Michael O'Leary beszámolt arról, hogy a kormány segítéségét kérik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren kialakult probléma megoldására, ami miatt járatokat is törölt a Ryanair. Tájékoztatása szerint - a többi európai uniós repülőtéri szabálytól eltérően - Budapesten a személyzetnek el kell hagynia a repülőgépet és át kell esnie a biztonsági vizsgálaton, csak úgy mehetnek vissza a repülőgépre.
A 25 perces fordulóidőbe ez nem fér bele, így nem csak a személyzet, hanem az utasok is hátrányt szenvednek - magyarázta a vezérigazgató. Naponta egy járatot törölnek mindaddig, ameddig sikerül megállapodni a repülőtéri hatóságokkal.
Újságírói kérdésre válaszolva elmondta, hogy a Malév február 3-án történt leállását követő két hétben a Ryanair járatai 60 százalékos telítettséggel üzemeltek és márciusra már 70 százalékos kihasználtsággal számolnak. A légitársaság vezérigazgatója megismételte a már korábban mondottakat, mely szerint az első évben mintegy 2-2,4 millió magyarországi utast remélnek.
Arra az újságírói kérdésre, hogy hány volt Malév-alkalmazottnak adnak munkát, a Ryanair vezérigazgatója azt mondta: "mérnököket és pilótákat interjúztattunk", de arról, hogy hányat, arról nem nyilatkozott. Michael O'Leary elmondta, hogy drága piackutatást nem engedhetnek meg maguknak, azért előre csak tippelnek, működik-e vagy sem egy útvonal.