Luxusmárka
Makro / Külgazdaság Mennyi pénz kell ahhoz, hogy ultragazdagok legyünk?  
Privátbankár.hu | 2024. március 24. 14:08
Ki ne vágyna arra, hogy két kézzel szórhassa a pénzt? Egyre többen tehetik ezt meg, ugyanis egy év alatt igencsak kibővült az ultragazdagok klubja. 
Vásárló Ha Rolexre vagy Patek Philippe-re vágyik, most potom pénzért hozzájuthat 
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 6. 15:06
A használt luxusórák árai kétéves mélypont közelében vannak, több mint 31 százalékkal csökkentek a 2022. márciusi csúcs óta.
Vásárló Ez a világ 10 legkülönlegesebb és legdrágább luxusórája  
Kollár Dóra | 2023. május 20. 18:36
A luxusórák az egyik legfontosabb státuszszimbólumnak számítanak, azonban ezek közt is akadnak elképesztő különlegességek. 
Részvény / Deviza / Áru A luxuscikkekre bezzeg van kereslet, videójátékot is játszhatunk majd a Netflixen 
Eidenpenz József | 2021. július 16. 11:48
A tegnapi esés után optimizmus látszik Európában, miközben számos vállalati jelentés érkezik. Jól teljesítenek az európai luxusmárkák, mint a Porsche vagy a Richemont, nagyot zuhant viszont az Ericsson. Az EU-ban a személygépkocsik értékesítése még mindig messze elmaradt a 2019 es szinttől, csak tavalyhoz képest nagy a növekedés.
Vállalat Az ördögnek sem kell már a Prada 
Privátbankár.hu | 2017. február 14. 07:51
Zsinórban második éve esett a luxuscikk gyártó árbevétele.
Vásárló Durva ár egy iskolakezdő csomagért – te fizetnél ennyit? 
Privátbankár.hu | 2016. szeptember 5. 11:31
A tanévkezdő szetteknek is megvan a maga luxusa, de nincs ember, aki ennyit fizetne egy ceruzakészletért.
Vállalat A héten nyitja első magyarországi üzletét a Swarovski leányvállalata 
Privátbankár.hu | 2016. március 31. 08:24
A Swarovski csoporthoz tartozó Cadenzza prémium divatékszereket gyártó és forgalmazó vállalat április elsején nyitja első magyarországi üzletét Budapesten, amelyhez százmillió forintot meghaladó beruházást hajtott végre - közölte a vállalat.
KKV Már a kínaiak is inkább a hamisítványra buknak? 
Privátbankár.hu | 2015. január 22. 09:40
Tavaly visszaestek a luxustermékek eladásai. 2013-ban és 2012-ben még 2, illetve 7 százalékos növekedést mértek az ágazatban, tavaly 1 százalékos visszaesést.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG