizálható. A rendszer egyfajta platformként működik, ahol a saját fiókunkon belül válogathatunk a nagykereskedések, források és kapcsolatok közül. Kialakíthatunk szinkront akár saját webáruházaink között is, valamint árszabályokat, raktárkészlet-szabályokat, kategória és paraméter megfeleltetéseket is beállíthatunk.
A hiányzó láncszem az értékesítési felület és a beszállítók között
A hiányzó láncszem sok esetben egyfajta rendszer és platform, amivel összeköthetjük a webáruházat a nagykereskedőkkel vagy más webáruházakkal. Így automatizálhatóvá válnak a folyamatok, a termékeket és készleteket pedig zökkenőmentesen kezelhetjük. Egy olyan, könnyen és rugalmasan kezelhető felületre teszünk szert, ami mögött van egy egységes rendszer, útmutatókkal és egyéb segítségekkel.
A feltölteni kívánt termékek egyik, ha nem a legfontosabb eleme természetesen az ár, hiszen végső soron ettől is függ, hogy a vásárló tényleg vásárló lesz-e – számunkra pedig az a kérdés, hogy mennyi haszon jön egy-egy termék eladásából. Az árképzés folyamatát a piaci változásoknak és marketingcéloknak megfelelően javasolt kialakítani.
Mit jelentenek a kimenő feedek?
A kimenő feedek lényege, hogy a nagykereskedői kapcsolataink alapján egy XML formátumú fájlt kapunk az adatokkal és egyéb fontos információkkal. Mindez tartalmazza az összes kiválasztott termékadatot, amit a külső partnerek is könnyen beilleszthetnek a saját rendszereikbe, miután megkapják a hozzáférést. Az automatikus adatcsere lehetőségével pedig számtalan lehetőség nyílik meg előttünk. Új feed létrehozásához nincs más dolgunk, mint megadni egy nevet, beállítani a jelszó- vagy IP-védelmet, és kiválasztani az alapértelmezett nyelvet, illetve pénznemet. A létrehozott feed URL-jét pedig máris könnyedén, gyorsan megoszthatjuk partnereinkkel.
UNAS webáruház kezelése
Amennyiben UNAS rendszeren keresztül fut a webáruház, a Connestic rendszerével egyszerűen összekpacsolhatjuk a rendszereinket. Adjuk meg a webáruház nevét, URL-jét, és válasszuk ki a megfelelő motort. Az API kulcsot ezt követően az UNAS admin felületén találjuk meg, csupán engedélyezni kell a jogokat. Az API kulcs és az adatok megadásával gyorsan és egyszerűen integrálhatóvá válik a webáruház a Connestic rendszerébe, biztosítva ezáltal a hatékony és gördülékeny működést.