3p

Talán nem is szükséges alátámasztani azt, hogy mennyire lényeges, hogy minél több bevétele legyen egy vállalkozásnak, amit természetesen úgy tudnak elérni, hogy minél több terméket és/vagy szolgáltatást adnak el. 

Korunkban rendkívül nagy szelete a vásárlásoknak az online térben történik, illetve a megváltozott vásárlói magatartás következtében a hiteles és alapos információk elengedhetetlenek ahhoz, hogy a látogatókból vásárlót csináljunk – mindezt a termékleírások segítségével.

A semmitmondó termékleírások korának leáldozott

Ha a te weboldaladon is üres és száraz adatok, sablonmondatok szerepelnek az izgalmas termékleírások helyett, akkor kérd azonnal a Klikkmarketing honlapodat érintő auditját. A segítségükkel ugyanis át tudod alakítani a weboldaladat úgy, hogy az valóban a vevőszerzést szolgálja.

A termékinformációkat például mindenképpen érdemes képi anyaggal, akár fotóval, akár videóval megtámogatni, míg a szárazabb, tényszerű adatokat inkább táblázatba foglalva prezentáld, illetve az oldal alján ne feledkezz meg az összefoglalásról sem!

A vásárló fejével gondolkozz!

Úgy kell elkészíteni mind a weboldalt, mind pedig a termékleírásokat, hogy a vásárló fejével gondolkozzunk, az ő szemével lássuk a portékánkat.

  • Mutassuk meg, hogy mitől lesz neki jobb, ha a termékünket választja.
  • Ne felsoroljuk, hogy mit tartalmaz egy-egy termék, hanem mondjuk el, mit fog csinálni a vásárlóval, amint megveszi.
  • Kínáljunk neki alternatívákat, így már nem az lesz a kérdés, hogy vásárol-e, hanem az, hogy melyiket teszi majd a virtuális kosarába.
  • Aligha van annál bizalomgerjesztőbb, mint amikor más vásárlók valós értékeléseit olvassa a leendő vásárló vagy ügyfél. Éppen ezért fordítsunk nagy gondot arra, hogy visszajelzéseket kérjünk.
  • Légy őszinte! Nem leszel hiteles, ha a terméked szerinted mindenkinek szól, mindenkinek szüksége van rá. Bátran jelentsd ki, hogy szerinted kiknek nem való, kiknek nem lesz rá szüksége. Az őszinteség bizalmat gerjeszt, ne élj vissza a lehetőséggel, hanem inkább élj vele!

Ha ezeket betartod, akkor garantáltan szívesebben fognak vásárolni tőled a látogatóid, és kevesebben fognak visszafordulni – vásárlás nélkül.

Az őszinteség és az információ mint erények

A fentiekből is kitűnik, hogy a mai üzleti világot szerencsére ez a két fontos nézőpont uralja: a cégek törekednek arra, hogy minél őszintébbek legyenek, valamint arra is, hogy minél több és minél hitelesebb információkat osszanak meg a közönségükkel. A vásárlók kiszúrják, hogy ki az, aki lyukat akar beszélni a hasukba, és ki az, aki valódi értéket szeretne számukra közvetíteni.

Ha te magad is odafigyelsz majd erre a kettőre, akkor egészen biztosan záros határidőn belül látványos növekedést fog elérni a céged!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Valami készül a benzinkutakon – örülhetnek az autósok?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 10:26
Ez történt az üzemanyagok árával.
Vásárló Lefújták az egészen különös sztrájkot Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 16:08
Mégsem lesz benzinkútsztrájk.
Vásárló Hogyan írjunk figyelemfelkeltő ingatlanhirdetést?
Márkázott tartalom | 2025. június 19. 09:55
Ingatlan eladásakor az egyik legfontosabb tényező a hatásos hirdetési szöveg. A piacon rengeteg hasonló hirdetés található, amelyeket az érdeklődők könnyen átfutnak. Mi teremtheti meg azt a különbséget, ami a mi hirdetésünket kiemeli a tömegből? Egy jól megírt szöveg nemcsak az adatok felsorolásából áll, hanem az ingatlan hangulatát is át kell adnia. Gondoltunk már arra, hogy a részletek és az érzelmek közvetítése az, ami igazán megragadhat egy potenciális vevőt?
Vásárló Nagy durranás készül a magyar patikákban – Nagy Márton már örül
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 16:42
Itt is vállalják az árkorlátozást.
Vásárló Leszegi a fejét, ha meglátja a hétvégi üzemanyagárakat!
Privátbankár.hu | 2025. június 13. 12:45
A nemzetközi áremelkedés szombattól megjelenik a hazai kutakon is.
Vásárló Diszkrét fogszabályzó módszerek
Márkázott tartalom | 2025. június 13. 10:52
A nem megfelelően nőtt fogak és a torlódásuk hosszú távon igen kellemetlen fogászati problémákhoz vezethetnek, mindemellett esztétikailag sem túl vonzóak. Sokan felnőttkorban jutnak el arra a pontra, hogy szeretnék az egymásra torlódott fogakat szabályozó viselésével helyreállítani.
Vásárló Váratlan veszély leselkedik a gyerekekre – baljós jelentést tettek közzé
Kollár Dóra | 2025. június 11. 15:03
Egy friss jelentés szerint Európában és Nagy-Britanniában folyamatosan nő az új autók motorháztetejének magassága, ami egyre komolyabb közlekedésbiztonsági kockázatot jelent, különösen a gyerekek számára.
Vásárló Hónapok óta nem láttunk ilyet a boltokban: megint drágább lett a családi nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. június 10. 05:47
Az árrésstopos termékek ára csökkent, de így is megszakadt egy kedvező trend júniusban: három hónap után most először drágult újra a családi nagybevásárlás a Privátbankár Árkosár-felmérése szerint. Alaposan megvizsgáltuk, hogyan alakítja az árakat az intézkedés, amivel a kormány elégedett, de a szakszövetség szerint csúnyán vissza fog majd ütni.
Vásárló Kinek segíthet a lézeres látásjavítás?
Márkázott tartalom | 2025. június 8. 11:56
Sokak számára a szemüveg és a kontaktlencse már évek óta része a mindennapoknak – hol több, hol kevesebb kellemetlenséget okozva. Pedig létezik egy korszerű, tartós és biztonságos megoldás azok számára, akik szívesen búcsút mondanának ezeknek az eszközöknek. A kérdés csak az, hogy kik élhetnek ezzel a remek lehetőséggel, azaz a lézeres látásjavítással?
Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG