4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ironikus módon a pénzügyi területen dolgozóknak gyakran nehéz meglátniuk a saját értéküket és lehetőségeiket. Pedig ügyes marketinggel és jó szakmai kapcsolatokkal csak mi állunk saját karriercsúcsunk útjában. Ebben a cikkben ahhoz igyekszünk néhány hasznos tanácsot adni, hogyan lendüljünk túl ezen és milyen marketing lehetőségeink vannak bevételünk növelésére.

 

Milyen nehézségekkel találhatjuk szembe magunkat pénzügyi szakemberként?

A marketing egy külön szakma, aminek az elsajátítása éppúgy időt és energiát vesz igénybe, mint a pénzügyi, adózási szabályok megértése. Ezért, aki a saját szakmájában magas szintű tudással rendelkezik gyakran bizonytalan más területeken. A pénzügyi szektor ráadásul kihívásokkal teli. Igen magas a verseny, hiszen egyéni vállalkozókkal, könyvelő cégekkel, lelkes amatőrökkel kell megküzdenünk, akik majd mindent megcsinálnak maguknak.

A magas szintű szolgáltatás ráadásul magasabb árazással is együtt jár, amit nem mindenki hajlandó megfizetni bizalom nélkül. Épp az óriási verseny miatt azonban nem egyszerű bizalmat építeni. A szabályok folyamatos változásainak nyomon követését ráadásul még nem is említettük. A szaktudást ugyan nekünk kell hozni az egyenletbe, a másik két problémára jó megoldást nyújthat a marketing!

Vizsgáljuk felül a honlapunkat!

Ma már szinte nincs olyan vállalkozás, ami el tudna működni online jelenlét nélkül. Az, hogy van egy honlapunk viszont még nem egyenlő azzal, hogy potenciális ügyfeleink megtalálnak és ha meg is találnak, minket fognak választani. Ha organikusan akarjuk növelni honlapunk elérését, mindenképp figyelmet kell fordítanunk a keresőoptimalizálásra.

Ez egyfelől jelenti honlapunk technikai optimalizálását, így például a gyors betöltődési sebességet, a reszponzivitást és a mobilbarát megjelenést. Másfelől pedig a tudatos SEO szövegírást is. Keressük meg a számunkra megfelelő kulcsszavakat, töltsük ki a metaleírásokat és készítsünk releváns tartalmakat célcsoportunk számára!

Indítsunk szakmai blogot!

A pénzügy nem egyszerűen érthető terület, ahhoz pedig, hogy ügyfeleink megértsék, miért van szükség megbízható szakemberre, fontos, hogy tisztában legyenek az alapjaival. Ez az edukáció a mi munkánkat is segítheti hosszú távon, hiszen nem kérdőjelezik majd meg, mit miért csinálunk és hatékonyabban tudunk velük együttműködni.

A blogok ráadásul a SEO-t is támogatják, hiszen megjelennek bennük a számunkra releváns kulcsszavak és kiegészítő kulcsszavak. Ezek pedig segíthetnek benne, hogy megelőzzük konkurenciánkat.

Legyünk jelen a közösségi médiában!

Indíthatunk egy hivatalos oldalt, de akár saját profilunkat is használhatjuk üzleti céljainkra. Akár egyéni vállalkozóként, vagy céges keretek között végezzük a munkánkat, a perszonalizáció nagyban hozzájárul a bizalomépítéshez. Osszuk meg friss blogbejegyzéseinket, reagáljuk az új jogszabályokra, esetleg csatlakozzunk vállalkozói csoportokba és nyújtsunk pénzügyi segítséget.

Nemcsak a kisvállalkozók számára lehetnek hasznosak a bejegyzéseink, akik esetleg még nem tartanak ott, hogy szükségük legyen egy pénzügyi szakemberre. A nagyobb vállalatok, ügynökségek is látni fogják bejegyzéseinket, akik ezekben a csoportokban keresnek alvállalkozókat és megalapozhatjuk a belénk vetett bizalmukat.

Milyen közösségi felületeken érdemes jelen lennünk?

  • Facebook: Itt találhatjuk meg a felhasználók legszélesebb körét és ugyan az utóbbi években egyre csökken a népszerűsége, még mindig az egyik legjelentősebb közösségi platform.
  • LinkedIn: Ha szakmai körökben elismertek akarunk lenni, mindenképp érdemes jelen lennünk LinkedInen is. Már csak azért is, mert a célcsoportunk kimondottan munka- és munkaerőkeresés céljával látogatja.
  • TikTok: A hírével szemben nemcsak fiatalok használják. A rövid, virális videók, különösen pénzügyi témában gyorsan, sok emberhez képesek eljutni, talán ahhoz is, akinek épp ránk van szüksége.
  • Google Cégprofil és térkép: A bizalomépítés egyik eszköze lehet, ha jelen vagyunk a Google Cégprofilon, ahol meglévő és volt ügyfelek értékelhetik szolgáltatásunkat.

Vegyünk részt szakmai workshopokon, webináriumokon!

Előadóként vagy szervezőként, de még vendégként is hasznosak lehetnek ezek az események. Bemutathatjuk szakmai ismereteinket, kapcsolatot építhetünk a kollégákkal, lehetséges ügyfelekkel, ami akár későbbi ajánláshoz, megbízáshoz is vezethet. A szaktekintélyünk növelésével ráadásul értékünket is növelhetjük, ami magasabb bevételeket eredményezhet.

Fontos megjegyezni, hogy a pénzügyi szektorban a bizalom és a hitelesség kulcsfontosságúak. A marketing pedig csak egy eszköz arra, hogy ezeket kiépítsük potenciális ügyfeleink felé és minél több emberhez eljuttassuk.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Meglepő újdonsággal állt elő az Aldi, mérföldkő lehet a boltlánc életében
Buksza blog | 2024. április 28. 08:33
Az Aldi és építőipari beruházó partnere új szintre emelte Németországban közös tevékenységét azzal, hogy többre vállalkozott egyszerűen egy új áruház felépítésénél. A bolt felett lakóház épült.
Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG