3p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az élet nehéz - szól a mondás. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, ha bebukik a nagy gonddal megalkotott webshopod. Időt, energiát, pénzt fektettél bele, és végül mégis életed szégyenfalára írhatod a nagy ötleted részleteit.

Persze, nem bukik el minden webshop, úgyhogy vannak jó példák is szép számmal. Sőt, olyanok is vannak, amelyek jól prosperálnak, kimondottan jó megélhetést biztosítanak tulajdonosuk számára. Ők valamit jól csinálnak. Ha mást nem, elkerülik a csapdákat. Hogy ez neked is sikerüljön, mutatunk néhány buktatót. Mert mégis jobb más kárán tanulni, nem igaz? 

Ezeket az utakat mások már kitaposták, bele is buktak, szóval nincs más dolgod, mint tanulni a hibáikból. Van itt néhány olyan dolog, amik szinte biztosan a sikertelenségbe löknek, bárhogyan is kapálózol ellene. Fogadd szeretettel ezt a kis figyelmességet - és persze, hálásan köszönd.

A rossz terméktől a rossz szövegig

A webshopok leggyakoribb rákfenéje, hogy rossz termékkel operálnak. Ha nem eladható a termék, vége is az álomnak. Sokan kezdenek el saját maguk készíteni valamit, vagy bevásárolnak valamiből, hogy majd jól eladják. Ez nem működik. Meg kell fordítani: mit szeretnének venni az emberek? Először fel kell mérni a piacot, hogy mire van igény. Másképp kicsi az esély a sikerre. Jön ezután az emberi tényező. Megvan a jó termék. Kell hozzá a vevő is, akinek van pénze és pont a te cuccodat akarja. Őt kell megtalálni, nem az érdeklődő, de pénztelen és döntésképtelen embereket. Ráadásul vásárlásra és visszatérésre kell őket ösztönözni, hogy valódi bevételed legyen.

Ehhez nem árt, ha jó szövegek vannak a webshopodban. Ha tizedmásodpercek alatt nem fogod meg a látogatókat, akkor nincs miről beszélni. Se látogató, se vevő nem lesz, és hát bevétel sem. Ha sikerül megfogni az embert, azonnal tedd fel egy listára. Legyen meg az elérhetősége. Hiszen ha bármilyen oknál fogva eltűnik az oldalad, a listák mindig ott lesznek, folytathatod a munkát. A közösségi oldalakon keresztül érkezők adatai ugyanis sosem lesznek a tieid. Ebből a szempontból ne építs ezekre. Ez is legyen a webshop marketing stratégiád része, amelyet akár az SR-Marketing csapatával is elkészíttethetsz.

Tervek, partnerek

A tervek fontosak. Ugyanis remek, ha van egy jó hónapod, és mondjuk a karácsonyi időszak ütősre sikerült, de mi lesz januárban és februárban? Amikor a fű sem nő, a bevétel is fogyatkozik - de a kiadások állandóak. Vagy elég egy covidhoz hasonló válság, máris inog a rendszered. Tervezz okosan, a partnereiddel is. A beszállítóidat meg kell becsülni, hiszen bármikor szükség lehet egyedi bánásmódra - akár neked is. És persze, az állandó vevőidet is jutalmazd, hiszen ők tartanak el visszatérő vásárlásaikkal. Kupon, kedvezmény, bármi lehet, amitől különlegesnek érzik magukat.

Végül pedig jól válassz kollégákat. Egy idő után nem tudod egyedül vinni a boltot, kulcskérdés lesz, kiket alkalmazol. A sikered letéteményesei lesznek, egy idő után gondold át, hogy neked vagy érted dolgoznak-e...

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
Vásárló A BYD elárulta a magyar számokat
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 08:22
Látványosan erősödik a BYD autómárka pozíciója a magyarországi újautó-piacon, az idei első négy hónap kiemelkedő eredményeket hozott, és ez az év további részében tovább javulhat a márkakereskedői hálózat intenzív bővülésével, amit erőteljes modellkínálattal támogat meg a NEV (New Energy Vehicle – új energiával hajtott jármű) szegmensben élen járó kínai gyártó.
Vásárló Próbál példát mutatni a Nike abban, hogyan lehet túlélni Trump új világrendjét
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 11:29
Bár Donald Trump vámháborújának hatásait nem tudják elkerülni a cégek, van mozgásterük abban, miként emelik egyes termékeik árát. A Nike például a gyerekeknek szánt cipőkért egyelőre nem kér többet.
Vásárló Kiverheti a biztosítékot a jövő élelmiszere kormányzati szinteken is
Buksza blog | 2025. május 20. 09:38
Mi a helyzet a megmentőnek gondolt rovaralapú élelmiszerekkel? A politikának van róla véleménye, nem is akármilyen. Emellett persze a tudománynak is. 
Vásárló Sokat hozott a konyhára a Guinness és a Johnnie Walker
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 11:38
Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele.
Vásárló Csak ámulunk-bámulunk, mi történhet a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 10:22
Meglehet, hogy kedden is ugyannyiért tankolhatunk, mint hétfőn.
Vásárló Itt van az újabb árrésstop – már nem csak élelmiszerekre
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 08:44
Az állami intézkedés hétfőtől a háztartási cikkekre is kiterjed.
Vásárló Érdemes várni a tankolással, vagy tovább drágul az üzemanyag? Itt a friss elemzés
Privátbankár.hu | 2025. május 17. 12:20
Emelkedtek az üzemanyagárak az utóbbi másfél hétben – de meddig tart még ez a trend?
Vásárló Munkaruhákkal is építhetjük a céges imázsunkat
Márkázott tartalom | 2025. május 17. 10:30
Míg régebben a munkaruhák nem túl dizájnos és nem is igazán praktikus öltözetnek számítottak, addig ma már egyszerre trendik, kényelmesek, és természetesen az eredeti funkciójukat is betöltik.  
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG