A minőségi magyar borokat exportáló Amand Wine Export Kft.kapja a befektetést. A borkereskedő cég megállapodásokat akar kötni minőségi magyar borok exportjára. A befektetést az Európai Unió Jeremie Alapja és a Svájci–Magyar Együttműködési Program tette lehetővé.
A befektető magánszemély, Charles Mount szerint a magyar borok iránti nemzetközi érdeklődés egyértelműen növekszik. A minőség jó, a választék pedig a magyar szőlőfajták és borászati módszerek sokszínűségénél fogva különleges. Növekedést vár a Royal Tokaji nemzetközi értékesítésében és keresi azokat a hasonlóan kiváló magyar borászatokat, akiket a jövőben külföldön képviselhetnek. A brit borkereskedő úgy véli, hogy több magyar bor is kiugróan sikeres lehetne külföldön.
A cég első márkája a Royal Tokaji, amelyre iránt egyre nagyobb az igény külföldön. Az 1990-ben alakult Royal Tokaji Borászat ma az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb borászat a Tokaji borvidéken. A borászat a kezdetektől arra törekedett, hogy helyreállítsa a régió borainak évszázados vezető szerepét és ismertségét. Az Amand Wine Export további kizárólagos nemzetközi disztribúciós szerződések megkötését tervezi a legkiválóbb magyar, nem tömegpiaci borok készítőivel. Aztán a cég szervezi meg az általa képviselt márkák kereskedelmét, irányítja az értékesítési és marketing tevékenységét a piacon.
Két térségre koncentrálnak. A fejlett piacokon, mint például az USA vagy az Egyesült Királyság, jelentős igény van kevésbé ismert régiók új, izgalmas boraira. A fejlődő piacokon, mint például Kína vagy Brazília, már a kezdetektől erős az igény a magyar borokra. Az akár 3 hónapra is elhúzódó szállítási határidők miatt nem könnyű a Távol Keletről érkező igényeket kielégíteni, ezért raktárkészletet fognak felhalmozni a gyorsabb kiszolgálás érdekében. Az Amand Wine Export az első évben, 25,000 rekesz bort akar exportálni 5,500 forintos üvegenkénti átlagáron, ami lényegesen meghaladja az eddig külföldön értékesített magyar borok átlag kiskereskedelmi árát.