2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Egyesült Királyságban a Bajnokok Ligájának döntője előtt adott ízelítőt a Tesco abból, mekkora reklámkampánnyal érheti el az áruházlánc vevőit egy cég, ha él az ezzel kapcsolatos új lehetőségekkel.

A Tesco kiskereskedelmi médiadivíziója bemutatta azokat az új formákat, amelyek kibővítik a hirdetőknek eddig rendelkezésére álló promóciós lehetőségeket – írta a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál. Két újdonságról van szó: az óriási, egész falfelületeket befedő reklámokról és a videóhirdetésekről. Az előbbiből már adott ízelítőt a kiskereskedő, amikor júniusban a Wembley stadionban rendezték a Bajnokok Ligájának döntő mérkőzését.

A PepsiCo mint az UEFA egyik fontos szponzora élt a lehetőséggel, hogy három fő márkáját, a Pepsit, a Doritost és a Walkerst hirdesse a közelben lévő Tesco-áruházban akkora felületen, hogy a hirdetés előtt álló szemlélő nem látta az eget az óriási reklám felett. Ilyen reklámozási lehetőséghez hasonló méretű hirdetés korábban nem volt elérhető.

Újabb ötletekkel igyekszik meggyőzni a vásárlókat a boltlánc
Újabb ötletekkel igyekszik meggyőzni a vásárlókat a boltlánc
Fotó: Tesco

A videós opció elsősorban a kiskereskedő internetes megjelenéséhez kapcsolódik. A Tescóban kapható termékek gyártóinak módjuk lesz rövid videókon reklámozni portékájukat az áruházlánc weboldalán vagy az alkalmazásaihoz kapcsolódva. Emellett még egy további lehetőséget is kínál a Tesco Media Nevezetesen megnyitnak egy „insights” portált, a mi lehetővé teszi a márkáknak és a hirdetési ügynökségeknek, hogy betekintést nyerjenek azokba az adatokba, amelyeket a kiskereskedő vásárlói megadnak az áruházaknak például a Clubcard rendszerhez csatlakozva. (Természetesen akkor, ha ezek kiadását az ügyfél engedélyezte.) Ezek alapján személyre szabott, pontosan célzott promóciókat folytathatnak. Az új platformot a hirdetőkkel, a médiaügynökségekkel és a marketing területén tevékenykedő szakmai szervezetekkel együttműködve alakították ki. Az ambíciójuk nem kevesebb, mint hogy új standardot állítsanak fel a kiskereskedelmi média területén. A marketingnek ez az ára bővül, és a Tesco le akarja fölözni az ebben rejlő lehetőségeit.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló Hogyan egyensúlyozz teljesítmény és pihenés között az üzleti életben?
Márkázott tartalom | 2025. július 3. 13:46
A mai üzleti világban gyakran előfordul, hogy a teljesítményt minden elé helyezzük, még akkor is, ha ez hosszú távon a jóllétünk rovására megy. Valójában az igazi siker kulcsa abban rejlik, mennyire tudatosan képes valaki pihenni és regenerálódni. A határidők betartása nem elég, figyelmet kell fordítani arra is, hogyan lehet feltöltődni a mindennapi terhek okozta stressz után.
Vásárló LED izzók: a modern otthon kedvenc fényei
Márkázott tartalom | 2025. július 1. 12:50
Az ember gyakran elgondolkodik azon, hogyan tehetné még hangulatosabbá a lakását. Az enerigatakarékos technológiák, mint például a LED izzók, egyre népszerűbbek a fenntarthatóság iránt elkötelezett háztartásokban. A hagyományos fényforrások helyett sokan döntenek a melegséget sugárzó sárga LED izzók mellett, amelyek nemcsak hogy energiatakarékosak, hanem otthonunk eleganciáját is növelik. A sárga fényben fürdő helyiségek valódi komfortérzetet teremtenek.
Vásárló Nyaralni indul? Ezt a tippet fogadja meg tankoláshoz!
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 09:33
Ez történt az üzemanyagokkal.
Vásárló Valami készül a benzinkutakon – örülhetnek az autósok?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 10:26
Ez történt az üzemanyagok árával.
Vásárló Lefújták az egészen különös sztrájkot Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 16:08
Mégsem lesz benzinkútsztrájk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG