3p

Sokan úgy tartják, hogy elég, ha rendelkezünk egy egyszerű weboldallal vagy webáruházunk van, mert ez amolyan kötelező jelenléti ív az online világban. Ez azonban nem így van. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy milyen minőségben készítjük el ezeket.

Egy marketingvezérelt, okoswebáruházzal nemcsak a látogatók száma, de a bevételed is megnövekedhet. Lássuk, hogyan!

Első lépések

Egy webáruház elkészítése előtt az első és talán legfontosabb lépés, hogy felmérjük az aktuális piaci körülményeket. Mit akar a vásárló, milyen vásárlási körülmények kényelmesek számára, és maximum mennyit hajlandó adni egy termékért. 

Ha megfogalmaztuk a célcsoport számára ideális ajánlatot, akkor jöhet a konkurencia vizsgálata. Azonban vigyázz, jobb elkerülni az értelmetlen árharcokat, inkább a szolgáltatás minőségén dolgozz kicsit!

Hogyan készül egy profi webáruház?

Tévhit, hogy manapság bármilyen webáruház jó eredményeket ér el. Nagyon fontos ugyanis a megfelelő felépítés, így magát a webáruház tervezését is alapos kutatásokra kell felépíteni. Az Adnet Media honlapkészítési alapokkal támogat, de segítenek neked egy speciális webáruház létrehozásában is.

Miben térnek el ezek az online felületek más weboldalaktól? Nos, ebben az esetben konkrét marketingkutatásokra alapozzák az egész felület tervezését, struktúráját és elemeit. A konkurens és a célcsoport pontos jellemzőinek feltárásával egy olyan webáruház születik, amely szinte önműködő módon növeli bevételed. 

Szóval ne bízd a véletlenre weboldalad/webáruházad elkészítését, mert sokkal nagyobb segítséget nyújt, mint azt elsőre hinnéd! Mindezt a következő okosfunkciók is jól bizonyítják!

Okoswebáruház = okosfunkciók

Az okoswebáruházak egyik jellegzetessége, hogy speciális online funkciók támogatják az értékesítést, így sokkal hatékonyabban lehetünk jelen a piacon.

Például ma már alapvető elvárás a weboldalakkal szemben, hogy mobilra optimalizáltak legyenek. Fontos még továbbá a gyors kapcsolatteremtés is, amelyben a mobilhívás funkciója segédkezik. Aztán a Facebook megosztás és chat lehetőségek szintén elmélyíthetik a kapcsolatot ügyfeleinkkel. 

További hasznos funkciónak minősül még a hírlevél, az erre való feliratkoztatás lehetővé teszi, hogy később is fenntartsuk ezt a kapcsolatot. De a landing page szintén meghatározó lehet, hiszen ide érkeznek a hirdetésre való rákattintást követően a felhasználók.

Az sem mindegy, hogyan mérjük az eredményességet. A webáruház-analitika feltárja előttünk, hogy hány látogató érkezik az adott oldalra, milyen termékeket tekintettek meg. Ez segít a későbbi optimalizálásban, például az akciók kialakításában, a stratégián való csiszolásban. Ezt tulajdonképpen könnyedén összekötheted a Google Analytics-szel is, így már minden webáruház-tevékenységet monitorozhatsz. 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
Vásárló Következik a nagy leállás: félő, hogy senki nem fog költeni
Buksza blog | 2025. március 19. 15:01
A gazdaság minden ágazatát érintik Donald Trump amerikai elnök vámemelései. Csak a bizonytalanság biztos. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG