3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Ahhoz, hogy egy cég vagy vállalkozás elég bevételre tegyen szert, nélkülözhetetlen, hogy az értékesítési folyamat hatékony és gördülékeny legyen. Ez pedig sok esetben azon múlik, hogy a cég alkalmazásában vagy megbízásában álló értékesítő mennyire hatékonyan végzi a munkáját.

Folyamatosan frissülő értékesítői állások megtalálhatóak az Állásóriás állásközvetítő portálon, de mielőtt nagy lelkesen jelentkeznénk valamelyik hirdetésre, nem árt tisztában lenni azzal, hogy ezt a munkát hogyan végezhetjük jól, vagy – ha már korábban is dolgoztunk benne, akkor – jobban, mint eddig.

A mostani cikkünkben ehhez kívánunk néhány hasznos tippet, tanácsot adni. Így mindenképpen érdemes velünk tartania azoknak, akik számára épp aktuális ez a téma, és szeretnének kimagasló teljesítményt nyújtani az értékesítői szakmában.

Fejlesszük a kommunikációs képességeinket!

Értékesítőként lényegében azzal keressük a pénzt, hogy képesek vagyunk hatékonyan beszélni az adott cégről, illetve az általa kínált termékekről, szolgáltatásokról. Amellett pedig, hogy be tudjuk mutatni őket, képesek vagyunk arra is, hogy válaszoljunk az ügyfelek, vásárlók által feltett kérdésekre.

Nagyon fontos azonban, hogy ez egy kellemes beszélgetés közepette történjen meg, ne pedig egy egyirányú monológot folytassunk. Talán nem is gondolnánk, de borzasztó nagy jelentősége van annak, hogy ne csak válaszoljunk, hanem mi is feltegyünk kérdéseket, elvégre az érdeklődők céljának, motivációinak vagy adott esetben kifogásainak feltérképezése is az értékesítői munka része.

Tanuljunk meg figyelmesen hallgatni!

Sokan tisztában vannak azzal, hogy az értékesítői szakmában fontos a beszéd, azt azonban csak kevesen tudják, hogy ebben a munkakörben nem csak beszélni – azaz válaszolni és kérdezni – kell tudni, hanem hallgatni is.

A hallgatás aranyat ér – tartja a mondás, ami az értékesítőkre fokozottan igaz. Ha ugyanis nem hallgatjuk végig az érdeklődőket, mindig a szavukba vágunk, és mi akarunk beszélni helyettük, akkor könnyen elveszíthetjük őket. Ugyanez igaz akkor is, ha ugyan végighallgatjuk azt, amit mondanak, de nem figyelünk eléggé rájuk.

Dolgozzunk az önbizalmunkon!

Mindemellett pedig az is nagyon fontos, hogy a potenciális ügyfelekkel, vásárlókkal folyatott beszélgetésekbe kedvesen, de határozottan, lendületesen menjünk bele, és képesek legyünk vezetni, illetve témánál tartani a kommunikációt. Ehhez elengedhetetlen, hogy fejlesszük az önbizalmunkat.

Látható tehát, hogy sok mindent megtehetünk annak érdekében, hogy fejlődjünk, és jobban, ügyesebben végezzük a munkánkat. Ha van értékesítői vénánk, az óriási előny, hiszen akkor sok mindent ösztönösen, mondhatni zsigerből csinálunk, vagy épp nem csinálunk, ez azonban még kevés ahhoz, hogy kimagasló sikereket érjünk el.

Ha viszont valaki megfogadja az általunk adott tanácsokat, és beépíti azokat a munkájába, akkor garantált lesz a sikere!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
Vásárló A családi büdzsé megfelelő kezelése
Márkázott tartalom | 2025. október 17. 11:12
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is. 
Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG