Nincs szó ugyanis a FEOSZ által hivatkozott internetes vásárlásról, mivel a fogyasztó csak megrendelést ad le az interneten, ami nem kötelezi semmire: nem köteles ennek alapján a termék átvételére, a szerződés a helyszínen köttetik, ahol az ügyfél kézbe veheti a terméket, azaz ebben az esetben nem teljesülnek az internetes vásárlás jogi kritériumai - véli a Telenor.
Ráadásul a Hipernet termékek nem csak internetes megrendeléssel, hanem a Telenor és partnerei üzleteiben is elérhetőek, vagyis nem teljesül az az állítás sem, hogy csak az interneten rendelhető meg a termék. A félreértés elkerülhető lett volna, ha FEOSZ a sajtó helyett hozzánk fordul - írja a Telenor.
Ahogy arról beszámoltunk, FEOSZ bejelentéssel élt a Telenor ellen a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál (NFH), mivel álláspontja szerint a vállalkozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytat azzal, hogy úgy tünteti fel reklámjaiban az öt napos visszavásárlási garanciát, mintha azt saját akciója keretében biztosítaná, holott ezt jogszabályi kötelessége lehetővé tenni a fogyasztó számára.