Korunkban rendkívül nagy szelete a vásárlásoknak az online térben történik, illetve a megváltozott vásárlói magatartás következtében a hiteles és alapos információk elengedhetetlenek ahhoz, hogy a látogatókból vásárlót csináljunk – mindezt a termékleírások segítségével.
A semmitmondó termékleírások korának leáldozott
Ha a te weboldaladon is üres és száraz adatok, sablonmondatok szerepelnek az izgalmas termékleírások helyett, akkor kérd azonnal a Klikkmarketing honlapodat érintő auditját. A segítségükkel ugyanis át tudod alakítani a weboldaladat úgy, hogy az valóban a vevőszerzést szolgálja.
A termékinformációkat például mindenképpen érdemes képi anyaggal, akár fotóval, akár videóval megtámogatni, míg a szárazabb, tényszerű adatokat inkább táblázatba foglalva prezentáld, illetve az oldal alján ne feledkezz meg az összefoglalásról sem!
A vásárló fejével gondolkozz!
Úgy kell elkészíteni mind a weboldalt, mind pedig a termékleírásokat, hogy a vásárló fejével gondolkozzunk, az ő szemével lássuk a portékánkat.
- Mutassuk meg, hogy mitől lesz neki jobb, ha a termékünket választja.
- Ne felsoroljuk, hogy mit tartalmaz egy-egy termék, hanem mondjuk el, mit fog csinálni a vásárlóval, amint megveszi.
- Kínáljunk neki alternatívákat, így már nem az lesz a kérdés, hogy vásárol-e, hanem az, hogy melyiket teszi majd a virtuális kosarába.
- Aligha van annál bizalomgerjesztőbb, mint amikor más vásárlók valós értékeléseit olvassa a leendő vásárló vagy ügyfél. Éppen ezért fordítsunk nagy gondot arra, hogy visszajelzéseket kérjünk.
- Légy őszinte! Nem leszel hiteles, ha a terméked szerinted mindenkinek szól, mindenkinek szüksége van rá. Bátran jelentsd ki, hogy szerinted kiknek nem való, kiknek nem lesz rá szüksége. Az őszinteség bizalmat gerjeszt, ne élj vissza a lehetőséggel, hanem inkább élj vele!
Ha ezeket betartod, akkor garantáltan szívesebben fognak vásárolni tőled a látogatóid, és kevesebben fognak visszafordulni – vásárlás nélkül.
Az őszinteség és az információ mint erények
A fentiekből is kitűnik, hogy a mai üzleti világot szerencsére ez a két fontos nézőpont uralja: a cégek törekednek arra, hogy minél őszintébbek legyenek, valamint arra is, hogy minél több és minél hitelesebb információkat osszanak meg a közönségükkel. A vásárlók kiszúrják, hogy ki az, aki lyukat akar beszélni a hasukba, és ki az, aki valódi értéket szeretne számukra közvetíteni.
Ha te magad is odafigyelsz majd erre a kettőre, akkor egészen biztosan záros határidőn belül látványos növekedést fog elérni a céged!