3p

Elégedett ügyfelek nélkül nincs sikeresen működő, nyereséges cég, hiszen ők hozzák a bevételt, így ha senki sem elégedett a termékeddel vagy szolgáltatásoddal, akkor sajnos a vállalkozásod nem lesz hosszú életű.

Az ügyfelek elégedettségét elnyerni és megtartani viszont nem egyszerű, de szerencsére nem is lehetetlen. Főleg, hogy ma már ehhez olyan korszerű megoldások állnak rendelkezésedre, mint a MiniCRM szoftvere, ami jóval több, mint egy sima ügyfélkapcsolat-kezelő program. 

S hogy hogyan használhatod ezt a rendszert arra, hogy pozitívabb képet alakíts ki a cégedről a vásárlóidban? Mutatunk néhány trükköt példákkal! 

Minden előzmény egy helyen

Egy nyílászárók értékesítésével foglalkozó cég irodájában megszólal a telefon, az ügyfélszolgálatos kolléganő fogadja a hívást. Az egyik megrendelő van a vonalban, jelzi, hogy az előzetesen megbeszélt időpont a helyszíni felmérésre sajnos mégsem felel meg neki, másikat szeretne egyeztetni.

Ha nincs ügyfélkezelő rendszer, akkor szegény kolléganő elsőre valószínűleg azt sem tudja, kivel beszél, azt meg pláne nem, hogy mikor is lett volna az a bizonyos időpont, és egyáltalán hova kellett volna felmérésre menni.

Ha viszont minden adat CRM-ben van, akkor elég csak bepötyögni a hívó nevét, és máris megjelenik minden fontos adat a képernyőn. “Kedves Péter, tehát akkor a holnap délután 4 órai időpontot szeretné átrakatni? Mit szólna mondjuk jövő kedden délelőtt 11-hez? Igen, kollégáink ekkor mennek majd a Pécs, Rózsa utca 3. címre.” A megrendelőt örömmel tölti el, ha az ügyfélszolgálatos így “emlékszik” rá. 

Személyes hangvételű kommunikáció

Itt nemcsak arra gondolunk, hogy a kiküldött e-mailekben minden ügyfelet a nevén szólíts, mert ez alapvető, senki sem szeret személytelen, “Tisztelt Címzett” és hasonló leveleket kapni. 

Hanem arra, hogy maga a tartalom is releváns legyen az ügyfél számára. Ha már vannak róla előzetes adatok, akkor egyszerű összeállítani egy személyre szóló ajánlatot, amiben olyan termékek vagy szolgáltatások szerepelnek, amelyek valóban érdekesek számára.

Ha például valaki legutóbb egy kerti medencét vásárolt tőled, akkor ne akciós hűtőszekrényekről szóló levelet küldj neki, hanem egy medencetisztító eszközökről, kiegészítőkről szóló ajánlatot. 

Kérdőív egyszerű elemzése

Az ügyfelek elégedettségének felmérésére az egyik leghatékonyabb eszköz a kérdőív. Igen ám, de ezt a sok beérkezett adatot valakinek fel is kell dolgoznia. Ugye nem gondoltad, hogy bárkinek manuálisan kellene ezt megcsinálnia? 

Persze így is lehet, de sokkal hatékonyabb és gyorsabb, ha a feladatot a CRM rendszerre bízod. Az integrálásnak köszönhetően a kitöltött kérdőívek adatai azonnal bekerülnek a programba, ahol könnyedén készíthetsz belőlük részletes riportokat. 

Így kapsz egy statisztikát arról, hogy melyek azok a területek, ahol a cégednek még javulnia kell, és melyek azok, amikkel az ügyfelek elégedettek.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nem könnyű szerencsejáték-függővé válni, de érdemes vigyázni
Natív tartalom | 2024. október 17. 12:44
A következő tényezők nagyban befolyásolják, hogy kiből lesz szerencsejáték-függő: gyenge társas kapcsolatok, a család megtartó erejének hiánya, az alacsony önértékelés és a magány érzése mind közrejátszhatnak abban, ha valaki szerencsejáték-függővé válik – derül ki egy friss kutatásból.
Vásárló Dohányzás: itt az új trónkövetelő
Privátbankár.hu | 2024. október 17. 07:55
Volt idő, amikor a dohányzás egyszerű dolog volt, ám az e-cigik megjelenésével ennek régen vége szakadt. A dohánygyártók mindig találnak új módokat.
Vásárló Holnaptól olcsóbb lesz az egyik üzemanyag, itt vannak a számok
Privátbankár.hu | 2024. október 16. 10:03
Érdemes figyelni.
Vásárló Infláció? Az micsoda?
Kenessei András | 2024. október 14. 15:01
Folyamatos és állandó a pénzromlás. Nem csak nálunk. Az egész világon. Jegyzet.
Vásárló Hátborzongató hírt kaptak a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2024. október 14. 11:14
Jön a drágulás a benzinkutakon.
Vásárló Főszerepet kap a Temu: 393 billió forintos tételről van szó
Privátbankár.hu | 2024. október 13. 17:27
Két év csökkenése után várhatóan újra nőni fog az online kereskedelem értéke Európában, ám az infláció visszaesése mellett ez részben a kínai filléres platformok megjelenésének köszönhető.
Vásárló IKEA-s bevásárlást tervez? Újabb vevőcsalógató lépésekre számíthat
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. október 13. 16:14
Az IKEA csökkentette árait az elmúlt időszakban, hogy lendületet adjon eladásainak, ám elmúlt üzleti éve ennek ellenére halványan alakult. A választ további vevőcsalogató lépésekben látják.
Vásárló Már sejthető, milyen újdonság várható a jövőben a Tescótól
Buksza blog | 2024. október 13. 12:29
Az Egyesült Királyságban a Bajnokok Ligájának döntője előtt adott ízelítőt a Tesco abból, mekkora reklámkampánnyal érheti el az áruházlánc vevőit egy cég, ha él az ezzel kapcsolatos új lehetőségekkel.
Vásárló Felújítás vagy újjáépítés: melyik éri meg jobban?
Márkázott tartalom | 2024. október 10. 10:22
Egy ház lebontása és újjáépítése enyhén szólva is ijesztő. De csak azért, mert nagyon nagy munkának tűnik, még nem biztos, hogy jobban megéri részleges felújításba kezdeni a teljes átépítés helyett. 
Vásárló Hogyan úszhatod meg az autómosást a legköltséghatékonyabban?
Márkázott tartalom | 2024. október 9. 11:23
Minden autótulajdonosnak nagy fejtörést okoz az autó mosása, vagyis inkább annak a hogyanja és legfőképpen a helyszíne. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG