3p

Elégedett ügyfelek nélkül nincs sikeresen működő, nyereséges cég, hiszen ők hozzák a bevételt, így ha senki sem elégedett a termékeddel vagy szolgáltatásoddal, akkor sajnos a vállalkozásod nem lesz hosszú életű.

Az ügyfelek elégedettségét elnyerni és megtartani viszont nem egyszerű, de szerencsére nem is lehetetlen. Főleg, hogy ma már ehhez olyan korszerű megoldások állnak rendelkezésedre, mint a MiniCRM szoftvere, ami jóval több, mint egy sima ügyfélkapcsolat-kezelő program. 

S hogy hogyan használhatod ezt a rendszert arra, hogy pozitívabb képet alakíts ki a cégedről a vásárlóidban? Mutatunk néhány trükköt példákkal! 

Minden előzmény egy helyen

Egy nyílászárók értékesítésével foglalkozó cég irodájában megszólal a telefon, az ügyfélszolgálatos kolléganő fogadja a hívást. Az egyik megrendelő van a vonalban, jelzi, hogy az előzetesen megbeszélt időpont a helyszíni felmérésre sajnos mégsem felel meg neki, másikat szeretne egyeztetni.

Ha nincs ügyfélkezelő rendszer, akkor szegény kolléganő elsőre valószínűleg azt sem tudja, kivel beszél, azt meg pláne nem, hogy mikor is lett volna az a bizonyos időpont, és egyáltalán hova kellett volna felmérésre menni.

Ha viszont minden adat CRM-ben van, akkor elég csak bepötyögni a hívó nevét, és máris megjelenik minden fontos adat a képernyőn. “Kedves Péter, tehát akkor a holnap délután 4 órai időpontot szeretné átrakatni? Mit szólna mondjuk jövő kedden délelőtt 11-hez? Igen, kollégáink ekkor mennek majd a Pécs, Rózsa utca 3. címre.” A megrendelőt örömmel tölti el, ha az ügyfélszolgálatos így “emlékszik” rá. 

Személyes hangvételű kommunikáció

Itt nemcsak arra gondolunk, hogy a kiküldött e-mailekben minden ügyfelet a nevén szólíts, mert ez alapvető, senki sem szeret személytelen, “Tisztelt Címzett” és hasonló leveleket kapni. 

Hanem arra, hogy maga a tartalom is releváns legyen az ügyfél számára. Ha már vannak róla előzetes adatok, akkor egyszerű összeállítani egy személyre szóló ajánlatot, amiben olyan termékek vagy szolgáltatások szerepelnek, amelyek valóban érdekesek számára.

Ha például valaki legutóbb egy kerti medencét vásárolt tőled, akkor ne akciós hűtőszekrényekről szóló levelet küldj neki, hanem egy medencetisztító eszközökről, kiegészítőkről szóló ajánlatot. 

Kérdőív egyszerű elemzése

Az ügyfelek elégedettségének felmérésére az egyik leghatékonyabb eszköz a kérdőív. Igen ám, de ezt a sok beérkezett adatot valakinek fel is kell dolgoznia. Ugye nem gondoltad, hogy bárkinek manuálisan kellene ezt megcsinálnia? 

Persze így is lehet, de sokkal hatékonyabb és gyorsabb, ha a feladatot a CRM rendszerre bízod. Az integrálásnak köszönhetően a kitöltött kérdőívek adatai azonnal bekerülnek a programba, ahol könnyedén készíthetsz belőlük részletes riportokat. 

Így kapsz egy statisztikát arról, hogy melyek azok a területek, ahol a cégednek még javulnia kell, és melyek azok, amikkel az ügyfelek elégedettek.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG