Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
1p

Miért állhatott be a Tisza és a Fidesz közötti különbség?
Ki nyerhet az adók körüli politikai viharon?
Mi lesz az átláthatósági törvényből?

Online Klasszis Klub élőben Somogyi Zoltánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves szociológust!

2025. szeptember 24. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

KKV
Az olimpiai játékok miatt 3,8%-kal nőhet a nagy sportszergyártók idei forgalma, a nyár legnagyobb nyertese az Adidas lehet, mely 100 milliót fektetett be a 2012-es londoni játékokba. A szponzori szerződésekben szereplő összegek elképesztőek - de a szektor így is nyereségre számít.

A világ sportszer- és ruházati piacát jelenleg a Nike uralja, a londoni olimpiára költött 100 millió eurótól azonban a német Adidas azt reméli, csökkentheti lemaradását az amerikaiak mögött. Vitathatatlanul a nyár legnagyobb sportrendezvénye az ötkarikás játékok, pedig már túl vagyunk egy foci Európa-bajnokságon is, az Adidas vezérigazgatója, Herbert Hainer szerint a játékok támogatására költött 100 millió euró így is az utolsó centig meg fog térülni a cég számára.

Versenyfutás



Nem a reklámtáblákra megy a pénz

A márka szempontjából is kifizetődő
A magyarok 63 százaléka kedvezően ítéli meg azokat a vállalatokat, melyek kapcsolatban állnak az olimpiával, a többség úgy véli, hogy a legnagyobb mértékben az Adidas és a Coca Cola támogatja az olimpiát. Részletek >>>

Az olimpián a stadionokban illetve az egyéb küzdőtereken kihelyezhető reklámfelületek nagyságát szigorúan szabályozzák, sokkal több a megkötés, mint például más nagy nemzetközi sporteseményeken. A négyévente megrendezésre kerülő játékokon így a legnagyobb "marketingértéket" a sportszergyártók számára az általuk szponzorált csapatok és sztárversenyzők jelentik. A legtöbb versenyző "három csíkos" szerelésben küzd az aranyért idén nyáron, de a Nike sem szerénykedhet, az amerikai válogatottak mellett olyan csillagokat tudhat maga mögött, mint például a svájci Roger Federer (aki párosban már volt olimpiai bajnok, idén pedig az egyes teniszdöntőben kapott ki Andy Murray-tól).

A két nagy mögött ott találjuk még a Pumát, mely a jamaikai sportolók főszponzora, többek között a világ leggyorsabb embere, a címét 100 méteres síkfutásban bámulatos hajrában megvédő Usain Bolt is az ő cipőikkel éri el sikereit.

Elemzők szerint az olimpia hatását minden gyártó ki tudja használni kisebb vagy nagyobb mértékben - nemcsak arról van szó, hogy a szurkolók megveszik kedvenceik mezét, sokan épp a játékok miatt döntenek úgy, hogy (újra) sportolni kezdenek.

Sarbjit Nahal, a Bank of America Merrill Lynch elemzője szerint a londoni olimpia nyertese egyértelműen az Adidas lesz, a német cég az olimpiai hivatalos szponzora is egyben. A Key Note elemzőcég szerint a teljes sportszer- és ruházatgyártó ipar 3,8%-kal tud növekedni az idén és ez elsősorban Londonnak köszönhető. A szektor az olimpia nélkül valószínűleg nem tudná tartani a 2010-2011-ben elért évi 4%-os növekedését. Az olimpiát megelőző évben a sportszergyártók bevétele világ szerte elérte a 283 milliárd eurót.

Örök riválisok harca, két fronton

A piacot egyértelműen a két óriás párharca határozza meg, az ő küzdelmük két fronton is folyik. Az Adidas a sportruházat piacán volt eddig erősebb, ebben a Nike sokat erősített, az idei első negyedévben Európában például 7%-os növekedést tudott felmutatni ebben az szegmensben, míg az Adidas csak 5%-ot. A sportszerek piacán a Nike továbbra is határozottan tartja vezető pozícióját a legtöbb piacon.

A küzdelem másik frontja egyértelműen Kína. Bár a világ legnépesebb országában a lakosság átlagosan fejenként 1,6 dollárt költ sportruházatra (szemben az amerikaiakkal, akik 16,2 dollárt) - az évi növekedés üteme azonban így is 30%. A két nagy márka az idei év első negyedében 10%-os növekedést könyvelhetett el csak Kínában, ahol szintén a Nike rendelkezik erősebb pozíciókkal, az első 3 hónapban bevételeik elérték a 546 millió eurót. A németek szintén bíznak benne, hogy hála az olimpiának, csökken közel 200 millió eurós hátrányuk.

A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Indul a pénzeső – tarthatják a markukat a cégek
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 1. 14:05
Szeptember elseje egy új pályázatot is hozott.
KKV Ez jobb az Otthon Startnál? Akár 100 millió juthat a szemfüles cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. augusztus 25. 17:10
Az ingatlanvásárlásra készülő vállalkozóknak jó figyelni.
KKV Elárultak egy kellemes hírt a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. július 30. 16:34
Egyszerűbb lett a feltételek teljesítése. 
KKV Zuhog a pénzeső: még több magyar cégnek jut támogatás
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 14:15
Már több mint 1300 cég örülhetett.
KKV Még mindig lehet pályázni elektromos autó vásárlására
Privátbankár.hu | 2025. július 1. 09:55
Több, mint 6 ezer támogatási szerződést írtak alá eddig, a 30 milliárdos keretből 26,8 milliárd forintot ítéltek oda. 
KKV Nagy Mártonék megnyitották a pénzesőt: a cégek sorban állnak
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 16:17
Érkeznek a támogatások, tartják a markukat a cégek.
KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG