Steurer Zsolt az ünnepségen az MTI-nek elmondta: a 2002 augusztusa óta működő cég termelésének volumene évi 10-15 százalékkal nő. Ez a folyamat nem torpan meg az idén sem, sőt a megrendelés-állomány alapján jövőre is hasonló bővülés prognosztizálható.
Ez annak köszönhető, hogy a vállalat legnagyobb felvevőpiacán, Németországban közlekedési eszközként egyre jobban terjed a kerékpár. Ráadásul a bicikli sport- és üzleti célú felhasználása is bővül – magyarázta a vezető.
Az utóbbi kapcsán emlékeztetett: 2007-ben az Accell Hunland tószegi üzeme gyártotta annak a tizenötezer biciklinek a zömét, amelyek Párizs bérkerékpár-hálózatában a turisták és helybeliek millióinak szolgálatában állnak.
Az Accell Hunland Kerékpárgyártó és Értékesítő Kft. százharminc állandó dolgozója mellett jelenleg negyven bérmunkást foglalkoztat. |
Az évente kétszázezernél is több kétkerekűt összeszerelő üzemben jelenleg száznál is több típus készül mintegy hat-hétszázféle változatban. A társaság a tavalyi évet 40 millió eurós forgalommal zárta, az idén legalább ekkora, vagy ezt meghaladó bevétellel számol.
Továbbra is kizárólag külföldre, elsősorban Németországba, Franciaországba, Hollandiába és Finnországba exportál. Január óta a német BMW-nek is szállít igényes hegyikerékpárokat, amelyeket az autógyár saját nevével és logójával ellátva forgalmaz világszerte.
Steurer Zsolt jelezte: terveik szerint indulnak majd a főváros kerékpárkölcsönző-hálózatának előkészítés alatt álló pályázatán, amely várhatóan a jövő év első felében jelenik meg.
Biciklis rendőrök ellenőrizték a kerékpárosokat
14 milliárd lenne a pontonhíd
A biciklisek megmentik a balatoni szezont
Káosz Budapesten: baklövés a mesterséges dugó?
Óriási dugók Budapesten: direkt csinálják?
MTI