Az amerikai repülőgépgyártó várakozásai szerint Kínába a következő húsz éven belül 2700 milliárd dollár értékben adhatnak el repülőgépeket, illetve szolgáltatásokat. 2037-ig a kínai légitársaságok és lízingcégek 7690 új repülőgépet vásárolnak majd 1200 milliárd dollár értékben. Ezek többsége, háromnegyede keskenytörzsű lesz, viszont egyre nagyobb az igény a szélestörzsű utasszállítókra.
A Boeing kereskedelmi típusokért felelős alelnöke az adatokat úgy kommentálta, hogy Kína folyamatosan fejlődő gazdasága fenntarthatóan emeli az életszínvonalat, egyre népesebb a középosztály, ez pedig növeli a légiutazás iránti igényt, illetve a kereskedelmet. Hozzátette: az e-kereskedelem folyamatos bővülése miatt Kínában az áruszállító gépekre is egyre nagyobb a kereslet – tették hozzá.
Kína sokkal nagyobb figyelmet fordít a légiközlekedés biztonságára, mint korábban, így a gépek karbantartására és a személyzet képzésére is nagyobb összegeket fordít. Többek között ebből adódik, hogy a Boeing 20 éves előrejelzésében a gépek eladásából származó bevételnél nagyobb összeget, 1500 milliárd dollárt vár ebből a szektorból.
Luxusellátás a levegőben: ők a világ legjobb légitársaságai
Luxuskabinok, hatalmas franciaágyak, fotel méretű ülések és elsőosztályú éttermi fogások - ezek várják az utazni vágyókat a világ legjobb légitársaságainak járatain. A repülőgépek Oscar-díjának megfelelő rangos elismerést zömében ismét ázsiai és közel-keleti társaságok zsebelhették be, Európában csak a Lufthansa tudott helyezést elérni a legjobbak között. További részletek >>>
|