3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Vannak, akik évek óta temetik a keresőoptimalizálást (SEO), pedig valójában a vásárlók fele még mindig a nem-fizetett találatokból érkezik.

A Google kutatása szerint a karácsony közeledtével egyre sűrűbben keresünk utazási- és pénzügyi szolgáltatásokat, autós oldalakat és az autószalonokat,  és természetesen a webáruházakat is gyakrabban látogatjuk. Mindezt ráadásul egyre sűrűbben tesszük mobilról, naponta átlagosan 170 percet nyomkodjuk a telefonunkat. Ez azonban a cégeknek is fontos üzenetet hordoz: a lehetséges vásárlók negyedét is elveszíthetik azok, amelyek honlapja nem mobilbarát, ezt közölte a Wolfgang Digital a Privátbankár.hu-val.

Azok, akik ellenzik a keresőoptimalizálást (Search Engine Optimalisation, SEO), jellemzően azzal érvelnek, hogy a fizetett hirdetések egyébként is följebb kerülnek a listán, mint a jól optimalizált weblapok, így valójában elég hirdetni az oldalakat, nincs szükség a SEO-val foglalkozni, véli a kulcsszo.hu szakértője, Evenich András. A másik gyakori érv, hogy a SEO  nem mérhető. Valójában ez nincs így, és legalább akkora tévedés, mint az, hogy a 2 százalékos konverziós arány elvárt.

Tényleg nem fontos? A számok mást mondanak

A Wolfgang Digital nemrég kiadta a 2016-os Internet kereskedelmi tanulmányát, amiben összesen 80 millió weboldalt, vizsgáltak, ezeknek összbevétele elérte a 230 millió dollárt. A kutatáson egyebek mellett az évek óta etalonként kezelt 2 százalékos konverziós arány is megbukott - ez 80 millió weblap vizsgálata során is alig 1,5 százalék volt.

A másik meglepetés, hogy a hirdetés valójában nem minden: a weboldalakra érkező látogatók 43 százaléka (10-ből minden 4. ember) a Google organikus, SEO alapú találatai alapján talált az adott oldalra. Hirdetésekből csak 27 százalék kattintott át, 16 százalék tette ki a közvetlen forgalmat. Hírlevélből és Facebookról elenyészően kevesen, 6 illetve 3 százalék kattintott tovább az oldalra.

Még ennél is fontosabb a vásárlók aránya: a ténylegesen pénzt költők 41 százaléka szintén SEO találatok alapján talált az adott oldalra, a jó tartalom és a Google jó helyezése "önmagáért beszélt". A hirdetések mindössze csak a vásárlók negyedét tudták bevonzani, ráadásul ez sokkal drágább megoldást is jelent a vállalatvezetőknek, tudta meg a Privátbankár.hu.

Kulcsszó: sebesség mindenek felett

A rendkívül felgyorsult világban nem csoda, hogy már egy oldal betöltését sem várjuk meg, ha nem muszáj: erős negatív korreláció van a betöltési sebesség és a vásárlás között. Minél lassabban tölt be egy honlap, annál valószínűbb, hogy a látogató elunja a várakozást, és faképnél hagyja az oldalt, vásárlás és böngészés nélkül. Ezt pedig a Google idővel hátrasorolással bünteti. A SEO-val azonban optimalizálhatjuk a képeket és gyorsíthatjuk az oldal betöltését, ami végső soron "ingyen" hoz nekünk vásárlókat.

Címkék: Vállalat
A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Nagyon kattogott a pénztárgép a Henkelnél
Privátbankár.hu | 2024. május 3. 13:59
A Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern növekvő negyedéves árbevételről jelentett pénteken.
Vállalat Újabb cégbe száll be a 4iG
Privátbankár.hu | 2024. május 2. 17:06
A 4iG Csoport a Remred Technológia Fejlesztő Zrt.-be való beszállással tovább erősítheti globális jelenlétét a műholdas piacon.
Vállalat Bevált recept alapján nyomul Ukrajnában a McDonald’s
Mester Nándor | 2024. május 2. 10:04
Összefog a benzinkút-hálózatokkal, közben több nagyvárosban is új egységeket nyit.
Vállalat Kínában portyázik a világ egyik leggazdagabb embere
Privátbankár.hu | 2024. április 28. 17:18
Elon Musk, a Tesla elektromosautó-vállalat vezetője, a világ egyik leggazdagabb embere a kínai nemzetközi kereskedelmi tanács meghívására előre be nem jelentett látogatást kezdett vasárnap az ázsiai országban, és találkozik magas rangú kínai vezetőkkel.
Vállalat Irányt vált a Volkswagen
Privátbankár.hu | 2024. április 28. 16:02
Szerény tervekkel vág neki a következő éveknek a Volkswagen Kínában, de még ezek eléréséhez is alaposan fel kell kötnie a gatyáját és rengeteg erőforrást kell fordítania fejlesztésekre.
Vállalat Hernádi Zsolt elárulta: megvan, mekkora osztalékot fizet a Mol
Privátbankár.hu | 2024. április 25. 16:43
Nem volt egyszerű éve a Molnak 2023-ban.
Vállalat Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
Privátbankár.hu | 2024. április 24. 16:11
A villamosenergia-rendszerről készített digitális másolat segítségével felgyorsíthatóvá válik az autógyárak energiarendszerének megtervezése, modernizálása.
Vállalat Négynapos? Hatnapos munkahét jön a Samsungnál
Privátbankár.hu | 2024. április 23. 14:24
Gazdasági okokra hivatkozva hozták meg az intézkedést.
Vállalat Érkezik az új, nyolcmillió forintos elektromos Dacia
Privátbankár.hu | 2024. április 23. 12:59
 A Renault francia autógyártó konszern idei eladásainak a növekedésére számít.
Vállalat A BioTechUSA-cégcsoport 2023-as éve: közel a 100 milliárdos árbevételi határ
Natív tartalom | 2024. április 22. 16:24
Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport. Tavaly csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte árbevételét, és közel 5 milliárd forintot fordított beruházásokra. Évről évre nő a bevételük, pedig Lévai Bálint vezérigazgató szerint a maratoni futás 42 kilométeréből még csak az 5. kilométernél járnak.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG