2p

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Megállíthatatlanul dübörög az online kereskedelem, az első félévben 18 százalékkal költöttünk több pénzt internetes vásárlások során.

A teljes hazai online kiskereskedelmi szektor tranzakciós eredménye a harmadával, árbevétele pedig 15 milliárd forinttal nőtt a második negyedévben. Az első félévben pedig 18 százalékkal, 131 milliárd forintra nőttek a bevételek, közölte a GKI Digital és az Árukereső.hu a Privátbankár.hu-val.

A sikeres vásárlások egyébként nagyban függenek attól, hogy milyen reklámstratégiát követ egy-egy online áruház, jelenleg minden 100 látogatóból csupán kettő vesz is valamit az adott platformon. A legerősebb ebben a számítástechnika jár, a legkevesebbet az otthon- illetve kertépítészeti termékekből vásároljuk a számítógép segítségével.

Kütyüre és tévére szórjuk a pénzt

Az év során több jelentős sporteseményen is szurkolhattunk, ezek pedig jó hatással vannak az online vásárlásokra is. A szórakoztató elektronika volt a legnépszerűbb termékkör a vásárlók körében, a második negyedév bevételének mintegy háromnegyede innen származott. A nagyobb értékű vásárlások mellett a kisebb, egyszeri tételek száma is nőtt, ennek köszönhetően egy vásárló átlagosan 11 200 forintért vásárolt online, ez az érték tavaly még 10 ezer forint volt.

Forrás: GKI Digital

Reklám nélkül esélytelen

Az internetes vásárlás népszerűségének erősödésével egyre nagyobb a nyomás a webáruházakon, hogy különböző marketingfogásokkal csalogassák magukhoz a vásárlókat. A fokozódó kínálat- és árverseny miatt, a ”felszínen maradás” minden korábbinál jobban függ a megfelelő mennyiségű és minőségű marketing aktivitástól, a cégek kétharmada egy előzetesen lefektetett marketingstratégia mentén működik.

Forrás: GKI Digital

Átlagosan négyféle eszközt használnak a reklámozásra, rendkívül népszerűek az árösszehasonlító oldalak, mivel ezekkel az újonnan alapított, kis cégeknek is van lehetősége a „bemutatkozásra”. Emellett egyre többet fordítanak a webshopok különböző keresőoldalak hirdetéseire, akciós kampányokra, illetve most már egyre többen használják a Facebookot hirdetési felületként. Jelenleg a magyarországi kereskedők több, mint háromnegyedének van közösségi oldala.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nem lehet felhőtlen a magyar autósok hétvégéje
Privátbankár.hu | 2025. február 21. 11:58
Jutott a munkahét végére egy kellemetlen hír is. 
Vásárló Itt a BPA-szigor: át kell öltöztetni a termékeket
Buksza blog | 2025. február 18. 12:11
Nyugdíjba küldik az egészségkárosító  csomagolásokat.
Vásárló Jó hírt kaptak a plázázók: megmenekülhetnek a bevásárlóközpontok
Buksza blog | 2025. február 18. 08:08
A bevásárlóközpontok az 1970-es években jöttek divatba az Egyesült Államokban, ám jó pár akadt köztük, amely csődbe ment a gyenge fogalom miatt. Erre rátett egy lapáttal az e-kereskedelem terjedése.
Vásárló Ideje megszokni, hogy a tej jusson eszünkbe a Coca-Coláról
Buksza blog | 2025. február 18. 07:44
Az egészséges étkezés híveinek kedvenc célpontjai a kólagyártók, ami meglátszik értékesítési számaikon. A Coca-Cola fordult egyet, hogy befogja a friss szelet a vitorlájába, és ez bejött a cégnek.
Vásárló KMÉ-védjeggyel elismert minőség a MIRELITE MIRSA Zrt.-nél
PR | 2025. február 17. 14:46
A KMÉ-védjeggyel elismert MIRELITE MIRSA Zrt. gyorsfagyasztott zöldségei nemcsak a hazai boltokban, hanem külföldön is magas minőséget garantálnak.
Vásárló Húsz év együttműködés sikere az elismert minőség
PR | 2025. február 17. 10:11
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20 éve működik együtt, és most közös sikerük a KMÉ-védjegyes nyolctojásos cérnametélt.
Vásárló Hogyan lehet spórolni a bútorszállítás során?
Márkázott tartalom | 2025. február 16. 11:21
A költöztetés egyik legnehezebb és legfontosabb része a bútorszállítás, amely külső segítség nélkül idő- és energiaigényes feladat lenne. Egy megbízható költöztetőcég igénybevételével azonban jelentősen csökkenthetők a kiadások, miközben azt is biztosítani tudjuk, hogy a bútorok épségben érkezzenek meg az új helyre.
Vásárló Minden, amit a darázsanyagok sokoldalúságáról tudni érdemes
Márkázott tartalom | 2025. február 13. 12:39
Lehet, hogy Te is találkoztál már azokkal a különleges anyagokkal, melyeket gofri vagy darázsfészek mintájú jelzőkkel illetnek. Ezek az anyagok nemcsak vizuálisan érdekesek, de számos praktikus tulajdonsággal is bírnak. A darázsanyag különösen népszerű választás lehet konyharuhák, szaunatörölközők és köntösök készítéséhez. Na de miért is rajonganak érte annyian?  
Vásárló Előkerült a palackprobléma, megszólalt a Coca-Cola
Buksza blog | 2025. február 13. 12:15
Az amerikai piacra exportált alumínium elnöki rendeletben megemelt vámja miatt az italgyártók növelhetik PET-palackban kínált termékeik mennyiségét a könnyen újrahasznosítható alumíniumdoboz rovására.
Vásárló A csípőízületi problémák komoly pénzügyi hatással lehetnek a családi költségvetésre
Márkázott tartalom | 2025. február 13. 11:38
A csípőfájdalom komoly akadályt jelenthet a mindennapi életben, mivel megnehezítheti az olyan alapvető tevékenységeket, mint a járás, a lépcsőzés vagy akár az ülés. Ez az állapot különösen problémás lehet a munkavégzés során, hiszen a folyamatos fájdalom csökkenti a teljesítményt, és akár táppénzre is kényszeríthet bennünket.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG