Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
5p

Miért állhatott be a Tisza és a Fidesz közötti különbség?
Ki nyerhet az adók körüli politikai viharon?
Mi lesz az átláthatósági törvényből?

Online Klasszis Klub élőben Somogyi Zoltánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves szociológust!

2025. szeptember 24. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

KKV

A 2011-ben alapított TikTok töretlen népszerűségnek örvend elsősorban a fiatalok és a pályakezdők körében, amit egyre több cég ismer fel és fordít a maga javára. A felhasználók elsősorban a szórakozás miatt nyitják meg naponta többször is a TikTokot, de nyitottak a minőségi, márkaépítő jellegű tartalmakra is, ezért a kis- és középvállalkozások, valamint a multinacionális cégek egyaránt profitálhatnak a friss, reklámzajmentes felület aktív használatából. Szakértővel elemeztük a különböző kommunikációs trendeket.

„A nagy nevű cégek, mint a Metró Magyarország vagy az Euronics is felismerték már a TikTokban rejlő lehetőségeket. A multik ezt a platformot elsősorban márkaépítésre használják. A Metró Magyarország például olyan videókat is közzétesz, amelyekben bemutatják, hogy miért jó náluk dolgozni, és ezeken a TikTok-videókon keresztül a számukra releváns célcsoporthoz, elsősorban a pályakezdőkhöz és a fiatalokhoz juttatják el az üzeneteiket. Ezzel szemben az Euronics inkább kampányokban gondolkodik, saját termékeket és izgalmas technikai vívmányokat mutat be szemléletesen a közönségnek, amire szintén nagy az igény. A PWC pedig influenszereket is bevon szereplőként és tartalomgyártóként egyaránt, amivel új elérési útvonalakat nyithat meg a célcsoportja felé. A PWC elsősorban toborzási csatornaként használja a TikTokot, hiszen itt könnyen eléri a friss diplomásokat” – avat be Plósz Valentin TikTok-szakértő, a Scealy Group társalapítója, aki az elmúlt hetekben tüzetesebben is megvizsgálta a nagyvállalatok és a kkv-k TikTok-használati szokásait.

A TikTok-siker kulcsa: kreatív videókkal sokmillió embert elérni

Minél újszerűbb, érdekesebb tartalmakkal rukkol elő egy vállalkozás, annál nagyobb nézettségre számíthat. Ráadásul minél aktívabb egy vállalkozás a TikTokon, annál több kommentet és reakciót generál, ami jót tesz az algoritmusnak is.

„A nagyvállalatok is aktívan és sikeresen használják a TikTokot, de nem jellemző, hogy a kommunikációs stratégiájukba integrálnák, inkább a többi közösségi média felülettől teljesen külön kezelik. A social media platformok linkjei között jellemzően nem tüntetik fel, hogy van TikTok-oldaluk is. Ugyanakkor pl. az Euronicsnak és a Metrónak is vannak kiemelten sikeres eléréseik a TikTokon, míg ugyanezek a videók a Facebookon és az Instagramon már közel sem hoznak annyi megtekintést, mint az eredeti platformon, ami jelentősen rontja a hirdetési hatékonyságot. Ennek oka, hogy a Facebook és az Instagram jelentősen megváltozott algoritmusában keresendő” – mutat rá a TikTok-szakértő a nagy reklámzaj negatív hatásaira.

Márkaépítés és szórakoztatás egyben

A Shoprenter statisztikája szerint, az általuk megkérdezett 725 webshop mindössze 15%-a használja a TikTokot rendszeresen, és 5%-uk használta már, vagy gondolkodik rajta, hogy regisztráljon a videós közösségi oldalra. Ez egyben azt is jelenti, hogy aki időben lép, és nyit új kommunikációs csatornát, az könnyebben és olcsóbban érheti el a célközönségét a TikTokot nem használó versenytársainál, méghozzá szórakoztató módon, amivel tovább növelheti a vállalkozása iránti bizalmat is.

„A kkv-k a TikTokot elsősorban márkaépítésre használják. A tapasztalatom szerint a kkv-k általában cégen belül találnak egy kollégát vagy egy külső szakértői csapatot, akire rábízzák a TikTok-kommunikációt. Vannak olyan vállalkozók, akik nem bonyolítják túl, egyszerűen csak megosztják a mindennapjaikat. Egy ismert burkoló, aki a munkavégzés közben készült videóival hasznos tudást ad át, és ezzel folyamatosan növeli a brandjét, az egyik videójával több, mint 8,5 milliós megtekintést ért el.” – emeli ki a kkv-k TikTok-használatának előnyeit a szakértő.

A szórakoztató videók által elérhető népszerűség és ismertségnövekedés több megrendelést és nagyobb bevételt jelenthet. Nincs szükség előképzettségre vagy speciális eszközökre, egy átlagos videókamerával rendelkező mobiltelefon tökéletesen megfelel az ütős TikTok-videók elkészítéséhez. A tartalomgyártásnak csak a kreativitásunk szab határt, ami elengedhetetlen a sikeres TikTok-csatorna felépítéséhez.

„A legtöbben a TikTok alap videóvágó eszközét használják, amely automatikusan illeszti be a zenét, valamint lassítással, ütemre vágással vagy átmenetes vágással teszi izgalmasabbá és érdekesebbé a videókat. A személyes fiókokban a jogdíjas zenék is ingyenesen használhatóak, viszont hirdetni csak üzleti fiókkal lehet, de könnyű átváltani a kettő között. Ezért annak érdemes céges fiókot regisztrálni a TikTokon, aki rögtön hirdetni is szeretne. Aki először márkát építene rendszeres videó posztolásnál, az az alapértelmezett felhasználói fiókot is választhatja. A megfelelő beállításokkal, más közösségi média platformokhoz képest a TikTokon nagyságrendekkel könnyebb az organikus elérés is” – zárta gondolatait Plósz Valentin.

(x)

A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Indul a pénzeső – tarthatják a markukat a cégek
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 1. 14:05
Szeptember elseje egy új pályázatot is hozott.
KKV Ez jobb az Otthon Startnál? Akár 100 millió juthat a szemfüles cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. augusztus 25. 17:10
Az ingatlanvásárlásra készülő vállalkozóknak jó figyelni.
KKV Elárultak egy kellemes hírt a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. július 30. 16:34
Egyszerűbb lett a feltételek teljesítése. 
KKV Zuhog a pénzeső: még több magyar cégnek jut támogatás
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 14:15
Már több mint 1300 cég örülhetett.
KKV Még mindig lehet pályázni elektromos autó vásárlására
Privátbankár.hu | 2025. július 1. 09:55
Több, mint 6 ezer támogatási szerződést írtak alá eddig, a 30 milliárdos keretből 26,8 milliárd forintot ítéltek oda. 
KKV Nagy Mártonék megnyitották a pénzesőt: a cégek sorban állnak
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 16:17
Érkeznek a támogatások, tartják a markukat a cégek.
KKV Megnyitották a pénzcsapot, jó hírt kaptak a cégek
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 14:21
Megnyílt a lehetőség.
KKV Itt egy lehetőség, ami még jól jöhet a magyar cégeknek
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 15:32
Két új termék.
KKV Aggasztó számokat találtunk: bajban vannak a magyar cégek
Kollár Dóra | 2025. április 30. 05:59
A kiberbűnözés alapvetően a modern kor jelensége, a dübörgő digitalizáció miatt minden eddiginél többen lesnek a gyanútlan felhasználókra az interneten. A támadók azonban nemcsak a magánszemélyeket, hanem a cégeket is támadják.
KKV Megnyílt út a magyar cégek előtt: könnyebben elérhetők az uniós hitelek
Privátbankár.hu | 2025. április 14. 17:04
Tovább egyszerűsödött az uniós források elérése a vállalkozások számára, egyre többen használják ki a lehetőséget.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG