3p

Elégedett ügyfelek nélkül nincs sikeresen működő, nyereséges cég, hiszen ők hozzák a bevételt, így ha senki sem elégedett a termékeddel vagy szolgáltatásoddal, akkor sajnos a vállalkozásod nem lesz hosszú életű.

Az ügyfelek elégedettségét elnyerni és megtartani viszont nem egyszerű, de szerencsére nem is lehetetlen. Főleg, hogy ma már ehhez olyan korszerű megoldások állnak rendelkezésedre, mint a MiniCRM szoftvere, ami jóval több, mint egy sima ügyfélkapcsolat-kezelő program. 

S hogy hogyan használhatod ezt a rendszert arra, hogy pozitívabb képet alakíts ki a cégedről a vásárlóidban? Mutatunk néhány trükköt példákkal! 

Minden előzmény egy helyen

Egy nyílászárók értékesítésével foglalkozó cég irodájában megszólal a telefon, az ügyfélszolgálatos kolléganő fogadja a hívást. Az egyik megrendelő van a vonalban, jelzi, hogy az előzetesen megbeszélt időpont a helyszíni felmérésre sajnos mégsem felel meg neki, másikat szeretne egyeztetni.

Ha nincs ügyfélkezelő rendszer, akkor szegény kolléganő elsőre valószínűleg azt sem tudja, kivel beszél, azt meg pláne nem, hogy mikor is lett volna az a bizonyos időpont, és egyáltalán hova kellett volna felmérésre menni.

Ha viszont minden adat CRM-ben van, akkor elég csak bepötyögni a hívó nevét, és máris megjelenik minden fontos adat a képernyőn. “Kedves Péter, tehát akkor a holnap délután 4 órai időpontot szeretné átrakatni? Mit szólna mondjuk jövő kedden délelőtt 11-hez? Igen, kollégáink ekkor mennek majd a Pécs, Rózsa utca 3. címre.” A megrendelőt örömmel tölti el, ha az ügyfélszolgálatos így “emlékszik” rá. 

Személyes hangvételű kommunikáció

Itt nemcsak arra gondolunk, hogy a kiküldött e-mailekben minden ügyfelet a nevén szólíts, mert ez alapvető, senki sem szeret személytelen, “Tisztelt Címzett” és hasonló leveleket kapni. 

Hanem arra, hogy maga a tartalom is releváns legyen az ügyfél számára. Ha már vannak róla előzetes adatok, akkor egyszerű összeállítani egy személyre szóló ajánlatot, amiben olyan termékek vagy szolgáltatások szerepelnek, amelyek valóban érdekesek számára.

Ha például valaki legutóbb egy kerti medencét vásárolt tőled, akkor ne akciós hűtőszekrényekről szóló levelet küldj neki, hanem egy medencetisztító eszközökről, kiegészítőkről szóló ajánlatot. 

Kérdőív egyszerű elemzése

Az ügyfelek elégedettségének felmérésére az egyik leghatékonyabb eszköz a kérdőív. Igen ám, de ezt a sok beérkezett adatot valakinek fel is kell dolgoznia. Ugye nem gondoltad, hogy bárkinek manuálisan kellene ezt megcsinálnia? 

Persze így is lehet, de sokkal hatékonyabb és gyorsabb, ha a feladatot a CRM rendszerre bízod. Az integrálásnak köszönhetően a kitöltött kérdőívek adatai azonnal bekerülnek a programba, ahol könnyedén készíthetsz belőlük részletes riportokat. 

Így kapsz egy statisztikát arról, hogy melyek azok a területek, ahol a cégednek még javulnia kell, és melyek azok, amikkel az ügyfelek elégedettek.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG