4p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Ironikus módon a pénzügyi területen dolgozóknak gyakran nehéz meglátniuk a saját értéküket és lehetőségeiket. Pedig ügyes marketinggel és jó szakmai kapcsolatokkal csak mi állunk saját karriercsúcsunk útjában. Ebben a cikkben ahhoz igyekszünk néhány hasznos tanácsot adni, hogyan lendüljünk túl ezen és milyen marketing lehetőségeink vannak bevételünk növelésére.

 

Milyen nehézségekkel találhatjuk szembe magunkat pénzügyi szakemberként?

A marketing egy külön szakma, aminek az elsajátítása éppúgy időt és energiát vesz igénybe, mint a pénzügyi, adózási szabályok megértése. Ezért, aki a saját szakmájában magas szintű tudással rendelkezik gyakran bizonytalan más területeken. A pénzügyi szektor ráadásul kihívásokkal teli. Igen magas a verseny, hiszen egyéni vállalkozókkal, könyvelő cégekkel, lelkes amatőrökkel kell megküzdenünk, akik majd mindent megcsinálnak maguknak.

A magas szintű szolgáltatás ráadásul magasabb árazással is együtt jár, amit nem mindenki hajlandó megfizetni bizalom nélkül. Épp az óriási verseny miatt azonban nem egyszerű bizalmat építeni. A szabályok folyamatos változásainak nyomon követését ráadásul még nem is említettük. A szaktudást ugyan nekünk kell hozni az egyenletbe, a másik két problémára jó megoldást nyújthat a marketing!

Vizsgáljuk felül a honlapunkat!

Ma már szinte nincs olyan vállalkozás, ami el tudna működni online jelenlét nélkül. Az, hogy van egy honlapunk viszont még nem egyenlő azzal, hogy potenciális ügyfeleink megtalálnak és ha meg is találnak, minket fognak választani. Ha organikusan akarjuk növelni honlapunk elérését, mindenképp figyelmet kell fordítanunk a keresőoptimalizálásra.

Ez egyfelől jelenti honlapunk technikai optimalizálását, így például a gyors betöltődési sebességet, a reszponzivitást és a mobilbarát megjelenést. Másfelől pedig a tudatos SEO szövegírást is. Keressük meg a számunkra megfelelő kulcsszavakat, töltsük ki a metaleírásokat és készítsünk releváns tartalmakat célcsoportunk számára!

Indítsunk szakmai blogot!

A pénzügy nem egyszerűen érthető terület, ahhoz pedig, hogy ügyfeleink megértsék, miért van szükség megbízható szakemberre, fontos, hogy tisztában legyenek az alapjaival. Ez az edukáció a mi munkánkat is segítheti hosszú távon, hiszen nem kérdőjelezik majd meg, mit miért csinálunk és hatékonyabban tudunk velük együttműködni.

A blogok ráadásul a SEO-t is támogatják, hiszen megjelennek bennük a számunkra releváns kulcsszavak és kiegészítő kulcsszavak. Ezek pedig segíthetnek benne, hogy megelőzzük konkurenciánkat.

Legyünk jelen a közösségi médiában!

Indíthatunk egy hivatalos oldalt, de akár saját profilunkat is használhatjuk üzleti céljainkra. Akár egyéni vállalkozóként, vagy céges keretek között végezzük a munkánkat, a perszonalizáció nagyban hozzájárul a bizalomépítéshez. Osszuk meg friss blogbejegyzéseinket, reagáljuk az új jogszabályokra, esetleg csatlakozzunk vállalkozói csoportokba és nyújtsunk pénzügyi segítséget.

Nemcsak a kisvállalkozók számára lehetnek hasznosak a bejegyzéseink, akik esetleg még nem tartanak ott, hogy szükségük legyen egy pénzügyi szakemberre. A nagyobb vállalatok, ügynökségek is látni fogják bejegyzéseinket, akik ezekben a csoportokban keresnek alvállalkozókat és megalapozhatjuk a belénk vetett bizalmukat.

Milyen közösségi felületeken érdemes jelen lennünk?

  • Facebook: Itt találhatjuk meg a felhasználók legszélesebb körét és ugyan az utóbbi években egyre csökken a népszerűsége, még mindig az egyik legjelentősebb közösségi platform.
  • LinkedIn: Ha szakmai körökben elismertek akarunk lenni, mindenképp érdemes jelen lennünk LinkedInen is. Már csak azért is, mert a célcsoportunk kimondottan munka- és munkaerőkeresés céljával látogatja.
  • TikTok: A hírével szemben nemcsak fiatalok használják. A rövid, virális videók, különösen pénzügyi témában gyorsan, sok emberhez képesek eljutni, talán ahhoz is, akinek épp ránk van szüksége.
  • Google Cégprofil és térkép: A bizalomépítés egyik eszköze lehet, ha jelen vagyunk a Google Cégprofilon, ahol meglévő és volt ügyfelek értékelhetik szolgáltatásunkat.

Vegyünk részt szakmai workshopokon, webináriumokon!

Előadóként vagy szervezőként, de még vendégként is hasznosak lehetnek ezek az események. Bemutathatjuk szakmai ismereteinket, kapcsolatot építhetünk a kollégákkal, lehetséges ügyfelekkel, ami akár későbbi ajánláshoz, megbízáshoz is vezethet. A szaktekintélyünk növelésével ráadásul értékünket is növelhetjük, ami magasabb bevételeket eredményezhet.

Fontos megjegyezni, hogy a pénzügyi szektorban a bizalom és a hitelesség kulcsfontosságúak. A marketing pedig csak egy eszköz arra, hogy ezeket kiépítsük potenciális ügyfeleink felé és minél több emberhez eljuttassuk.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
Vásárló Töltsd le az 5 éves MySPAR appot – spórolj és nyerd meg az új Peugeot 2008-at!
PR | 2025. október 9. 10:03
Születésnapját ünnepli a MySPAR app, amit már több mint félmillióan használnak nap mint nap. Most a hetente frissülő digitális kuponok többsége akár 30% kedvezményt ad, a nyereményjáték fődíja pedig egy vadonatúj Peugeot 2008!
Vásárló Energiatakarékos hűtők 2025-ben: mennyit spórolhat egy A-osztályos modell?
PR | 2025. október 7. 13:44
A háztartások energiafogyasztásának jelentős részét a folyamatosan üzemelő készülékek adják. Közülük is a hűtőszekrény az, amely a nap 24 órájában működik, így választása hosszú évekre meghatározza a villanyszámlát. 2025-ben az energiahatékonyság már nemcsak környezetvédelmi kérdés, hanem egyre inkább pénzügyi döntés is: egy A-osztályos modell éves szinten tízezreket hagyhat a családi kasszában.
Vásárló Őszi hajtrendek: a legdivatosabb frizurák ebben a szezonban
Márkázott tartalom | 2025. október 7. 10:20
Az őszi időszak mindig kiváló lehetőséget ad arra, hogy kicsit megújítsa magát, akár egy új frizura segítségével. 
Vásárló Eldobja a „csodafegyverét” a kormány a választásokig? Kizártnak tűnik
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. október 7. 05:37
Már nem csak tavalyhoz képest drágább a nagybevásárlás: két hónap után újra emelkedésnek indultak az élelmiszerárak a hipermarketekben. Az viszont jó hír, hogy az éves drágulás tempója legalább egy kicsit újra lassult. Elképzelhetetlennek tűnik az árrésstop november végi kivezetése a Privátbankár Árkosár legfrissebb eredményei alapján.
Vásárló A hatékonyság titka: modern higiéniai megoldások
Márkázott tartalom | 2025. október 6. 10:12
Gondolta volna, hogy a tisztaság mennyire fontos szerepet játszik a vállalatok hétköznapjaiban? Akár szállodák, akár kórházak működtetése a cél, a megfelelő higiéniai rendszerek kialakítása nemcsak a komfortérzetet növeli, hanem közvetlenül befolyásolja a gazdasági teljesítményt is. 
Vásárló Motorkerékpár vásárlása lízinggel?
Márkázott tartalom | 2025. október 5. 13:40
Bizony erre is van lehetőség, de természetesen itt a részletekre kiemelten figyelni kell. Kevesen tudják, de több típusa is elérhető a lízingnek, a nyílt végű kifejezetten vállalkozók, cégek számára érheti meg, mivel még áfalevonásra is lehetőség van, így kevesebb kamatot kell visszafizetni.
Vásárló Vitaminok és ásványi anyagok a teljesebb életért
Márkázott tartalom | 2025. október 5. 11:09
Ma már teljesen hétköznapinak számít, ha étrend-kiegészítőkkel támogatjuk szervezetünk működését. Különösen az őszi, megfázásra hajlamosító időjárásban érezzük ennek szükségét. A termékek közt azonban könnyen zavarba jöhetünk, ha meglátjuk, milyen széles a kínálat a piacon, ezért nagyon fontos, hogy megtaláljuk azt a termékcsaládot, ami megbízható és minden tekintetben meg is felel az elvárásainknak. 
Vásárló Milyen párnahuzatot érdemes választani?
Márkázott tartalom | 2025. október 4. 10:40
Gondoltál már arra, milyen hatással van az alvási kényelemre egy egyszerű párnahuzat? Bár sokan inkább a megjelenésre figyelnek, az anyagválasztás valójában alapvető fontosságú a pihenés minőségének javításában. Különösen a természetes anyagok, mint a selyem, olyan előnyöket kínálnak, amik jelentősen befolyásolják a mindennapi komfortot. Nemcsak luxusérzést nyújtanak, hanem bőr- és hajápolási szempontból is előnyösek.
Vásárló Ínycsiklandó élmények: hogyan formálják át a gasztronómiai programok a rendezvényeket?
Márkázott tartalom | 2025. október 3. 13:44
A gasztronómiai élmények egyre több embert vonzanak, hiszen nem csupán az ízlelőbimbókat stimulálják, hanem közösségi élményeket és emlékeket is eredményeznek. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG