3p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Rohamosan nő az eSport kedvelők tábora, az óriási tömegek mellett hatalmas pénzeket is vonz.
Forrás: Wikipedia

Nem is olyan rég, a 70-es években még azt várták, hogy negyven éven belül a hagyományos sportközvetítés elveszíti a varázsát, és az emberek idővel már azért fognak fizetni, hogy egymás brutális mészárlását figyelhessék. Több film is készült a témában – elég csak a Rollerballra vagy a Battle Royale-ra gondolni –, arra azonban kevesek számítottak, hogy ez a valóságban is így lesz.

A Bloomberg cikke szerint márpedig virtuális formában ez ma már meg is valósult, a Call of Duty nevű rendkívül népszerű háborús játék közvetítése 225 milliós virtuális nézettséget produkált – vagyis ennyi ember nézte otthonról azt, hogy két csoport lemészárolja egymást egy virtuális térben. Ráadásul több tízezren jegyet is váltottak arra, hogy mindezt egy stadionban, élőben nézhessék.

Ez kell a jövő kockáinak

Az eSport lassan a fogadóirodákat is meghódítja, a piacból azonban nehezen harap ki magának egy szeletet, jelenleg évente 300 millió dolláros bevételt generáló ágazatról van szó. Csak összevetésképp: a konzol és a PC játékpiac egyenként önmagában 50 milliárd dollár bevételre tesz szert évente, ráadásul ez az elmúlt tíz évben évente másfélszeresére nőtt, és hasonló ütemű növekedésre számíthatunk a következő években is. Vagyis ha még nincs is akkora tábora az eSportoknak, mint a hagyományosnak, ez pusztán idő kérdése.

Ráadásul a fő érdeklődőket – a teljes nézőközönség háromnegyedét! – a relatíve fiatal, 18-34 év közötti férfiak teszik ki, akik elsősorban az interaktivitásra, semmint a passzív nézésre támaszkodnak, mint az idősebb társaik. Így a hirdetések is fiatalosabbak, márpedig itt óriási neveket is találunk a felhozatalban. Az olyan nagy játékfejlesztők, mint az Activision Blizzard, az Electronic Arts vagy a Sony mellett találkozhattunk már Coca Cola hirdetéssel is a meccseken.

Egymást lövik a magyar tankok is: ez már nem gyerekjáték

Tévedés lenne azt hinni, hogy a számítógép, a mobil, a konzol pöcögtetése csak unatkozó gyerekek szórakozása: az elektronikus sport (merthogy ezt így hívják) Európában több mint 300 millió dolláros piac, amely 23 millió fős közönséggel rendelkezik. Nálunk is egyre nagyobb a piac: Magyarországon az iparág árbevétele meghaladja az 500 ezer dolláros szintet és évente 14 százalékkal nő. A Privátbankár.hu cikkéért kattints ide! >>>

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kormányzati meghívót kaphat a Lidl és az Aldi Kanadából
Buksza blog | 2024. június 12. 09:04
Kanadában a kormány lépéseket tett arra, hogy külföldi versenytársakat, például az Aldival és/vagy a Lidlt hívja az országba, hogy versenytársat kapjon a legnagyobb helyi boltlánc. 
Vásárló Gazdasági csapás jön? Egy meglepő mutatóból is kiderülhet
Buksza blog | 2024. június 12. 08:29
Akár esik, akár fúj, a hölgyek használnak szépészeti termékeket, ám nem függetleníthetik magukat attól, hogy mennyi pénzt költhetnek ezekre. Ebből fakad egy lehetőség a recessziók előrejelzésére.
Vásárló Percenként frissülő árakkal bombázhatják a vevőket a boltok
Buksza blog | 2024. június 12. 07:55
Olyan tempóban frissülhetnek az áruházi akciók a jövőben, hogy az akcióvadászoknak lényegében folyamatosan a boltban kellene maradniuk, mert csak így lesznek képesek lecsapni a legfrissebb árengedményekre.
Vásárló Megjött a rossz hír a kormánynak a választások előtt - a boltokból érkezett a pofon
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. június 7. 05:49
A hivatalos inflációs adatok egy nappal a választások után érkeznek, a Privátbankár Árkosár friss eredményei viszont már most olvashatóak. Az előző havi komolyabb árcsökkenés után ráfagyhat a vásárlók arcára a mosoly: sokat drágult májushoz képest a nagybevásárlás júniusban, és tavaly nyárhoz képest is minimális az árcsökkenés. Ha már választások, megnéztük, hol a legolcsóbb a krumpli, a narancs és a pezsgő.
Vásárló Mindent vitt a Lidl és a barátja a szomszédban
Buksza blog | 2024. június 5. 10:55
Akárcsak Magyarországon, Romániában is a Lidl az egyik legnépszerűbb áruházlánc. Évek óta első helyen áll, most megvédte a címét. 
Vásárló Olyan vásárlók jelentek meg a diszkontokban, akikre senki sem számított
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. június 5. 10:11
Váratlan eredményt hoztak az Egyesült Államokban készült piackutatások. A viszonylag jól élő fogyasztóknak ugyan lenne pénzük hagyományos áruházakban vásárolni, ám sokszor a diszkontokat választják.
Vásárló Megjelenik a tévéshop utóda Európában is a kínai siker után
Buksza blog | 2024. június 5. 09:11
Az elmúlt évtizedek tévéshopjait támasztja fel új formában Európában is a Zara divatáruházlánc azt követően, hogy a kínai vásárlókat már sikerült a pénztárhoz terelnie a régi-új módszerrel.
Vásárló Ha nem vigyázunk, óriási bukás lehet a foci Eb-ből
Privátbankár.hu | 2024. június 4. 15:56
A csoportmérkőzésekkel hamarosan kezdetét veszi a 17. férfi labdarúgó Európa-bajnokság, amely miatt jellemzően megnő az online sportfogadások száma, ezzel együtt annak kockázata is, hogy a kiberbűnözők különféle csalási módszerekkel kísérletet tesznek - elsődlegesen - pénzszerzés céljából, minél több személyes adat begyűjtésére, a sportfogadni vágyók esetleges naivitását, vagy figyelmetlenségét kihasználva. A Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH), a Szerencsejáték Zrt. (SZRT), az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) és a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) a kibertérből érkező támadások elleni hatékony védekezés és a játékosok védelme érdekében egy közös figyelemfelhívó, információbiztonsági tudatosságnövelő kampányt indít.
Vásárló Útmutató: Így válasszon partnert a költöztetéshez 2024-ben
Márkázott tartalom | 2024. június 4. 12:59
A nagyobb méretű bútorok és egyéb értéktárgyak költöztetése sok előkészületet igényel, és számos, előre nehezen látható kihívással járhat. A folyamatot nagyban megkönnyítheti, ha egy megbízható, felkészült és tapasztalt partnert választ a költöztetés lebonyolítására.
Vásárló A vevőszerzés minden vállalkozás számára létkérdés!
Márkázott tartalom | 2024. június 4. 11:33
Talán nem is szükséges alátámasztani azt, hogy mennyire lényeges, hogy minél több bevétele legyen egy vállalkozásnak, amit természetesen úgy tudnak elérni, hogy minél több terméket és/vagy szolgáltatást adnak el. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG