ügyfélelégedettség
Makro / Külgazdaság A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt 
Privátbankár.hu | 2024. április 4. 19:02
A KPMG Customer Experience Excellence jelentésében az ügyfélelégedettség megőrzésére hívta fel a figyelmet. Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben. A jelenség mögött elsősorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében a fogyasztók nem érzik a cégek részéről a partneri hozzáállást – hívja fel a figyelmet jelentésében a vállalat.
KKV Egyre többet akarnak a magyarok – ez nyírja ki a szolgáltatószektort? 
Privátbankár.hu | 2018. január 28. 14:02
Ami tegnap még kiemelkedőnek számított, az mára már alapelvárássá érett: egyre jobban teljesítenek a hazai piacon tevékenykedő vállalkozások ügyfélélmény tekintetében, ugyanakkor az előttük álló kihívás is egyre nagyobb. Ugyanakkor továbbra is megéri átlagon felül teljesíteni, az elégedett ügyfélnél ugyanis nincs kifizetődőbb. A DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatása szerint továbbra is a webshopokkal a legelégedettebbek a fogyasztók.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG