A Malév csődje után pár héttel a Ryanair ingyenes repülőjegyre beváltható kuponokat is osztogatott Budapesten, februártól kezdve egyre több célállomást jelentett be, kíméletlen harc indult a fapadosok között a Malév után maradt piaci űr kitöltésére. 
|   | 
| Azonnal betörtek a piaci résbe | 
| A Ryanair járatainak 40%-át megszünteti Budapesten, leépíti az itteni flottáját is, emiatt 800-an veszíthetik el állásukat Ferihegyen. De a cég növelte profitvárakozásait. Részletek >>> | 
A Napi Gazdaság szerint az ír fapados légitársaság most mégis úgy dönthet: kivonul a magyar piacról vagy legalább is csökkenti Budapestről indított járatai számát, hogy csökkentse veszteségeit. A drasztikusabb forgatókönyv ugyan kevésbé valószínű, de a napilapnak név nélkül nyilatkozó iparági szakértők nem tartják elképzelhetetlennek (főleg azok után, hogy egyszer már meglepték). Mindenesetre Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója ma jelentős bejelentésre készül a budapesti desztináció jövőjével kapcsolatban. 
A Ryanair februárban tért vissza Ferihegyre, akkor 32 járat indítását jelentette be, amiből végülis 28 lett. Most újabb 6-8 járatot szüntethetnek meg. Az alapvetően agresszív stratégiát követő Ryanairtől ez amúgy nem lenne meglepetés: a verseny kifejezetten éles, a veszteséges járatokat a cég nem tartja fent sokáig. A budapesti repülőtér kiemelten fontos a diszkonttársaságok számára, mert itt még van lehetőség a növekedésre, a Budapest Airport (BA) Zrt. által üzemeltetett Liszt Ferenc Repülőtér forgalmának felét ma már a fapados cégek adják, akik rendre drágállják az üzemeltető által kért tarifát.
 
                             
                             
                             Ismét javították a 2025-ös pénzügyi kilátásokat.
							Ismét javították a 2025-ös pénzügyi kilátásokat.						 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        

 
