3p

Talán nem is szükséges alátámasztani azt, hogy mennyire lényeges, hogy minél több bevétele legyen egy vállalkozásnak, amit természetesen úgy tudnak elérni, hogy minél több terméket és/vagy szolgáltatást adnak el. 

Korunkban rendkívül nagy szelete a vásárlásoknak az online térben történik, illetve a megváltozott vásárlói magatartás következtében a hiteles és alapos információk elengedhetetlenek ahhoz, hogy a látogatókból vásárlót csináljunk – mindezt a termékleírások segítségével.

A semmitmondó termékleírások korának leáldozott

Ha a te weboldaladon is üres és száraz adatok, sablonmondatok szerepelnek az izgalmas termékleírások helyett, akkor kérd azonnal a Klikkmarketing honlapodat érintő auditját. A segítségükkel ugyanis át tudod alakítani a weboldaladat úgy, hogy az valóban a vevőszerzést szolgálja.

A termékinformációkat például mindenképpen érdemes képi anyaggal, akár fotóval, akár videóval megtámogatni, míg a szárazabb, tényszerű adatokat inkább táblázatba foglalva prezentáld, illetve az oldal alján ne feledkezz meg az összefoglalásról sem!

A vásárló fejével gondolkozz!

Úgy kell elkészíteni mind a weboldalt, mind pedig a termékleírásokat, hogy a vásárló fejével gondolkozzunk, az ő szemével lássuk a portékánkat.

  • Mutassuk meg, hogy mitől lesz neki jobb, ha a termékünket választja.
  • Ne felsoroljuk, hogy mit tartalmaz egy-egy termék, hanem mondjuk el, mit fog csinálni a vásárlóval, amint megveszi.
  • Kínáljunk neki alternatívákat, így már nem az lesz a kérdés, hogy vásárol-e, hanem az, hogy melyiket teszi majd a virtuális kosarába.
  • Aligha van annál bizalomgerjesztőbb, mint amikor más vásárlók valós értékeléseit olvassa a leendő vásárló vagy ügyfél. Éppen ezért fordítsunk nagy gondot arra, hogy visszajelzéseket kérjünk.
  • Légy őszinte! Nem leszel hiteles, ha a terméked szerinted mindenkinek szól, mindenkinek szüksége van rá. Bátran jelentsd ki, hogy szerinted kiknek nem való, kiknek nem lesz rá szüksége. Az őszinteség bizalmat gerjeszt, ne élj vissza a lehetőséggel, hanem inkább élj vele!

Ha ezeket betartod, akkor garantáltan szívesebben fognak vásárolni tőled a látogatóid, és kevesebben fognak visszafordulni – vásárlás nélkül.

Az őszinteség és az információ mint erények

A fentiekből is kitűnik, hogy a mai üzleti világot szerencsére ez a két fontos nézőpont uralja: a cégek törekednek arra, hogy minél őszintébbek legyenek, valamint arra is, hogy minél több és minél hitelesebb információkat osszanak meg a közönségükkel. A vásárlók kiszúrják, hogy ki az, aki lyukat akar beszélni a hasukba, és ki az, aki valódi értéket szeretne számukra közvetíteni.

Ha te magad is odafigyelsz majd erre a kettőre, akkor egészen biztosan záros határidőn belül látványos növekedést fog elérni a céged!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG