3p

Sokan úgy tartják, hogy elég, ha rendelkezünk egy egyszerű weboldallal vagy webáruházunk van, mert ez amolyan kötelező jelenléti ív az online világban. Ez azonban nem így van. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy milyen minőségben készítjük el ezeket.

Egy marketingvezérelt, okoswebáruházzal nemcsak a látogatók száma, de a bevételed is megnövekedhet. Lássuk, hogyan!

Első lépések

Egy webáruház elkészítése előtt az első és talán legfontosabb lépés, hogy felmérjük az aktuális piaci körülményeket. Mit akar a vásárló, milyen vásárlási körülmények kényelmesek számára, és maximum mennyit hajlandó adni egy termékért. 

Ha megfogalmaztuk a célcsoport számára ideális ajánlatot, akkor jöhet a konkurencia vizsgálata. Azonban vigyázz, jobb elkerülni az értelmetlen árharcokat, inkább a szolgáltatás minőségén dolgozz kicsit!

Hogyan készül egy profi webáruház?

Tévhit, hogy manapság bármilyen webáruház jó eredményeket ér el. Nagyon fontos ugyanis a megfelelő felépítés, így magát a webáruház tervezését is alapos kutatásokra kell felépíteni. Az Adnet Media honlapkészítési alapokkal támogat, de segítenek neked egy speciális webáruház létrehozásában is.

Miben térnek el ezek az online felületek más weboldalaktól? Nos, ebben az esetben konkrét marketingkutatásokra alapozzák az egész felület tervezését, struktúráját és elemeit. A konkurens és a célcsoport pontos jellemzőinek feltárásával egy olyan webáruház születik, amely szinte önműködő módon növeli bevételed. 

Szóval ne bízd a véletlenre weboldalad/webáruházad elkészítését, mert sokkal nagyobb segítséget nyújt, mint azt elsőre hinnéd! Mindezt a következő okosfunkciók is jól bizonyítják!

Okoswebáruház = okosfunkciók

Az okoswebáruházak egyik jellegzetessége, hogy speciális online funkciók támogatják az értékesítést, így sokkal hatékonyabban lehetünk jelen a piacon.

Például ma már alapvető elvárás a weboldalakkal szemben, hogy mobilra optimalizáltak legyenek. Fontos még továbbá a gyors kapcsolatteremtés is, amelyben a mobilhívás funkciója segédkezik. Aztán a Facebook megosztás és chat lehetőségek szintén elmélyíthetik a kapcsolatot ügyfeleinkkel. 

További hasznos funkciónak minősül még a hírlevél, az erre való feliratkoztatás lehetővé teszi, hogy később is fenntartsuk ezt a kapcsolatot. De a landing page szintén meghatározó lehet, hiszen ide érkeznek a hirdetésre való rákattintást követően a felhasználók.

Az sem mindegy, hogyan mérjük az eredményességet. A webáruház-analitika feltárja előttünk, hogy hány látogató érkezik az adott oldalra, milyen termékeket tekintettek meg. Ez segít a későbbi optimalizálásban, például az akciók kialakításában, a stratégián való csiszolásban. Ezt tulajdonképpen könnyedén összekötheted a Google Analytics-szel is, így már minden webáruház-tevékenységet monitorozhatsz. 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG