3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az élet nehéz - szól a mondás. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, ha bebukik a nagy gonddal megalkotott webshopod. Időt, energiát, pénzt fektettél bele, és végül mégis életed szégyenfalára írhatod a nagy ötleted részleteit.

Persze, nem bukik el minden webshop, úgyhogy vannak jó példák is szép számmal. Sőt, olyanok is vannak, amelyek jól prosperálnak, kimondottan jó megélhetést biztosítanak tulajdonosuk számára. Ők valamit jól csinálnak. Ha mást nem, elkerülik a csapdákat. Hogy ez neked is sikerüljön, mutatunk néhány buktatót. Mert mégis jobb más kárán tanulni, nem igaz? 

Ezeket az utakat mások már kitaposták, bele is buktak, szóval nincs más dolgod, mint tanulni a hibáikból. Van itt néhány olyan dolog, amik szinte biztosan a sikertelenségbe löknek, bárhogyan is kapálózol ellene. Fogadd szeretettel ezt a kis figyelmességet - és persze, hálásan köszönd.

A rossz terméktől a rossz szövegig

A webshopok leggyakoribb rákfenéje, hogy rossz termékkel operálnak. Ha nem eladható a termék, vége is az álomnak. Sokan kezdenek el saját maguk készíteni valamit, vagy bevásárolnak valamiből, hogy majd jól eladják. Ez nem működik. Meg kell fordítani: mit szeretnének venni az emberek? Először fel kell mérni a piacot, hogy mire van igény. Másképp kicsi az esély a sikerre. Jön ezután az emberi tényező. Megvan a jó termék. Kell hozzá a vevő is, akinek van pénze és pont a te cuccodat akarja. Őt kell megtalálni, nem az érdeklődő, de pénztelen és döntésképtelen embereket. Ráadásul vásárlásra és visszatérésre kell őket ösztönözni, hogy valódi bevételed legyen.

Ehhez nem árt, ha jó szövegek vannak a webshopodban. Ha tizedmásodpercek alatt nem fogod meg a látogatókat, akkor nincs miről beszélni. Se látogató, se vevő nem lesz, és hát bevétel sem. Ha sikerül megfogni az embert, azonnal tedd fel egy listára. Legyen meg az elérhetősége. Hiszen ha bármilyen oknál fogva eltűnik az oldalad, a listák mindig ott lesznek, folytathatod a munkát. A közösségi oldalakon keresztül érkezők adatai ugyanis sosem lesznek a tieid. Ebből a szempontból ne építs ezekre. Ez is legyen a webshop marketing stratégiád része, amelyet akár az SR-Marketing csapatával is elkészíttethetsz.

Tervek, partnerek

A tervek fontosak. Ugyanis remek, ha van egy jó hónapod, és mondjuk a karácsonyi időszak ütősre sikerült, de mi lesz januárban és februárban? Amikor a fű sem nő, a bevétel is fogyatkozik - de a kiadások állandóak. Vagy elég egy covidhoz hasonló válság, máris inog a rendszered. Tervezz okosan, a partnereiddel is. A beszállítóidat meg kell becsülni, hiszen bármikor szükség lehet egyedi bánásmódra - akár neked is. És persze, az állandó vevőidet is jutalmazd, hiszen ők tartanak el visszatérő vásárlásaikkal. Kupon, kedvezmény, bármi lehet, amitől különlegesnek érzik magukat.

Végül pedig jól válassz kollégákat. Egy idő után nem tudod egyedül vinni a boltot, kulcskérdés lesz, kiket alkalmazol. A sikered letéteményesei lesznek, egy idő után gondold át, hogy neked vagy érted dolgoznak-e...

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG