Tartalom
Vállalat Lopnak, csalnak és hazudnak - milliárdos károkat okoz a Facebook? 
Várkonyi Tamás | 2017. december 22. 18:30
A videótartalmak javára változtatja meg hírfolyamát a Facebook. Az internetes óriás komoly versenyben van a Youtube-bal, mivel ők is a videókat tekintik üzleti modelljük legértékesebb darabjának. A bevételek szempontjából a vállalat számára elengedhetetlen, hogy a felhasználókat minél tovább az oldalon tartsa, ehhez azonban a Facebook gyakran etikátlan gyakorlatokhoz nyúl: a legnépszerűbb videókat egyszerűen ellopja vetélytársaitól.
Vásárló Egységes lesz a médiavilág, ahol egy kütyün csinálunk majd mindent 
Siklós András | 2012. november 28. 14:00
Legalább is ez volt az egyik fontos gondolata a Mobil Hungary 2012 és a 6. Keresőmarketing Nap konferenciának, ahol piaci szereplők elemezték, miként fogyasztjuk a közeljövőben a tartalmat és nem csak mobilon.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG