Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
4p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

KKV
Ha tudjuk, ki a célközönségünk, jól kell kiválasztani a közösségi platformokat, amin el akarjuk érni ügyfeleinket - de nem elég, ha csak egy helyre koncentráljuk az összes energiánkat. Aki több lábon áll, abba gyakrabban botlanak bele az ügyfelek, így jobban növelheti értékesítését is - ehhez azonban az is kell, hogy valaki aktívan foglalkozzon a közösségi médiával a cégnél.

Lévai Richárd, az RG Stúdió közösségimarketing-specialistája a Privátbankár.hu Social Marketing 2014 konferenciáján elmondta: a megfelelő platform kiválasztásánál azt kell megvizsgálni: amikor cégként kommunikálok, hol tudom elérni a célközönségemet? A Facebook magyar felhasználóinak száma például másfél év alatt összességében jelentősen nőtt, mára meghaladja az 5 milliót. A növekedés azonban csak a 24 év fölöttiek esetében igaz - a 17 év alattiak száma a Facebookon konkrétan még csökkent is. Az idősebb, fizetőképes kereslet tehát valóban bővül az oldalon, de a fiatalok más, marketingeszközökkel egyébként nehezebben elérhető oldalakat választanak - ezt például mindenképp érdemes figyelembe venni.

Lévai Richárd, az RG Stúdió közösségimarketing-specialistája a Privátbankár.hu Social Marketing 2014 konferenciáján

Fél életünket a Facebookon töltjük

Az azonban mindenesetre biztos, hogy a "fél életünket" a Facebookon éljük: a  6-19 évesek a felmérések szerint naponta több mint 300 percet töltenek a az oldalon, de a 36-49 évesek is több mint 2 órán át érhetőek el összességében naponta a Facebookon.  A korábbi félelmek tehát nem igazolódnak be: nem tűnik úgy, hogy a Facebookot a reklámok miatt elhagynák az emberek. Nehezebb lett a vállalkozásoknak pénzköltés nélkül elérni a felhasználókat, de a felhasználók legalább nem kopnak ki az oldalról.

Nem mindegy, hol mondjuk el

Az egyes közösségi platformokat összehasonlítva látszik, hogy melyik miben erős: például a YouTube-ról pattannak vissza a legkevesebben, és itt töltenek el a legtöbb időt a felhasználók. Összességében azonban biztos, hogy a legjobb eredmény elérése érdekében több csatornán is jelen kell lenni, a különböző csatornákat fontos kombinálni: a Youtube-csatornánkra kitett videót a Facebookon is meg kell osztani például. A szakember által bemutatott elemzés alapján jól látszik: gyakori, hogy egy adott felületen elindított projekt a végén több más felületen keresztül eljutva hoz a végén konverziót, vásárlást, azaz bevételt.

Arra azonban oda kell figyelni: a célcsoport meghatározása után a megfelelő csatornát kell megválasztani - azt a felületet használni, ahol jelen van a célcsoport, arra pedig nem költeni, ahol egyébként sem tudjuk elérni (lehetséges) ügyfeleinket.

Használd ki alaposan a lehetőségeket!

A kiválasztott csatornákat pedig érdemes jól kihasználni: a Facebook például nem csak egy felület, ahol kommunikálhatunk: alkalmas közösségépítésre, akár az oldalon, akár egy csoportban; eseményeinket - természetesen az offline eseményeket is ) megjeleníthetjük itt. Hasznos funkció lehet az is, hogy a weboldalunkon akár Facebook-bejelentkezéssel is regisztráltathatjuk, azonosíthatjuk az olvasóinkat, és nem utolsó szempont az sem, hogy a Facebook egy nagyon fontos, jól targetálható hirdetési felületet is jelent.

Nem elég, ha Gizike néha ránéz...

Ha jól megtervezzük internetes közösségi jelenlétünket, és megnézzük, melyik karbantartására, frissítésére mennyi időt kell rászánnunk, hogy hatékonyak legyünk, meglepő számot kapunk. Heti szinten akár 35 órát is igénybe vehet, ha a Facebooktól kezdve a Linkedinen, Google+ -on át, Youtube-bal, Instagrammal együtt kezeljük megjelenésünket a közösségi médiában. Ez pedig jóval több feladatot jelent annál, minthogy azt mondjuk: Gizike úgyis mindig a Facebookon lóg, majd ő menedzseli a céges oldalunkat is - mondta el Lévai Richárd.

A törődés viszont megéri: a Facebook-rajongóink ugyanis jó eséllyel jóval többet költenek nálunk - egy felmérés szerint lényegesen többet, mint az összes ismert ügyfél átlagos költése.

Összességében azt tanácsolja a szakember: több platformon, több közösségi médiumon legyünk jelen, hogy minél többször legyünk ott a közönségünk fejében.

Címkék: KKV
A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Indul a pénzeső – tarthatják a markukat a cégek
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 1. 14:05
Szeptember elseje egy új pályázatot is hozott.
KKV Ez jobb az Otthon Startnál? Akár 100 millió juthat a szemfüles cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. augusztus 25. 17:10
Az ingatlanvásárlásra készülő vállalkozóknak jó figyelni.
KKV Elárultak egy kellemes hírt a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. július 30. 16:34
Egyszerűbb lett a feltételek teljesítése. 
KKV Zuhog a pénzeső: még több magyar cégnek jut támogatás
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 14:15
Már több mint 1300 cég örülhetett.
KKV Még mindig lehet pályázni elektromos autó vásárlására
Privátbankár.hu | 2025. július 1. 09:55
Több, mint 6 ezer támogatási szerződést írtak alá eddig, a 30 milliárdos keretből 26,8 milliárd forintot ítéltek oda. 
KKV Nagy Mártonék megnyitották a pénzesőt: a cégek sorban állnak
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 16:17
Érkeznek a támogatások, tartják a markukat a cégek.
KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG