7p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

KKV
A weboldal elkészítése önmagában még nem jár eredménnyel - mi az, amivel sikerre vihetjük honlapunkat, webshopunkat? Ezt a kérdést járta körül a Privátbankár.hu Webstratégia 2015 konferenciája 2015. március 18-án a Gerbeaud házban. A konferencián átadták a Budapest Bank „Üzleti siker honlappal”-díját is.

Mi a sikeres online jelenlét titka? Privátbankár.hu Webstratégia 2015 konferencia

A konferencia megnyitóját Dobó Mátyás, a Magyar Telekom termékfejlesztési osztályának vezetője (akit sokan Doransky néven ismernek, és nemrég az infokommunikációs ágazat legmeghatározóbb véleményvezérének kiáltották ki) bevezető előadásában arról beszélt: egyre nagyobb szerepe van a kép-vezérelt közösségi tartalmaknak: nagyobb eséllyel szerez ügyfelet a cégnek az a honlap, amely jól megválasztott képekkel mutatja be a terméket, széles körű közösségi média támogatással rendelkezik. Jellemző trend az interneten a megosztás-vezérelt történetszerkesztés: a BuzzFeed példáját említette, amely újszerű működési modellel, az egyébként is jól pörgő anyagok újabb felhasználásával, valósidejű követésével és továbbosztásával (és nem mellesleg a populáris témák választásával) elképesztő látogatottságot produkál. Világszerte egyre népszerűbbek a mikrofilmek is (pl: Vine), a rövid, néhány másodpercbe sűrített mozgóképes anyagok piaca Magyarországon még robbanás előtt áll. A mobilok elterjedésének köszönhetően a közösségi platformok és üzenetküldő szolgáltatások elképzelhetetlen fejlődés előtt állnak, a több milliárd felhasználóval rendelkező szereplők kora köszönt be.

Szeder Péter, a Fastbridge ügyfélkapcsolati igazgatója előadásában a stratégiától a marketing-taktikáig vezető utat vázolta fel. Kiemelte az integrált marketingstratégia fontosságát, valamint a vállalkozás vezetőjének feladatait a kommunikációt végző ügynökségek, szakemberek munkájának segítése, összehangolása, kontrollja területén. Beszélt a brandépítésre és az értékesítés támogatására indított kampányok különbségeiről, a megfelelő hirdetési felületek megválasztásáról és arról is: egy sikeres kampány megtervezéséhez és kivitelezéséhez legalább 3 hónapra van szükség.

Gál Kristóf, a Klikkmarketing alapítója arra hívta fel a figyelmet: érdemes elgondolkodni azon, hogy megéri-e a webes felületeink forgalmának növelésére erőforrást fordítani, vagy inkább a jobb ajánlatokkal a meglévő forgalmat jobban kiaknázni. Ahelyett, hogy abból indulunk ki, mennyit költhetünk egy látogató megszerzésére, azzal érdemes számolni, mennyit kereshetünk egy látogatón.

Dunder Krisztián előadásában elmondta: nem minden iparágban kifizetődő online marketingre költeni; leginkább ott van értelme, ahol valamilyen szolgáltatást kínálnak. A pénzügyi, a biztosítási, az egészségügyi szektor tipikusan ilyen, de a jogi szolgáltatások esetében is érdemes lenne több erőforrást fordítani erre. Két esettanulmányt ismertetett: egy befektetési szolgáltató és egy fogászati klinika internetes kommunikációjának hasonlóságait, különbségeit és eredményeit mutatta be.

Sipos Zoltán, a Kreatív Kontroll ügyvezetője beszélt a márka, az arculat és az imázs különbségéről. A tartalommarketinges szemlélet szerint úgy kell reklámozni, hogy hasznos tartalomként érzékeljék - ne a reklámszünet legyünk a filmek között, hanem maga a film - mondta Sipos. Óriásivá vált a reklámzaj, a felhasználók egyre ügyesebben kerülik el a hirdetéseket - a tartalommarketing viszont egy hasznos eszköz a védelem megkerülésére. Ennek keretében gyakorlatilag engedélyt kérünk a felhasználótól, hogy reklámozhassunk neki - a hírlevélre feliratkozó például engedélyt ad nekünk a megjelenésre, aki pedig a Facebook-oldalunkat nézi, az biztosan kíváncsi ránk. A jól márkázott cég kiadóként tekint önmagára: az internet korában ugyanis nem csak másoknál lehet hirdetni, hanem lehetőség van saját médiát építeni akár weboldalunk, Facebook-oldalunk segítségével is.

Gombos Zsolt, az Online Marketing Akadémia alapítója beszélt arról, hogy mostanra jóval nehezebbé vált a keresőoptimalizálás, a Google egyre bonyolultabb és gyakran változó keresési algoritmussal áll elő. A belső és külső keresőoptimalizálás legfontosabb szempontjait mutatta be, valamint azt, hogyan lehet a leghatékonyabban megválasztani a weboldal által használt kulcsszavakat. A keresési találatok közti minél magasabb helyezés helyett a cél mostanra a minél jobb eredmény elérése - a siker a nem fizetett keresőtalálatokból érkező forgalomnövekedést jelenti a keresőoptimalizálásnál.

A Privátbankár.hu Webstratégia 2015 konferenciáján adták át a Budapest Bank harmadik alkalommal meghirdetett „Üzleti siker honlappal”-díját. Egy fordítási szolgáltatásokat nyújtó, egy, a babajelbeszédet népszerűsítő, valamint egy energiatakarékos építési megoldások gyártására szakosodott cég honlapja nyerte a díjakat - erről itt számoltunk be bővebben >>

A díjazottak: Beke Jánosné - Thermoblock Magyarország Kft.; Zentai Kata - babakezek.hu; Gál-Berey Tünde - EASY Media és a díjátadó: Erdei Zsuzsa - Budapest Bank a Privátbankár.hu Webstratégia 2015 konferenciáján

Schwarz Gábor live streaming nemzetközi szakértő előadásából kiderült: a live streaming nem a jövő, hanem a jelen technológiája. A szakember bemutatta, mi szükséges a szolgáltatás beindításához, milyen esetekben érdemes használni, és milyen eredményeket várhatunk tőle.  A live streaming sikerének titka a könnyű beágyazhatóság, megoszthatóság, az interaktivitás. Schwarz szerint a felhasználók nyitottak a videós tartalomra, amelyek könnyebben befogadhatóak a szöveges tartalomnál, ráadásul az internetes véleményformálók is előszeretettel kommentelik, osztják meg őket.

Szanitter Áron, a Vatera.hu ügyvezetője az online piactereket járta körül: az árösszehasonlító oldalak, a kuponos oldalak, az eMag.hu vagy épp a Vatera.hu más-más jellegű szolgáltatást kínálnak az ügyfeleknek, más az erősségük - a szakember beszélt arról, milyen célok eléréséhez melyik jellegű oldal kínálja a leghatékonyabb megoldást.

Panelbeszélgetés profikkal - Schóbert Norbitól a Tescóig

A Privátbankár.hu Webstratégia 2015 konferenciája egy panelbeszélgetéssel zárult, a szakma igazi profijaival - a pódiumon Gombos Zsolt (OMA), Németh Károly (Spar), Mautner Zsófi, Sándor Gabriella (Libri-Shopline), Panyi Zsuzsi, Schóbert Norbert, Finszter Henriett (Tesco) osztották meg tapasztalataikat, webstratégiájukat a konferencia résztvevőivel. Bár a multinacionális cégek és az egyedi, akár egyszemélyes brandek eltérő stratégiát igényelnek, abban minden résztvevő egyetértett, hogy elengedhetetlen a jól menedzselt online jelenlét a sikerhez.

A pódiumon Gombos Zsolt (OMA), Németh Károly (Spar), Mautner Zsófi, Sándor Gabriella (Libri-Shopline), Panyi Zsuzsi, Schobert Norbert, Finszter Henriett (Tesco)

Cégmérettől függően van, ahol nagyobb csapat szervezi a megjelenéseket, máshol egy kézben összpontosul az online stratégia, de mindenkinél jellemző az előre tervezés. A következő egy évben szinte kivétel nélkül minden résztvevő a reszponzív felületek (a különböző platformokon egyaránt jól megjelenő webes tartalom) kidolgozásán, a nemzetközivé tételen és a perszonalizáción, a személyre szabhatóság kialakításán dolgoznak majd. A mikroszegmentáció, azaz a felhasználók minél kisebb csoportokra felosztása egyelőre komoly kihívást jelent, ezért a többségnél legfeljebb a hosszú távú tervek között szerepel, de a van olyan szereplő, aki már rövid távon is nagy üzleti lehetőséget lát az ajánlatok, hírlevelek differenciálásában annak megfelelően, hogy ki a címzett - férfi, nő, vagy épp óvodai ballagásra készülő anyuka.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
KKV Milliókat is megspórolhat, aki jókor észbe kap
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 10:08
A Széchenyi Kártya Program államilag támogatott beruházási hiteleinek kamata február 17-től további fél százalékponttal csökkent, így ezek már 3 százalékos kamatozással elérhetőek. Ennek köszönhetően egy százmillió forintos beruházási kölcsön hitelterhe több millió forinttal csökkenhet.
KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG